Markės
121 iš 1764
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Itin platus kėbulas visai ne optinė iliuzija: ties priekiniu sparnu jo plotis siekia 1950 mm - beveik du metrus!"
Ir jeigu praėjusios kartos RS7 atrodė įspūdingai, tai naujasis RS7 yra tiesiog pribloškiantis: didžiulės oro paėmimo angos automobilio priekinėje dalyje tapo tokios didelės... kad rodos nebeliko pačio buferio, o galinėje automobilio dalyje puikuojasi didžiausios dujų išmetimo angos kokias tik yra turėjusi Audi. Ryškūs ratų gaubtai pabrėžia sportinę automobilio prigimtį ir galią. Itin platus kėbulas – visai ne optinė iliuzija. Ties priekiniu sparnu jo plotis siekia 1950 mm (beveik du metrus!) - apie 40 mm daugiau nei Audi A7 versijoje. Audi RS7 sumontuotas 4.0 TFSI variklis išvysto 441 kW (600 AG) ir 800 Nm sukimo momentą esant nuo 2050 iki 4500 sūkių per minutę. Automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,6 sekundės. Didžiausias automobilio greitis elektroniniu būdu apribotas iki 250 km/val, tačiau su „Dynamic Plus“ paketu jį galima padidinti iki 305 km/val. Automobilis komplektuojamas su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir nuolatine keturių varančiųjų ratų pavara, kuri sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies paskirsto 40:60 santykiu. Standartiniu režimu RS7 kėbulas yra 20 mm žemesnis nei Audi A7 su standartine pakaba. Važiuojant didesniu nei 120 km/val. greičiu jis nusileidžia dar 10 mm, o aktyvavus pakėlimo režimą kėbulas gali pasikelti 20 mm. Pirmą kartą RS7 modelyje pristatoma ir keturių vairuojamųjų ratų sistema. Važiuojant nedideliu greičiu ši sistema leidžia galiniams ratams pasisukti priešinga priekiniams ratams kryptimi iki penkių laipsnių kampu. Važiuojant vidutiniu ar dideliu greičiu, galiniai ratai iki dviejų laipsnių pasukami ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai ratai. Taigi, tai ne tik padidins automobilio stabilumą važiuojant dideliu greičiu, bet ir leis žaibiškai keisti važiavimo trajektoriją prie nedidelių greičių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 0
Atsiliepimų sąrašas tuščias.
Įvertink automobilį pirmas!
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 8080A4A4A4A4A4
90    
 S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupe  A5A5
 TTTTTT
  TTSTTS
  TT RS TT RS
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai  Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt