Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
2007 metais Toyota Tundra drastiškai padidėjo visomis kryptimis. Išorė tapo platesnė, agresyvesnė ir raumeningesnė. Interjeras liko didžia dalimi nepakitęs su patogiais prietaisais, didžiule erdve visiems keleiviams ir kroviniams. Toyota siekė sukurti pikapą kiekvienam, galbūt todėl kompanija siūlė daugiau kaip keturiasdešimt įvairių Tundros variantų. Nusiskundimai buvo susiję su neitin kokybiškomis interjero medžiagomis.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Šis automobilis neturi Euro NCAP saugumo įvertinimo.
Toyota Tundra TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis