Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Tylus, erdvus ir komfortiškas
- Modernūs dyzeliniai varikliai
- Quattro + 5 cilindrai + 20 vožtuvų = geras derinys
TRŪKUMAI
- Vis dar nepilnavertis konkurentas BMW ir Mercedes analogams
- Blankus dizainas
"Audi 100 turėjo geriausią oro pasipriešinimo koefcientą tarp visų to meto serijinių automobilių"
Trečiosios kartos Audi 100 buvo išleista 1982 metais ir tai buvo įspūdingas automobilis. Modernus ir itin komfortiškas automobilis ne tik atrodė naujoviškai ir aerodinamiškai, bet ir buvo aerodinamiškas - jis turėjo vieną geriausių oro pasipriešinimo koeficientų kuris siekė 0,30. Tai buvo geriausiausias rezultatas tarp visų to meto serijinių automobilių. Todėl Audi 100 galėjo pasiekti didesnius greičius su mažesniais varikliais be to turėjo itin tylų saloną. Sulig šios kartos Audi 100 nebebuvo daugiau gaminamas dviduris variantas, tačiau buvo pristatytas universalas pavadinimu „Avant“. Nepaisant sportiškos Avant galinės dalies, tai visgi buvo universalas, ne chečbekas ir nuo šio momento visi Audi kompanijos universalai buvo pradėti vadinti „Avant“ vardu. Sekančiais 1983 metais buvo pristatyta galingoji Audi 100 versija pavadinimu “200”, kuri buvo gerai sukomplektuota tam, kad konkuruoti su Mercedes-Benz ir BMW konkurentais. Be to Audi 200 nuo 100 skyrėsi žibintais šiek tiek didesnėmis ratų arkomis ir žinoma varikliais. Audi flagmanas buvo komplektuojamas su garsiaisiais 2.2 L Turbo 5 cilindrų varikliais, kurių galia siekė nuo 165 AG (121 kW) ir 200 AG (147 kW) iki galingiausios versijos - 3B variklio su 20 vožtuvų generuojančio 220 AG (162 kW) galią. Audi 100 taip pat turėjo 2.5 L tiesioginio įpurškimo turbodyzelinį variklį pavadinimu TDI su 120 AG (88 kW) galia. Tai buvo pirmasis modelis turėjęs žymėjimą “TDI”, kuris vėliau tapo bendriniu žodžiu norint apibūdinti dyzelinį variklį su kuro įpurškimu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai buvo pirmasis modelis turėjęs žymėjimą “TDI” ir pirmasis universalas pavadinimu “Avant”.
Audi 100 turėjo geriausią oro pasipriešinimo koefcientą tarp visų to meto serijinių automobilių:
Audi 100 turėjo geriausią oro pasipriešinimo koefcientą tarp visų to meto serijinių automobilių:
1988 metais Audi pradėjo dalyvauti „Trans-Am“ varžybose su įspūdingu 200 turbo quattro automobiliu. Automobilyje žinoma buvo įdiegta „Quattro“ sistema. Didžiulis, galingas automobilis laimėjo net aštuonerias varžybas iš trylikos. Vėliau Audi persikėlė į IMSA varžybas, taip pat su 200 Turbo Quattro 20v automobiliu dalyvavo A grupės ralio varžybose po to kai 1986 metais FIA nusprendė sustabdyti B grupės varžybas, kuriose dalyvavo legendinis Audi Quattro.
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
1234 |
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | ||||||||||||||||||||||||||
S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
A5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q6 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q8 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi 100 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis