Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Kokybiškas, gerai surinktas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
"Priekinė ašis yra pastumta į priekį, tai reiškia, kad ratų bazė pailgėja, be to variklis atitrauktas labiau į vidurį, todėl automobilis turi geresnį svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies"
Audi A5 gamintas kupė arba kabrioleto kėbulais konkuruoja su BMW E92 3 serijos kupė arba kabrioletu ir Mercedes-Benz CLK-klase. Automobilis buvo gaminamas ant ketvirtos kartos A4 platformos su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Ši Audi modulinė išilginė platforma pasižymi tuo, kad neturi ankstesniems Audi būdingos iškyšos prieš priekinius ratus. Priekinė ašis yra pastumta į priekį, tai reiškia, kad ratų bazė pailgėja - tokiu būdu padidinamas automobilio stabilumas ir interjero erdvė nedidinant automobilio gabaritų. Be to variklis atitrauktas labiau į vidurį, todėl automobilis turi geresnį svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies - tai vėlgi reiškia geresnes automobilio valdymo savybes. Svorio pasiskirstymas tarp A5 ašių yra beveik idealus - 52:48. Nors automobilis gaminamas ant A4 platformos, tačiau A5 dizainas yra kitoks. Visgi ir šis automobilis išlaiko Audi būdingą stilių - turi dideles vieno rėmo radiatoriaus groteles priekyje ir LED diodus priekiniuose žibintuose. Automobilis spinduliuoja galia ir tvirtu stotu. Interjere – prietaisų skydelis analogiškas tam, kokį turi A4 modelis, o medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Visų varomųjų ratų sistema normaliomis sąlygomis 60 procentų galios atiduoda į užpakalinius ratus suteikdama pojūtį, kad automobilis varomas tik galiniais ratais. A5 yra trečias kupė automobilis Audi gamoje, šalia antros kartos TT ir R8. Galingiausias variantas turi 3.2 L V6 FSI benzininį 265 AG (261 hp/195 kW) galios variklį. Minusai? Mažos galinės sėdynės kupė automobiliui juk ne minusas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Audi A5 buvo gaminamas ant ketvirtos kartos A4 platformos. Ši Audi modulinė išilginė platforma pasižymi tuo, kad neturi ankstesniems Audi būdingos iškyšos prieš priekinius ratus. Priekinė ašis yra pastumta į priekį, tai reiškia, kad ratų bazė pailgėja - tokiu būdu padidinamas automobilio stabilumas ir interjero erdvė nedidinant automobilio gabaritų. Be to variklis atitrauktas labiau į vidurį, todėl automobilis turi geresnį svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies - tai vėlgi reiškia geresnes automobilio valdymo savybes.
Audi A5 yra pirmasis kompanijos prabangus kupė automobilis nuo 1996 metų, kuomet buvo užbaigta Audi Coupe (B4) gamyba.
Žiniasklaida Audi A5 visuotinai gyrė už puikų dizainą, kokybišką surinkimą, dinamiką ir visų varomųjų ratų sistemą.
Audi A5 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą žieinių lenktynių seriją Audi A5 DTM:
Tokį Audi vairavo dainininkė Katy Perry ir aktorė Lindsay Lohan.
Audi A5 yra pirmasis kompanijos prabangus kupė automobilis nuo 1996 metų, kuomet buvo užbaigta Audi Coupe (B4) gamyba.
Žiniasklaida Audi A5 visuotinai gyrė už puikų dizainą, kokybišką surinkimą, dinamiką ir visų varomųjų ratų sistemą.
Audi A5 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą žieinių lenktynių seriją Audi A5 DTM:
Tokį Audi vairavo dainininkė Katy Perry ir aktorė Lindsay Lohan.
Katy Perry
Lindsay Lohan
2021-04-12 |
Audi A5 kupė quattro 2014 m. 2L 165 kw triptronic 8 pavaros benzinas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortiška, sportiška, stilinga, patikima, jaunatviška, traukianti 165 kw.
Vienintelį tarkim minusą pajutau turėdamas šitą automobilį tai esant šaltai žiemai, uždarius priekines dureles, esant prišalimui langai pilnai neužsifiksuoja dėl ledukų tarpuose ar už gumų, bet važiuojant susitvarko atšilus.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, noriu pasidalinti savo nuomonę apie šitą automobilį. Rinkausi tik iš vokiškų mašinų markių apie 6 metų senumo, galvojau apie F10 BMW, Mercedes ir Audi. Pradėjęs domėtis ir žinant situaciją kas darosi su BMW vagystėmis, pasiklausęs brokerės Kasko draudimo kainų ir gyvenant ne nuosavame name, o daugiabučių namų rajone noras pirkti BMW išblėso, Mersai žavėjo, bet kainos, eksplotacija gąsdino, nelabai sužavėjo ir interjero stilius. Taigi liko Audi, buvau toks gandų prisiklausęs, kad Audi nekažką, BMW tai mašinų mašina ir t.t. ir vieną kartą eidamas Kauno automobilių turguje su tikslu apžiūrėti Audi A4, A6 pamačiau tokiam aptvertam kieme stovinčią juodą Audi, pasiklausius moters ar galima įlipti ir apžiūrėti taip ir padariau. Kiek pamenu tai buvo juoda A5 max. apie 2010 m. dyzelis, jausmas iškart atėjo geras, durelės buvo tokios plačios, storos, matėsi kokybiškas surinkimas, vairas toks tvirtas, odinis, sėdinės odinės, sportiškos įgaubtos, interjeras visas jautėsi kokybiškas su puikiu mygtukų išdėstymu, įjungęs audio sistemą labai likau patenkintas, žodžiu supratau, kad va būtent tokio sportiško automobilio ir noriu. Taigi pradėjau skanuoti autopliusą ir ieškoti sau tokio automobilio, dyzelis atkrito, nes patinka tik benzininės mašinos..be to, dyzelių A5 tada buvo vos keli variantai. Tikslas buvo surasti nuo 2013 metų SLINE premium komplektaciją ir su atnaujintu benz. varikliu, seni variantai mano žiniomis rydavo tepalą, plius pilni LED žibintai priekį, gale taipogi atnaujinti... suradau du variantus, bet vienas pardavėjas atkrito, nes buvo išvažiavęs į užsienį trumpam ir norėjo rašyti lb mažą sumą parduodant mašiną, tas man netiko, sukėlė iškart įtarimų. Kadangi neturėjau patirties perkant mašiną pasiimiau pažįstamą ir nuvažiavus nuo 13 eurų nusiderėjom iki 12 eurų plius rotor vasariniai pilki lieti ratai 19 col.kurie man atrodo gražiausiai ant juodų audinių, mašinos net nevežėm į servisą, dėl ko perkant nerimavau, kad nebūtų kokių siurprizų. Praėjus metams dar jokių bėdų nebuvo... Taigi mašina buvo iš JAV kaip ir dauguma daužtos, avarija nebuvo didelė matoma iš nuotraukų, patikrinus WIN buvo berods 2 šeimininkai, tvarkingai servise viskas keista ir neatsukta rida. Rida apie 135000 km. Pilnos komplektacijos Sline su Olufsen Bang garso sistema, kamera, parktronik gale, led žibintai, AC ir t.t. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Perkant nebuvo vežama į servisą, buvo apžiūrėta vizualiai, išbandyta kelyje, viskas pasiteisino, nes per metus laiko neišlindo joks gedimas. Nusipirkus būtinai pakeičiau automatinės dėžės triptronic 8 pavarų alyvą (200 eurų) ir žinoma standartiškai variklio plius filtras dar 90 eurų. Esant ridai jau 147000 km keisiu variklio grandinę kiek minėjo apie 400 eurų kainuos su viskuo, o toliau bus matyti. Mieste kuro sąnaudos kaip ir dauguma tokių mašinų galvoju, 4 varomi plius automatas, rodo 12 l/100 km, normaliai, užmiestyje ir pan. 9, 8 l kuro sąnaudos tikrai neblogos. Pirkit gausios komplektacijos nenudrožta ne su kokiu vaniliniu salonu ir tas nuvertėjimas nelabai jausis, stebint autopliuse po metų kainos vistiek tokių metų stovi ne ką mažesnės. |
Patarimai perkančiajam |
Mašina yra kitokia nei A4 ar A6, nors turi daug panašumų kaip A4, bet išvaizda, vairavimas, ji tikrai stabili kelyje labai komfortiška mašina ir tau tų 350 NM tikrai užteks, nes paspaudi tai šauna į priekį :)Patarimas būsimam pirkėjui, rinkis šitą mašiną jei nori sportiškumo jausmo, merginoms nuo tokių mašinų drėgsta, kalbu iš patirties, jei keliauji kur į užsienį laikinai darbuotis irgi geras variantas. Nepirk šitos mašinos jei dažnai tenka vežti 3 ar 4 keleivius, nuolat klausysi jų bambenimo kaip sunku išlipti ir aukštesnis draugas virš 180 cm sėdintis gale skųsis, kad galva liečia lubas, bet į porankį atsirėmęs šitą problema išsprendi, plius nepirk tokios mašinos jei turi šeimą, mažą vaiką bus nepatogu. Pirk nuo 2012 metų atnaujintą Sline Triptronic ( ne Multitronic,) gausios kompletacijos variantą ir mėgausiesi šitu automobiliu visomis prasmėmis su savo širdies drauge. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis