Markės
975 iš 1720
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus klasikinis dizainas
  • Tipiškas Mercedes patikimumas
  • Aukštas komforto lygis
TRŪKUMAI
  • Brangus išlaikymas palyginus su panašaus dydžio automobiliais
  • Ankštas interjeras
"Galingiausia Evolution II versija turėjo 232 AG (173 kW) galią prie dar aukštesnių 7200 aps./min. ir 245 Nm prie 5000 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo prie neįtikėtinų 7700 aps./min.!"
Nepaisant to kad premium segmente Mercedes visada būdavo pirmieji, tačiau kompaktiškų automobilių srityje jie atsiliko nuo BMW kompanijos, kuri pirmąjį savo kompaktišką modelį pristatė dar 60-aisiais metais. Todėl 1982 pristatytas pirmasis Mercedes kompaktiškas automobilis buvo itin svarbus kompanijai. Naujas modelis kodiniu pavadinimu W201 turėjo daugiasvirtę galinę pakabą, vėliau naudotą E ir C klasės modeliuose, priekinius ir galinius stabilizatorius, oro pagalves, ABS stabdžius ir saugos diržų įtempėjus. Automobilis buvo itin komfortiškas, modernus, galima sukritikuoti nebent dėl mažos erdvės viduje. Kadangi Mercedes kompanija su mažiausiu savo modeliu norėjo dalyvauti ralyje, jie paprašė garsiosios Didžiosios Britanijos inžinerijos kompanijos „Cosworth“ sukurti jiems variklį. Kodėl Cosworth ne AMG? Nors AMG kompanija dirbo su Mercedes nuo 1967-ųjų, tačiau tuo metu AMG kompanija dar nepriklausė Mercedes, o Cosworth kompanija turėjo didelę praktiką kuriant sportinius variklius – jie jau buvo sukūrę Ford Sierra Cosworth, taip pat dalyvavo Formulė 1 lenktynėse. Taip gimė WAA projektas ir B grupės raliui skirtas 2,3–16 V variklis turintis 320 AG (239 kW) galią. Tuo tarpu ralio arenose pasirodė visais ratais varomas ir itin galingas turbina pripūstas „Audi Quattro“ bolidas pradėjęs skinti pergales. Mercedes įvertino situaciją ir protingai atsisakė dalyvauti B grupėje, todėl pasuko į DTM „Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ seriją kur galiniais ratais varomas Mercedes puikiai tiko. Serijiniam 190 modeliui skirtas Cosworth variklis turėjo 2.3 litro darbinį tūrį, naują DOHC galvą su 16 vožtuvų, maksimali variklio galia buvo 185 AG (138 kW) prie 6200 aps./min. ir 236 Nm prie 4500 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo tik prie 7000 aps./min. Variklis savo duomenimis labai panašus į BMW M3 2.0 L versiją. Vėliau kuomet pasirodė 2.5 litro BMW M3 Sport Evolution versija, savo variklį atnaujino ir Mercedes išleisdama Evolution I ir Evolution II versijas. Evolution versijos turėjo didesnį 2.5–16 V variklį ir įspūdingą aerodinamikos paketą – plačias ratų arkas, didelį galinį spoilerį, kitokius buferius, pakabą kuri Evo II versijoje buvo dar ir reguliuojama. Aerodinamika buvo testuota vėjo tunelyje kuris parodė, kad oro pasipriešinimas siekė tik 0,29, tuo pačiu buvo padidinta prispaudimo jėga. Galingiausia Evolution II versija turėjo 232 AG (173 kW) galią prie dar aukštesnių 7200 aps./min. ir 245 Nm prie 5000 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo prie neįtikėtinų 7700 aps./min.!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Privačios komandos kaip kad AMG su Mercedes 190 modeliu dalyvavo touring automobilių lenktynėse tokiose kaip DTM. Devintojo dešimtmečio pabaigoje 2.5-16 versija kovojo su tokiais priešininkais kaip BMW M3 ir Ford Sierra RS Cosworth, o 1992 metais tapo nugalėtojais DTM čempionate:



Buvo gaminamos itin retos 190 E 3.2 AMG verijos turinčios 231 AG (172 kW) galią. Buvo pagaminta vos 200 automobilių, kurie buvo labai brangūs – kainavo 155.780 DM:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 29
190 (W201) 1.8i (109 Hp)
2.0 D (75 Hp)ekonomija
KĖBULAS 1.8i (109 Hp)
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 410
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema Daugiataškis įpurškimas
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Baterijos talpa, kWh -
Rida su vienu įkrovimu, km -
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 1797
Cilindrai/vožtuvai 4/8
Galia, AG/KW/aps.per min. 109/81/5500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 148/3700
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 12.3
Maksimalus greitis, km/h 185
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas Hidraulinis
Pavarų dėžė Mechaninė 5 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4450
Plotis, mm 1690
Aukštis, mm 1375
Svoris/Max svoris, kg 1170/1720
Atstumas tarp ašių, mm 2665
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Helical spring
Galinė pakaba Helical spring
Priekiniai stabdžiai Diskiniai ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai ABS
Priekinės padangos 205/55 R15
Galinės padangos 205/55 R15
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 11.3
Užmiestyje, l/100km 6.7
Vidutinės, l/100km 8.7
CO2 emisija, g/km -
Degalų bako talpa, l 55
Autoterminų paaiškinimai...
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
901234567890123456789012345678901
  Kompaktiniai   A klasėA klasėA klasėA klasė
    CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai 190C klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
  Kupė S klasė Coupe    
S klasė Coupe CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe
  CLK klasėCLK klasė  
   CLC klasė   
  Keturduriai kupė    CLS klasėCLS klasėCLS klasė
    AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai  SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė
  Roadsteriai   SLK klasėSLK klasėSLK klasė
  Mini krosoveriai     GLA klasėGLA klasė
     EQA
  Krosoveriai    GLK klasė GLB klasė
    GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
    GLC klasė
    GLC klasė Coupe
  Visureigiai   M klasėM klasėM klasėGLE klasė
    EQC
  Dideli visureigiai  G klasėG klasė
   GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai     X klasė
  Mini vienatūriai    B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai    R klasė  
  Dideli vienatūriai     EQV
  Sportiniai     AMG GT
  Supercar    SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai    Vaneo   
   VianoV klasė
  Komerciniai   SprinterSprinterSprinter
  VitoVitoVito
    Citan
  901234567890123456789012345678901
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Įdomiausi automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt