Markės
98 iš 1921
Audi E-tron, 2018 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 3
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 33% Ne 67%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Rafinuotas ir kokybiškas interjeras
  • Technologijos ir inovacijos
  • Patrauklus dizainas
TRŪKUMAI
  • Sunkus
  • Tik vienas baterijos pasirinkimas
  • Itin brangus
"Audi visureigis turi nuleidžiamas galines sėdynes, nemažą bagažo skyrių, varomas visais keturiais ratais, gali temti iki 1800 kg priekabą, tad Audi e-tron yra išties praktiškas automobilis"
Štai ir prasidėjo... Ilgokai laukėme elektromobilių iš senųjų automobilių gamintojų ir sulaukėme. Audi e-tron vienas pirmųjų vokiškų elektromobilių ir neabejokime dabar jie pasipils kaip iš gausybės rago – netrukus turėsime atsaką iš Mercedes, Volkswagen gamintojų ir t.t. Kalbant apie dizainą, automobilis neatrodo itin išskirtinai kaip tarkime Jaguar I-Pace. Tai puikiai atpažįstamas Audi – tradicinės radiatoriaus grotelės su ertmėm aušinti baterijas, priekiniai žibintai papuošti keturiomis LED juostelėmis, tradiciška Audi šoninių langų forma ir išilginiai galiniai žibintai galintys skleisti visokių formų ir paskirčių šviesas. Iš esmės automobilis labai panašus į kitus Audi, tačiau būtent toks ir yra tikslas – kompanija fokusuojasi ne į dizaino detales, tačiau į technologijas, automobilio valdymo patogumą, nedideles tačiau labai įdomias inovacijas ir panašiai. Audi e-tron yra kiek mažesnis nei Tesla Model X, tačiau didesnis nei Jaguar I-Pace. Audi visureigis turi nuleidžiamas galines sėdynes, nemažą bagažo skyrių, varomas visais keturiais ratais, gali temti iki 1800 kg priekabą, tad Audi e-tron yra išties praktiškas automobilis. Tačiau patys įdomiausi dalykai slypi salone. Audi e-tron vietoje galinio vaizdo veidrodėlių turi galinio vaizdo kameras, kurių filmuojamas vaizdas perduodamas lietimui jautriuose ekranuose esančiuose durelėse. Gaunamą vaizdą galima priartinti, keisti žiūrėjimo kampą ir panašiai, kas atrodo išties šauniai! Tiesa tokie "veidrodėliai" šiek tiek sumažina oro pasipriešinimo koeficientą, kuris yra vos 0,2 – tai išties aptakus automobilis. Dar šauniau atrodo 360° kamerų perduodamas vaizdas – jos ne tik suformuoja 3D vaizdą aplinkui, tačiau gautą vaizdą galima sukioti pirštu ir įsitikinti kokia aplinka supa automobilį. Keleiviai gali mėgautis panoraminiu stoglangiu, pasirinkti interjero apšvietimo spalvą, intensyvumą, priekinės sėdynės gali būti masažuojamos, o durelės automatiškai prispaudžiamos. Visi Audi e-tron įrenginiai yra valdomi ir pateikiami trijuose LCD ekranuose, juos valdyti paprasta ir patogu. Automobilis turi galimybę krautis tiek 230 V, tiek 400 V įtampos stotelėse, tad automobilio krovimas gali būti atliktas gerokai sparčiau nei tarkim Jaguar I-Pace. Be to, Audi e-tron net iki 30% baterijos gali pakrauti stabdymo metu. Iš esmės stabdžiai yra naudojami retai – automobilis gali pats greitintis, pats pristabdyti, tad įvertinus situaciją pristabdymas gali būti atliekamas variklių pagalba tokiu būdu įkraunant baterijas. Visureigio įsibėgėjimas iki 100 km/h yra per 5,7 sekundės, o nuvažiuoti 400 km su vienu įkrovimu atrodo itin patraukliai. Nors dinaminės savybės gerokai nusileidžia galingiausiam Tesla Model X, kuris tokį patį greitį pasiekia per vos tris su trupučiu sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-09-25 technologijos.lt

„Tesla“ charizma ir nuostolingumas: kas dedasi su kompanija ir kas taps „Teslos žudiku“?

 „Tesla“ charizma ir nuostolingumas: kas dedasi su kompanija ir kas taps „Teslos žudiku“?
Elono Musko Tesla ne pirmoji kompanija pradėjusi serijinę elektromobilių gamybą, bet, ko gero, pirmoji įkvėpusi kitus koncernus imtis kurti nuosavus elektromobilius. Per pastaruosius keletą metų tokius automobilius sukūrė ir pristatė stambiausi rinkos žaidėjai – Audi, Mercedes, BMW, Jaguar ir Porsche. Ar nebus taip, kad Tesla gigantiškomis investicijomis tiesiog pramynė kelią konservatyvesniems konkurentams?

Pirmuoju iš tiesų masiniu stambių gamintojų elektromobiliu tapo General Motors EV1 (Electrical Vehicle 1). Koncernas elektromobilius pradėjo gaminti, kai Kalifornija priėmė nulinių emisijų įstatymą – pagal jį kiekvienas automobilių gamintojas privalo parduoti ne mažiau nei 2% (vėliau – ne mažiau nei 10%) nulinės emisijos automobilių.


General Motors EV1

Nuo 1996 iki 1999 metų GM iš viso išleido 1117 EV1. Elektromobiliai buvo platinami – ne parduodami, o nuomojami už fiksuotą mėnesio įmoką be teisės išpirkti – tik Kalifornijoje ir Arizonoje. Vienos EV1 gamyba GM kainavo ne mažiau, nei 80 tūkstančių dolerių. 2003 metais Kalifornijos valdžia sušvelnino emisijų įstatymą ir GM nuostolinga EV1 gamybą nutraukė. Visi pagaminti elektromobiliai buvo atsiimti iš savininkų ir utilizuoti, liko tik keli egzemplioriai muziejuose ir GM tyrimų centre.

Naują susidomėjimo elektromobiliais bangą sukėlė 2003 metais įsteigta Tesla Motors. Po trijų metų kompanija pristatė savo pirmąjį automobilį, sportinį Tesla Roadster, o 2008 metais pradėjo serijinę jų gamybą. Paskui Tesla pradėjo gaminti hečbeką Model S, krosoverį Model X, sedaną Model 3, o taip pat sukūrė elektrinį sunkvežimį Tesla Semi.

Įkandin Teslos nuosavų elektromobilių kūrimu užsiėmė daugybė kompanijų. Tarp jų – ne tik daugybė garsių – ir nelabai – Kinijos gamintojų, bet ir įtakingi tarptautiniai koncernai. Naujausi, 2018 rugsėjį pristatyti Teslos konkurentai – krosoveriai Audi e-tron ir Mercedes EQC. Daimler koncernas, kuriam priklauso Mercedes, ir kuris kadaise pats investavo į Tesla, ketina savo elektromobilių padaliniui skirti $12 milijardų ir iki 2022-ųjų vartotojams pasiūlyti dešimt tokių automobilių modelių. Volkswagen grupė, kuriai priklauso Audi, pradėjo kampaniją „elektromobilis visiems“ ir iki 2020 siekia realizuoti 150 tūkstančių tokių mašinų.



Audi e-tron

Nuo 2019 metų savo elektromobilį planuoja leisti ir Porsche – kompanija turi sportinį Taycan. Gali būti, kad prieš tai bus parduodamas ir kompanijos krosoveris Mission E Cross Turismo. 2019 metų viduryje laukiama ir elektrinio sedano Volvo Polestar 1. Elektrinis krosoveris Jaguar I-Pace gaminamas nuo 2018 metų kovo, o be to, kompanija patvirtino, kad ateityje išleis „gražiausio pasaulyje automobilio“ E-type elektrinę versiją.



Porsche  Taycan

Savo ruožtu BMW rugsėjį pristatė elektrinio krosoverio Vision iNEXT konceptą. Serijinės jo versijos pasirodymo laukiama 2021 metais. Savo elektromobilio Mach 1 užuominas parodė Ford. Su Musku konkuruoja dar ir Toyota, anksčiau taip pat bendradarbiavusi su Tesla ir netgi turėjusia jos akcijų paketą – liepą ji pristatė vandeniliu ir elektra varomą sunkvežimį ⁠Project Portal.



BMW Vision iNEXT

Charizma be pelno

Iš pradžių Muskas investavo į Teslą $6,5 mln. Pirmąjį elektromobilį – Roadster – kompanija pristatė, praėjus penkiems metams nuo jo sukūrimo. 2009 metų pradžioje Tesla pritrauktos investicijos siekė $187 mln; iš jų Muskas įdėjo $70 mln. Tuo tarpu Roadster sukūrimas kainavo $140 mln, nors verslo plane tam buvo numatyti $25 mln rašė Musko biografijos autorius, žurnalistas Ashlee'is Vance'as.

2009 ir 2010 metais dalį Teslos įsigijo Daimler ir Toyota. Vokietijos koncernas už 10% Teslos sumokėjo ~$50 mln, tačiau paskui maždaug 4% iš jų perdavė Abu Dabio vyriausybės investicinei grupei, o likusią paketo dalį 2014 metais pardavė už $780 mln. Japonijos koncernas, Teslos akcijoms irgi išleidęs ~$50 mln, 2015 metais dalį jų pardavė už $690 mln, o likusias realizavo 2016 metais už neskelbiamą sumą.

2010 metų viduryje Tesla atliko pirminį viešą siūlymą (IPO) – nuo tada kompanija pritraukė $19 mlrd. (įskaičiuojant išleidžiamas akcijas ir įsiskolinimus), tačiau generuoja neigiamą pinigų srautą ($9 mlrd.). Nuo sukūrimo Tesla niekada metų nėra baigusi pelningai, o per pastaruosius aštuonerius metus buvo iš viso du pelningi ketvirčiai. Pirmąjį 2018 ketvirtį Tesla nuostolis buvo ~$710 mln, antrąjį – >$717 mln.

Jimo Collinso iš Forbes nuomone, savaime prašosi dvi išvados. Pirmoji: Muskas ir Tesla itin talentingai pritraukia lėšas, antra – Tesla neįtikėtinai nepelninga (pavyzdžiui, BYD iš Kinijos, elektromobilius pradėjusi gaminti dar anksčiau nei Tesla, lenkia amerikiečių kompaniją tiek pardavimų apimtimi, tiek pelnu). Tačiau elektromobilių rinkoje Tesla iki šiol neturi padorių konkurentų, ir, analitikų manymu, bent jau artimiausiais metais, – nebus. Viena iš priežasčių – „neįtikėtinas brendas“, o taip pat iškili paties Musko asmenybė. „Dirbdamas Tesla, visada jausdavaisi pulkininku Kurtzu iš „Šių dienų apokalipsės“: nebijok imtis beprotiškų metodų, tiesiog atlik darbą. Visa tai – iš Elono“, – kalbėdamasis su Collinsu prisiminė vienas Tesla inžinierius.

Konkurentų spaudimas

Nepaisant analitikų, manančių, kad Musko kompanija konkurentų neturi, po truputį rinkoje pasirodantys „Teslos žudikai“ visgi pradėjo veikti jos padėtį. IHS Markit duomenimis, pirmą 2018-ųjų metų pusmetį Tesla pardavimai pagrindinėse Europos rinkose sumažėjo (pavyzdžiui, Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje – 30%). Be to, Teslos pirkėjų (pavyzdžiui, Norvegijoje, kur kompanijos pardavimai kol kas auga), ilgas atsarginių dalių ir remonto laukimas nežavi.

Pati Tesla pasisakė prieš IHS Markit vertinimus, pareikšdama, kad Europoje elektromobilių parduodama vis daugiau, tačiau konkrečių skaičių nepateikė. Be to, Muskas, komentuodamas pirmojo ketvirčio rezultatus, pareiškė, kad „paklausos ir pardavimų tendencija atrodo išties pozityviai“, o taip pat prognozavo, kad Teslos nuostolingumas greitai baigsis.

Laukiama, kad Tesla iki 2018 metų galo pristatys naują krosoverį Model Y, o kitų metų pradžioje jis bus pradėtas pardavinėti. Manoma, kad jis taps atsaku į potencialių konkurentų veiksmus ir padidins pardavimus. 2018 metais Tesla tiksi realizuoti 100 tūkstančių Model S ir Model X, tuo tarpu pernai ji pardavė 101 tūkstantį (ir padavimų augimas siekė 33%).



Tesla Model X

Kol kas Teslai tenka kovoti su Musko žodžių efektu, – jis rugpjūtį pažadėjo padaryti kompaniją privačia, bet paskui greitai šios idėjos atsisakė. Teslos atžvilgiu tyrimą pradėjo JAV teisingumo ministerija, o JAV Vertybinių popierių ir rinkų komisija įtarė Muską kompanijos akcijų kotiruočių manipuliacijomis. O ir Saudo Arabija, kuri, pasak verslininko, Teslos akcijų išpirkimą iš rinkos galėtų palaikyti, galiausiai investavo į Musko konkurentą – Lucid Motors.


technologijos.lt
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt