Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus klasikinis dizainas
- Tipiškas Mercedes patikimumas
- Aukštas komforto lygis
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas palyginus su panašaus dydžio automobiliais
- Ankštas interjeras
"Galingiausia Evolution II versija turėjo 232 AG (173 kW) galią prie dar aukštesnių 7200 aps./min. ir 245 Nm prie 5000 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo prie neįtikėtinų 7700 aps./min.!"
Nepaisant to kad premium segmente Mercedes visada būdavo pirmieji, tačiau kompaktiškų automobilių srityje jie atsiliko nuo BMW kompanijos, kuri pirmąjį savo kompaktišką modelį pristatė dar 60-aisiais metais. Todėl 1982 pristatytas pirmasis Mercedes kompaktiškas automobilis buvo itin svarbus kompanijai. Naujas modelis kodiniu pavadinimu W201 turėjo daugiasvirtę galinę pakabą, vėliau naudotą E ir C klasės modeliuose, priekinius ir galinius stabilizatorius, oro pagalves, ABS stabdžius ir saugos diržų įtempėjus. Automobilis buvo itin komfortiškas, modernus, galima sukritikuoti nebent dėl mažos erdvės viduje. Kadangi Mercedes kompanija su mažiausiu savo modeliu norėjo dalyvauti ralyje, jie paprašė garsiosios Didžiosios Britanijos inžinerijos kompanijos „Cosworth“ sukurti jiems variklį. Kodėl Cosworth ne AMG? Nors AMG kompanija dirbo su Mercedes nuo 1967-ųjų, tačiau tuo metu AMG kompanija dar nepriklausė Mercedes, o Cosworth kompanija turėjo didelę praktiką kuriant sportinius variklius – jie jau buvo sukūrę Ford Sierra Cosworth, taip pat dalyvavo Formulė 1 lenktynėse. Taip gimė WAA projektas ir B grupės raliui skirtas 2,3–16 V variklis turintis 320 AG (239 kW) galią. Tuo tarpu ralio arenose pasirodė visais ratais varomas ir itin galingas turbina pripūstas „Audi Quattro“ bolidas pradėjęs skinti pergales. Mercedes įvertino situaciją ir protingai atsisakė dalyvauti B grupėje, todėl pasuko į DTM „Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ seriją kur galiniais ratais varomas Mercedes puikiai tiko. Serijiniam 190 modeliui skirtas Cosworth variklis turėjo 2.3 litro darbinį tūrį, naują DOHC galvą su 16 vožtuvų, maksimali variklio galia buvo 185 AG (138 kW) prie 6200 aps./min. ir 236 Nm prie 4500 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo tik prie 7000 aps./min. Variklis savo duomenimis labai panašus į BMW M3 2.0 L versiją. Vėliau kuomet pasirodė 2.5 litro BMW M3 Sport Evolution versija, savo variklį atnaujino ir Mercedes išleisdama Evolution I ir Evolution II versijas. Evolution versijos turėjo didesnį 2.5–16 V variklį ir įspūdingą aerodinamikos paketą – plačias ratų arkas, didelį galinį spoilerį, kitokius buferius, pakabą kuri Evo II versijoje buvo dar ir reguliuojama. Aerodinamika buvo testuota vėjo tunelyje kuris parodė, kad oro pasipriešinimas siekė tik 0,29, tuo pačiu buvo padidinta prispaudimo jėga. Galingiausia Evolution II versija turėjo 232 AG (173 kW) galią prie dar aukštesnių 7200 aps./min. ir 245 Nm prie 5000 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo prie neįtikėtinų 7700 aps./min.!
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Privačios komandos kaip kad AMG su Mercedes 190 modeliu dalyvavo touring automobilių lenktynėse tokiose kaip DTM. Devintojo dešimtmečio pabaigoje 2.5-16 versija kovojo su tokiais priešininkais kaip BMW M3 ir Ford Sierra RS Cosworth, o 1992 metais tapo nugalėtojais DTM čempionate:
Buvo gaminamos itin retos 190 E 3.2 AMG verijos turinčios 231 AG (172 kW) galią. Buvo pagaminta vos 200 automobilių, kurie buvo labai brangūs – kainavo 155.780 DM:
Patalpino: aurimas | 2006-01-17 |
mb-190 e 2.0 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0 |
Bendras automobilio aprašas |
liuks masiniukas.ja prziurint problemu mazai bus.tarnauja atitinkamai uz pinigus.jau esu pardaves bet pirksiu vel tokia pat tik su galingesniu varikliu.kuro valgo normaliai mieste 11-12 uzmesti apie 9.5-10.5ltr-100km |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
nusipirkes pakeiciau pakaba ir pamirsau problemas keturiems metams.kaladeles per ta laika pakeiciau kelis kartus nes pas automatus jiems tenka daug apkrovos.siaip su varikliu problemu nebuvo.rudis kaip ir pagal duomenis nelabai myli sia masina jei priziuri.amortus pasikeiciau i dujinius tik tam kad stovetu kieciau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
Mercedes-Benz 190 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis