Markės
119 iš 1912
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Kas per sukaktis! Šiais metais Audi švenčia vieno iš įstabiausių automobilių istorijoje - Audi Quattro 30-ies metų jubiliejų. Šia proga vokiečių koncernas nusprendė pristatyti dar labiau pribloškiantį aparatą - Audi RS5. Šis automobilis ginkluotas patobulintu aukštus sūkius mėgstančiu atmosferiniu 4.2 L V8 varikliu, kuris jau matytas tokiuose automobiliuose kaip RS4, S5 ir R8 4.2 L. Tačiau RS5 modelyje šis variklis išvysto 450 AG galią ir taikosi išstumti BMW M3 jo pačio teritorijoje. Audi RS5 atrodo įspūdingai net ir pastatytas šalikelėje - raumeningos praplatintos ratų arkos, pripildytos įspūdingais R19 colių ratlankiais, kuriuose į akis krenta didžiuliai stabdžių diskai, o pats automobilis yra 20 mm žemesnis nei įprastas Audi A5. Viduje nepriekaištingas salonas - puikios odinės sėdynės su integruotais galvos atlošais, kurios lyg pagal užsakymą pasiūtas kostiumas idealiai apgaubia vairuotoją. Kad nekiltų abejonių jog sėdi būtent RS5-ame čia rasite papildomus alyvos temperatūros prietaisus, anglies pluošto intarpus ir net ratų pravažiavimo laiko fiksavimo prietaisą. Siurprizas - RS5 yra komplektuojamas tik su 7 pavarų dviejų sankabų pusiau automatine pavarų dėže. Užvedus motorą pasigirsta puikus duslus V8 balsas. Kiek keista, tačiau net ir su 20 colių ratlankiais Audi RS5 kelyje elgiasi labai civilizuotai ir tai dėka "Dynamic Ride Control" sistemos, kuri nuolat reguliuoja adaptyvių amortizatorių jautrumą. Tačiau atsiradus norui, o jis tikrai atsiras - galima pareguliuoti pakabos standumą, akseleratoriaus jautrumą, išmetimo sistemos parametrus ir savaime suprantama pavarų perjungimą. Užtenka kairėje pusėje už vairo esančią svirtelę staiga spustelėti du kartus ir variklis pakeitęs balsą iš duslaus į ausį rėžiantį mestels automobilį į priekį - pagreitis iki 100 km/h vos per 4.6 sekundės, o dėka starto kontrolės sistemos šis skaičius yra pasiekiamas realiomis salygomis. Visgi svarbiausia ne pagreitis tiesiojoje, o automobilio galimybės važiuoti ekstremaliu greičiu posūkiuose. Šioje srityje Audi visada kiek atsilikdavo nuo BMW markės analogų. RS5 turi net tik sportinį diferencialą pasiskolintą iš S4 ir S5 modelių, kuris skirsto variklio jėgą tarp priekinės ir galinės ašies. Standartiniu režimu ši galia yra paskirstoma 40:60 (daugiau galios skiriama galiniams ratams), tačiau centrinis diferencialas gali keisti galios perdavimo santykį iki 85 procentų galios skiriant galiniams ratams. Taigi RS5 turi aštrumą ir sportiškumą būdingą galiniais ratais varomiems automobiliams ir saugumą būdingą visų varomųjų ratų automobiliams. Be to, kas yra svarbu - jeigu jums ne nuotaika, jūs galite visas sistemas paprasčiausiai perjungti į "Auto" arba "Comfort" režimą ir ramiai be jokių įpatingų pastangų kruizinti atsargoje turint didelį galios rezervą. Ar automobilis turi kokių nors minusų? Kogero galima rasti - Audi RS5 ne toks beprotiškas kaip BMW M3, o kadangi Audi nesiūlo mechaninės pavarų dėžės tai irgi duoda šiokį tokį minusą ekstremalių sportinių automobilių gerbėjams. Be to RS5 keraminiai stabdžiai nors ir suteikia didžiulę stabdymo galią, tačiau juos sunku dozuoti.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:





Šis automobilis neturi Euro NCAP saugumo įvertinimo.

Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt