Markės
159 iš 1775
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Audi V8 buvo pirmasis Audi kompanijos bandymas įsiterpti į prestižiškiausių modelių klasę, kurioje karaliavo Mercedes-Benz su S klase ir 7 serijos BMW. Kadangi šioje srityje net BMW nebuvo pilnai pajėgus konkuruoti su Mercedes, tad Audi bandymas turėjo būti gerai apgalvotas ir pasvertas. Audi pasirinko saugią strategiją - stilistiškai Audi V8 buvo itin panašus į didžiulės sėkmės susilaukusio Audi 100/200 modelio dizainą. Audi V8 nuo Audi 100/200 skyrėsi unikaliomis radiatoriaus grotelėmis vientisomis su variklio dangčiu, kitokiais buferiais ir priekiniais žibintais, raudonais galiniais žibintais, pailginta ratų baze, platesne tarpvėže, stipriai išreikštomis ratų arkomis ir visiškai kitokiu interjeru, kuris buvo panašus į vėliau pasirodžiusio Audi 100 C4 modelio. Audi V8 buvo pirmasis Audi automobilis turėjęs V8 variklį, taip pat pirmasis Audi turintis visų varomųjų ratų sistemą „Quattro“sujungtą su automatine pavarų dėže. Ankstyvuosiuose modeliuose buvo naudojami 3,6 litro V8 varikliai, o vėlesniuose - 4,2 litro V8 varikliai. Abu varikliai turėjo 32 vožtuvus, dviejų paskirstymo velenų DOHC galvą ir keturių pavarų elektroniniu būdu valdomą ZF 4HP24A automatinę greičių dėžę. Taip pat buvo galima įsigyti variantą su penkių pavarų (vėliau šešių pavarų) mechanine greičių dėže. 3,6 litro V8 variklis turėjo 184 kW (250 AG) galią prie 5800 aps./min, sukimo momentas siekė 340 Nm prie 4000 aps./min. 1991 metais Audi pristatė 4,2 L darbinio tūrio V8 variklį, kurio galia siekė 206 kW (280 AG) ir 400 Nm. Audi V8 automobilį sunku būtų įvardinti kaip pilnavertį konkurentą Mercedes ir BMW analogams – tokiu galima laikyti pirmos kartos aliumininį Audi A8 pasirodžiusį 1994 metais. Tačiau Audi V8 buvo rimtas žingsnis į priekį padėjęs įtvirtinti Audi kaip premium automobilių gamintojo vardą bei galutinai atskyręs šią markę nuo kitų ne premium segmento gamintojų tokių kaip Ford ar Opel.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi kompanija buvo sukūrusi A grupės varžybų Audi V8 versiją skirtą kovoti „Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ (DTM) automobilių lenktynių serijoje. 3,6 V8 variklis turėjo 309 kW (420 AG), vėliau 340 kW (462 AG) galią ir 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Neįtikėtina, kad toks masyvus automobilis galėtų konkurencingai varžytis žiedinėse varžybose. Tuo metu Audi V8 kovojo su daug mažesniais, maždaug 300 kg lengvesniais Mercedes 190 ir BMW M3 modeliais bei kiek mažesniu Opel Omega 3000. Tačiau nė viename iš šių automobilių nebuvo V8 variklių ir keturių varančiųjų ratų. 1990 ir 1991 metais Audi V8 modelis laimėjo „Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ vairuotojų įskatą su Hansu-Joachimu Stucku ir Franku Biela. Tai buvo pirmas atvejis kai DTM lenktynes laimėjo tas pats automobilis du metus iš eilės.



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 5
KĖBULAS 3.6 V8 (245 Hp) quattro Automatic
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 570
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema Daugiataškis įpurškimas
Variklio tipas V formos
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 3562
Cilindrai/vožtuvai 8/32
Galia, AG/KW/aps.per min. 245/183/5800
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 340/4000
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 7.6
Maksimalus greitis, km/h 244
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas -
Pavarų dėžė Automatinė 4 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4874
Plotis, mm 1814
Aukštis, mm 1420
Svoris/Max svoris, kg 1790
Atstumas tarp ašių, mm 2702
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba -
Galinė pakaba -
Priekiniai stabdžiai -
Galiniai stabdžiai -
Priekinės padangos 215/60 R15
Galinės padangos 215/60 R15
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
CO2 emisija, g/km -
Degalų bako talpa, l -
Autoterminų paaiškinimai...
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 8080A4A4A4A4A4
90    
 S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupe  A5A5
 TTTTTT
  TTSTTS
  TT RS TT RS
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai  Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt