Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Daug variklių variantų
- Didelė standartinė įranga
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Mažas salonas
- Neįdomus išorės ir salono dizainas
- Netradicinis bagažinės dangtis yra nepraktiškas
Šalia sėkmės susilaukusio Nissan Juke, taip pat į šias gretas prisijungusių Renault Captur ir Peugeot 2008 modelių pristatomas ir Ford minikrosoveris - Ford EcoSport. Šis automobilis gaminamas ant Ford Fiesta bazės ir su ja dalijasi puikiu 1,0 litro Ecoboost varikliu. EcoSport turi gerai pažįstamą Ford dizaino stilių, kuriame figūruoja trapecijos formos kėbulo dalys ir linijos. Visgi, automobilio itin gražiu ar išskirtiniu nepavadinsi. Vaizdo negerina ir atsarginis ratas, kuris 80-ųjų stiliumi montuojamas ant bagažinės durelių. Viduje Ecoboost turi lygiai tokią pačią panelę kaip minėtas Fiesta automobilis, tai irgi nesuteikia išskirtinumo, kuris yra toks reikalingas šių mažų ir jaunatviškų krosoverių rinkoje. Interjero kokybė irgi labai ribota. Šio automobilio privalumai yra kiti – kaip įprasta daugeliui Ford automobilių, EcoSport pasižymi puikiomis valdymo savybėmis, itin gerai subalansuotu vairo mechanizmu. Minusas – automobilis buvo įvertintas tik 4 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose. EcoSport yra nedidelis automobilis, tad ir erdvės čia nėra daug – atsisėsti ant galinių sėdynių yra nelabai patogu, o priėjimas prie bagažo skyriaus yra išties keblus. Bagažinės durys atsidaro į šoną, o tam reikia nemažai erdvės už automobilio. EcoSport Europoje yra siūlomas su vienu iš trijų skirtingų variklių – 1,5 litro darbinio tūrio 90 AG dyzeliniu, 1,5 litro 110 AG benzininiu ir vieno litro darbinio tūrio benzininiu EcoBoost turinčiu 125 AG.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2012-04-25
„Ford EcoSport“ debiutavo Kinijoje Pekine „Ford“ nudengė užsklandą nuo serijinės „EcoSport“ krosoverio versijos. Mažas penkerių durų automobilis pirkėjus vilios funkcionalumu, kompaktiškumu ir efektyvumu, kurį padeda sukurti 1,0 litro trijų cilindrų „EcoBoost“ variklis. Šis vieno litro trijų cilindrų variklis išvysto gerbtinus 118 AG, kurių tikrai pakanka tokiam nedidelių gabaritų automobiliui. „Ford“ teigimu, „EcoSport“ modelis bus siūlomas daugiau nei 100 pasaulio rinkų. Ir jis bus visur vienodas – Kinijoje, Indijoje, Ispanijoje, Meksikoje ir Lietuvoje. Tai – „Ford“ politikos „OneFord“ esmė.
„EcoSport Titanium“ komplektacijos automobilis gali pasigirti 16 colių ratlankiais, masyviomis chromuotomis grotelėmis bei pažangia „Sync“ komunikacijos sistema. Ji sujungia jūsų mobilųjį telefoną, MP3 grotuvą ir kitus prietaisus. Technologijos amžiuje tai darosi norma ir „Ford“ nelinkę tapti „nenormaliais“. Šią sistemą, beje, „Ford“ diegs į visus naujus automobilius. „EcoSport“ modelis – tai kertinis „Ford“ akmuo Kinijos rinkoje. Iki 2015 m. kompanija ketina šiai rinkai pristatyti dar 15 naujų modelių. |
Ford EcoSport TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis