Markės
107 iš 1838
Audi R8 (4S) 2015 - dabar
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Joks kitas automobilis su keturiais žiedais nėra artimesnis autosportui ir joks nėra toks greitas ir dinamiškas kaip šis R8. Audi pristato antros kartos R8 su viduryje sumontuotu V10 varikliu, kurio galingiausia versija turi 449 kW (610 AG) galią, 560 Nm sukimo momentą ir geba pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h vos per 3.2 sekundės, o didžiausias greitis yra 330 km/h. Aukštų sūkių variklis, nepaprasta dinamika, dar daugiau garso, lengvasvorė konstrukcija (svoris buvo sumažintas 50 kg iki 1454 kg), visų varančiųjų ratų sistema – tai visiškai naujas, aukščiausio lygio Audi inžinierių kūrinys. Šio modelio pirmtakas kadaise išsikovojo savo vietą po saule tarpe tituluotų senbuvių tokių kaip Ferrari, Lamborghini, Aston Martin ir Porsche. Audi R8 dizainas nors ir kuklus, tačiau turėjo savotiško žavesio ir išskirtinumo. Šis modelis yra senojo evoliucija – dizaino požiūriu jis mums neparodo nieko naujo, tiesiog naujokui buvo pritaikytas Audi kompanijos (ir viso Volkswagen koncerno) stilius – aštresnės linijos, kampuotesni žibintai, šiek tiek pakeista radiatoriaus grotelių forma. Bendrai automobilis suteikia preciziškumo pojūtį. Visgi, tenka pripažinti, kad senojo R8 apvalesnės linijos suteikė daugiau dinamikos ir vizualiai automobilį darė „raumeniningesniu“. Viduje dizainas irgi išliko panašus, tačiau čia į akis krenta naujasis elektroninis prietaisų skydelis, kurį jau matėme naujajame Audi TT modelyje. Šiame skydelyje gali būti rodomi klasikiniai rodmenys, pagreičio, perkrovos jėgų duomenys arba informacinė aplinka, kurioje akcentuojamas navigacijos žemėlapis. Skydelio valdymas gali būti atliekamas su lietimui jautriu MMI kontroleriu arba multifunkcinio vairo pagalba. Visi automobilio valdymo prietaisai yra orientuoti į vairuotoją taip primenant, kad sėdima už sportinio automobilio vairo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

Šis automobilis neturi Euro NCAP saugumo įvertinimo.

Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
90    
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupe  A5A5
 TTTTTT
  TTSTTS
  TT RS TT RS
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai  Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt