Markės
68 iš 1918
Audi A4 (B7) 2004 - 2008
Audi A4, (B7) 2004 - 2008
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.36% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 21
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Klasikinis puikiai surinktas interjeras
  • Visi varomieji ratai
  • Gan nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Galios trūkumas prie aukštų apsukų
  • Ankštos galinės sėdynės
2004 metų pabaigoje buvo pristatytas atnaujintas A4 gaminamas ant tos pačios B6 (PL46) platformos su sedano, universalo ir kabrioleto kėbulais. Buvo atnaujinta tiek pati platforma, tiek pakaba, tiek varikliai. Buvo pristatyti inovatyvūs FSI varikliai su 2.0 L TFSI ir 3.2 L V6 FSI darbiniu tūriu ir atitinkamai galia - 200 ir 255 AG (147 ir 188 kW). Šie varikliai turi keturis vožtuvus cilindrui, nes ankstesnis 5 vožtuvų projektas buvo nesuderinamas su FSI įpurškimo sistema. Kaip ir anksčiau multitronic pavarų dėžė yra derinama su priekinių varomųjų ratų sistema, o 6 greičių tiptronic su visų varomųjų ratų "Quattro" sistema. Nors automobilis ir nėra toks greitas ar puikiai valdomas kaip 3 serijos BMW, tačiau Audi gali pasigirti gera standartine įranga, manevringumu, komfortišku elgesiu kelyje, galingais varikliais ir aišku "Quattro" sistema. Neigiamų komentarų yra nedaug – vietos trūkumas ant galinės sėdynės ir vadinamas turbo variklių turbolagas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 21
2017-05-16
Audi A4 2.0tdi avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, tylus, net ir dabar neatrodo senas.
Galėtų stipriau jaustis trauka prie žemų sukių, erdvė gale sedintiems.
Audi A4 avant 2.0tdi 125kw s-line. 2007m. Pavyko nusipirkti su tikra 320 000km rida iš Vokietijos. Automobilis puikios buklės tiek mechaniškai tiek kėbulas. Diržų, vandens pompos, tepalų, filtrų keitimas, tepalo siurblio restauracija - 480Eur. Pavažinėjus pasigedau traukos. Chiptuning galios programavimas, egr atjungimas, dpf pašalinimas-išprogramavimas (150kw) - 180Eur. Kondicionieriaus pildymas - 25Eur. Per 20k km daugiau išlaidų neturėjau apart tepalų/filtrų keitimo. Automobilis po perprogramivo pasidarė daug gyvesnis, taip pat ir sanaudos per 0,5-1l sumažėjo. Pasigedau vietos gale. Nesu aukštas 183cm. Bet už manęs sėdinčiam žmogui jau nėra erdvu. Šiaip labai gerai stovi ant kelio. Važiuoklė s-line šiektiek standi, bet posukiuose automobilis prilipęs prie kelio. Salono medžiagos kokybiškos. Malonu sėdėti viduje, Garso izoliacija po japoniškų automobilių, atrodo, tikrai puiki. Nusipirkus patariu pasikeisti tepalio siurblio ašelę. Nes tai yra 2.0tdi pd variklių liga. Gali tekti restauruoti ir ašiavietę, bet tada važiuosite ramūs. Nes prasisukus ašelei siurblys nesukelia spaudimo. Automobilis apie tai nepraneša. Ir gali užkalti variklį, kas nėra pigus malonumas. Naudoju Liquidmoly tepalus, nusiskundimų neturiu. Keisti kas 15k km. Visa kitą priklauso nuo automobilio stovio. 300-350k km. tikrai nėra šių automobilių limitas. Tad patariu pasieškoti automobilio su pilna istorija. Nes Lietuvoje jos visos grįžta su ~220k km rida. (sukta). Mano atveju BRD variklio kodas. Siemens purkštukai. Tauta sako problematiški? Bet pirkau auto su aptarnavimais pas oficialų atstovą ir susisiekus buvo patvirtinta, jog prieš 40k km buvo pakeisti visi 4 purkštukai. Prieš 75k km buvo restauruota turbina. Prieš 100k km keistas smagratis ir sankaba. Tad tokia automobilio priežiūra tenkina mane ir manau bėdų ateityje nesukels. Jaučiasi solidumas, net uždarant duris malonus duslus garsas. Iš nusiskundimų pusės. Galėtų trauka prasidėti šiektiek anksčiau. Pradeda važiuoti nuo 2k apsukų. Garso sistema bose. Tikrai puikiai skamba. Recaro pripučiamos sėdynės. Tinkamai susireguliavus tikrai patogios ir prilaikančios. Kitą kartą rinkčiausi A6. Kainos skirtumas nėra didelis, o automobilis daug erdvesnis. Standartinio automobilio detalių kainos. Tai nėra apynaujis automobilis. Tad kainos nebesikandžioja.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-21
Vairuotojas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, trauka, stabilumas, salonas, remonto kaina nera didele, garso izoliacija, garso sistema.
varikliai kurie reikalauja prieziuros, bet jei priziuresi tai ir vaziuosi o daugiau nera
Vazineju jau du metus, motoras nera pasaka, bet ir milijonu nekainuoja, keiciau purkstukus padevetus, mokejau 70eu, tai jau puse metu vaziuoju ir kaip ir nera problemu. Siaip zinau, kad sie motorai nekazka, bet kaip priziuresi taip ir turesi. Trauka tikrai gera, stabilumas, sukibimas tvarkoj tikrai, vaziuokle nors ir aliumine dar neteko susidurti su problemom, nezinau kaip kitiems, bet man ji patinka, nes minksta, patogi tikrai nieko pries neturiu, salonas taip pat tikrai gerai atrodo, garso izoliacija bei garso sistema tiesiog nuostabi. norintys pirkti varykit i servisus patikrinimui jei nebus bedu imkit :)
Pilnas atsiliepimas...
egle | 2016-03-26
audi a4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazi isore,jebulas nerudija kaip bmv ar mersai
nera
Grazus,prabangus grazi isore,graziai atrodo universalas jai tinka nedidele atrodo!audi turi savo grazus priekis,salono kokybe geresne nei volkswagen!gers garso izoliacija Normalus tie varikliai 2l 103kw jai priziuri keiti laiku tepalus,tyliai dirba varikliai gera trauka ,6begiai pliusas didelis!!!gera trauka uztenka pilnai jau! Nera tukie dideli viskas gan nebrangiai taisoma!nera didelio nuvertejimo Tikrinti ziureti kiek galima!
Pilnas atsiliepimas...
andrius | 2016-03-26
audi a4 2005m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas,isvaizdus,geras kebulas ne mersas☺
nera
Grazi isore,nedidelis,ekonomiskas,,trauka gera tikrai uztenka 6 begiai,kolkas problemu nera! 2l.103kw.purkstukai dirba graziai tikrinau pries perkant nedaug begus,tvarkinga nezinau nusiskundimu nera,vaziuokle gera stabilu ant kelio tikrai,dirba tyliai ne kaip kiti auto. Ne toks didelis,kaip kitu auto. Tikrinti pries perkant!
Pilnas atsiliepimas...
Ziedu valdovas | 2016-02-03
Audi A4 B7 3.0TDI 150KW Quattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, galingas, itin minkštas, puiki audio sistema (Audi Concert magnetola ir standartinės kolonėlės skamba puikiai)
Grandinės įtempėjai
Automobilį turiu mėnuo laiko. Lyginant su Audi A6 C5, skraidai kaip ant debesų - pakaba tikrai puikiai išpildyta ir yra minkšta, mašina keliu tiesiog plaukia, aišku pataikius į duobę gero nieko. Quattro itin smagu žiemą ant ledo :) Pačio automobilio išvaizda tikrai neatgyvenusi, atrodo gražiai ir agresyviai. Kad ir kaip keista, nors ir didelis variklis, komplektacija kukli - klimato kontrolė, el. langai, spalvotas borto kompiuteris. Jokių elektrinių odinių šildomų pripučiamų sėdynių, televizorių, autopilotų ir panašiai - bet viską galima su laiku susidėti, jei turi rankas ir šiek tiek nuovokos :) 3.0TDI 150KW grandininis V6 variklis. Vienintelė pastebėta problema - užkuriant subarška grandinė. Problemos esmė yra dešinysis grandinės įtempėjas, kurį reikia pakeisti, kas bus atliekama artimiausiu metu. Tačiau visais kitais atžvilgiais važiuoja mašina tikrai smagiai, jei prireikia - skrenda. O kuro sanaudos lyginant su 1.9TDI varikliu - juokingos. Automagistralėje važiuojant 6 pavara ant 130, borto kompiuteris rodo 6 litrus - tai tokiam greičiui ir svoriui yra niekai ypač žinant smagų faktą, jog spustelėjus tapkę tu būsi priloštas prie sėdynės.
Pilnas atsiliepimas...
Aurimas | 2015-03-24
2.0TDI 103KW Quattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas, surinkimo kokybė, ekonomiškumas, komfortiškumas
Esminių minusų neturi
Pirktas iš moller autosalono, naudotas, vieno šeimininko, po pirmo pilno serviso, pakeisti diržai, tepalai ir panašiai, kuris buvo darytas prie 125 000 km. Pilna komplektacija, oda, didžioji navigacija, atstumų jutikliai, šildomos sėdynės, quattro sistema ir t.t. Komfortiškas, puikiai stovi ant kelio, puikus sukibimas ir pravažumas. Nuvažiavus per 4 metus virš 85 000 km, jokių problemų nepastebėjau, trauka labai gera, turbina veikia puikiai, turint omeny kad visi varantys ratai, tai kuro sąnaudos yra kiek didesnės lyginant vien su priekiniais varančiaisiais. DPF filtras važinėjant mieste, ypač rudenį kuomet drėgmė didžiausia, yra linkęs pakankamai dažnai užsikimšti, aišku apie tai praneša borto kompiuteris, tada tiesiog reikia apie 10 minučių pastoviu greičiu pravažiuoti tam kad automatiškai jis išsivalytų. Eksploatacija nėra brangi, laiku keisti tepalus ir filtrus kainuoja tikrai tiek kiek ir bet kuriam kitam automobiliui, o tepalo reikia tik apie 4 litrus. Važiuoklė per 4 metus nebuvo nei karto pavedusi, nieko nereikėjo tvarkyti. Tačiau turėjau problemų su valytuvų varikliukais kuriuos tiek priekyje tiek gale teko pakeisti, jie buvo susidėvėję nuo drėgmės, mechanizmo vidus tiesiog surūdijo ir užstrigo. Taipogi galinių numerių apšvietimo lemputės nuolat prisigaudo drėgmės ir pradeda oksiduotis kontaktai, tad rekomenduoju papildomai hermetizuoti. Beje nenustebkite jei vieną dieną tiesiog nustos veikti autopilotas, pasirodo sankabos pedalo išmynimo daviklis susidėvėjo, tad jį tiesiog reikia pakeisti. Daugiau siurprizų per visą eksploatacijos laikotarpį nebuvo, tad manau, kad tai visgi labai patikimas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Audi megejas | 2015-03-16
A4 1.9 TDI 85KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus, ekonomiskas, isvaizdus, talpus.
DPF
Eksplotuoju automobili metus laiko ir jokiu nusiskundimu ar gedimu neturiu, Vaziuokle paprasta, nupirkus teko pakeisti galines pakabos trauke, bet buvo keista po TA, nes neesmine ji ten, vazinejant per sunkelius gana minksta ir nekrati, vidus pakankamai erdvus ir is kokybisku medziagu, kada pirkau su gana nedidele rida 211 t. km. kaip mum Lietuvoje, masina buvo su pilna istorija ir visomis aptarnavimo saskaitomis, gal todel ir visi agregatai veikia puikiai. Gera audio aparatura, nes bagazineje originalus stiprintuvas ir bosine kolonele - groja ispudingai kaip nedideliame automobylyje. Variklis TIK 1.9 tdi 85kw, nes apie 2.0 tdi net negalvojau, zinant problemas su purkstukais bei tepalo siurblio grandines aselemis bedas, kad ir trauka geresne nei 1.9 variklio.Nupirkus buvo isprogramuotas DPF iskart sumazejo kuro sanaudos, pagerejo trauka, nebevyko regeneracija, variklis nebebudavo uzkaitinamas ir t.t. Po DPF isprogramavimo butina pakeisti tepalus - ka ir padariau. Nupirkus pakeisti visi dirzai su itempejais bei vandens pompa, tepalai ir filtrai, o toliau eksplotuojant nepatiriu jokiu islaidu iskyrus kura. Nors automobilis naudojamas kasdien. Taip, kad yra pakankamai patvarus ir geros kokybes. Tiek salonas tiek kebulas tiek vaziuokle tiek variklis. Pirkti tik su 1.9TDI senu paprastu PD motoriuku, tada auto tarnaus ilgai ir nuobodziai.
Pilnas atsiliepimas...
T | 2014-09-14
Audi 2005m 2,5 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tvirta pakaba
greitas nuvertejimas
Su siuo auto vaziuoju 6 metus, daznai vaziuoju neasfaltuotu keliu ir pakabai per 6m. neskyriau nei minutes. Mano vairavimo stilius visiskai ne ekonomiskas, todel kuro sanaudos visuomet rodo 9.3l/100km kai prie vairo seda zmona kuro sanaudos 6l/100km vidutiniskai. Jau pravaziuota virs 300000km teko remontuoti, bet tikrai nepasakysiu, kad daznai.
Pilnas atsiliepimas...
Arturas | 2013-12-03
Audi A4 2.0TDI 103kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera trauka , stabili ant posukiu , pakaba nenuvyle vairuota 2metus nieko keist neteko.
Visas isvardinta aprasyme blogas 2.0TDI 103 kw variklis , purkstukai, tepalo siurblys ir t.t
Jei kam nors patinka sis automobilis tai neziurekite i jo isores puse , pasidomekit apie auto pries ji pirkdami , turejau sita modeli 2005 2.0tdi 103kw , tai zinokit nuvaziavau 20tukst km , isvados beveik vieni minusai . Variklis geriau i 2.0 tdi 103 kw net neziureti , purkstuku bedos , tepalo siurblio asele jei prasisuka ir pasileidzia tepalas remontui pinigu turekit atsideje minimum 1500lt , vien karteri nuimti ir prie jo prieiti servise praso 400lt uzdejimas nuemimas. Isvardinsiu visas bedas kurios nutiko man vairuojant sita automobli. Parejo sankaba ir smagratis Purkstukai tepalo siurblio asele jau reikejo keisti nes buvo imontuotas neoriginalas klibejo Pakeisti buvo stabdziu diskai kalades Dirzas kuris truko Viso nuvaziavus 20tukst km teko investuoti 4500lt remontui. Jei planuojate pirkti toki automobili tai net neziurekit i sita varikli ir aplamai i visus likusius 2.0TDI 103kw , ju trauka ispudinga lb gera bet remontu atzvilgiu ir gedimu pamirsit greit ir apie traukas visas .Jei patinka auto pirkit 1.9 patikimas paprastas varikliukas, neturesit rimtu problemu . Gal cia tik man taip nenusiseke bet kiek teko girdeti kam teko vairuoti 103 kw 2.0tdi visi keikesi. Neziurekit i 2.0 TDI 103 kw bet kokio markes auto nuo 2004 iki 2008 , nusivilsite !
Pilnas atsiliepimas...
Audi | 2013-09-14
Audi A4 2005m avant 2.0tdi multitronic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, surinkimo kokybe, multitronic dezes teikiamas malonumas
Gedimu rinkinys, nenuspesi kas islys isedus i automobili nors patikrinus AUDI centre sako vaziuosi ilgai ir laimingai. Greita ir nelaiminga pabaiga
Isvaizdus, gera surinkimo kokybe, bet antra kart butent tokios komplektacijos niekada nepirksiu, (nebent uz juokinga kaina). Automobili pirkau idealios bukles, rida 160k km, rida tikra, salonas kaip naujas, taciau ilgai dziaugtis neteko... 103kw variklio trauka LABAI gera, netgi ispudinga, kuro sanaudos labai padorios, mieste ~8l/100km, Bet visi gedimai ir prasidejo nuo variklio... Priziurejau paga visas gamintojo rekomendacija, kadangi tikejausi vazineti ilgai. Suzinojau kad VW/AUDI atstovai nemokamai keicia brokuotus purkstukus, taciau pasake, kad pas man jie yra ne brokuoti, BOCH ir ju nekeicia. OK, pavazinejus pora men purkstukas ir nusibaige, ilgai teko ieskot, kadangi ju nerestauruoja (yra keletas versiju). Toliau tepalo siurblio probelmos.. vel nemenka suma remontui. Susitvarkiau, pavazinejau laimingas iki tol kol visiskai variklis subirejo, priezasciu nenorejau aiskintis, pardaviau pusvelciuj, pravaziavau apie 50k km su auto, bet kainavo nemenka suma pinigu, visa laime dar nesulaukiau greiciu dezes kaprizu, kurie irgi ateina neisvengiamai... Kastai dideli, nuvertejimas nera labai smarkus lyginant su kitais panasios klases automobiliais pvz Passat B6 Nepirkti 2.0 103kw varianto. Nesvarbu koks jis bus idealus, vistiek teks nusivilti. Dezes multitronic nereiketu bijoti, jei yra geros bukles bedu su ja neturetu buti, taciau tam irgi reikia apsidrausti ir paruosti pinigu remontui. Turejau problemiskesniu vadinama A4 2.5 tdi quattro varianta, taciau pasinaudojau ir perleidau kitam dar vaziuojanti. Tokio automobilio pirkimas-loterija.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt