Markės
1084 iš 1917
Mercedes-Benz 190, (W201) 1982 - 1993
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.72% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 14
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus klasikinis dizainas
  • Tipiškas Mercedes patikimumas
  • Aukštas komforto lygis
TRŪKUMAI
  • Brangus išlaikymas palyginus su panašaus dydžio automobiliais
  • Ankštas interjeras
"Galingiausia Evolution II versija turėjo 232 AG (173 kW) galią prie dar aukštesnių 7200 aps./min. ir 245 Nm prie 5000 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo prie neįtikėtinų 7700 aps./min.!"
Nepaisant to kad premium segmente Mercedes visada būdavo pirmieji, tačiau kompaktiškų automobilių srityje jie atsiliko nuo BMW kompanijos, kuri pirmąjį savo kompaktišką modelį pristatė dar 60-aisiais metais. Todėl 1982 pristatytas pirmasis Mercedes kompaktiškas automobilis buvo itin svarbus kompanijai. Naujas modelis kodiniu pavadinimu W201 turėjo daugiasvirtę galinę pakabą, vėliau naudotą E ir C klasės modeliuose, priekinius ir galinius stabilizatorius, oro pagalves, ABS stabdžius ir saugos diržų įtempėjus. Automobilis buvo itin komfortiškas, modernus, galima sukritikuoti nebent dėl mažos erdvės viduje. Kadangi Mercedes kompanija su mažiausiu savo modeliu norėjo dalyvauti ralyje, jie paprašė garsiosios Didžiosios Britanijos inžinerijos kompanijos „Cosworth“ sukurti jiems variklį. Kodėl Cosworth ne AMG? Nors AMG kompanija dirbo su Mercedes nuo 1967-ųjų, tačiau tuo metu AMG kompanija dar nepriklausė Mercedes, o Cosworth kompanija turėjo didelę praktiką kuriant sportinius variklius – jie jau buvo sukūrę Ford Sierra Cosworth, taip pat dalyvavo Formulė 1 lenktynėse. Taip gimė WAA projektas ir B grupės raliui skirtas 2,3–16 V variklis turintis 320 AG (239 kW) galią. Tuo tarpu ralio arenose pasirodė visais ratais varomas ir itin galingas turbina pripūstas „Audi Quattro“ bolidas pradėjęs skinti pergales. Mercedes įvertino situaciją ir protingai atsisakė dalyvauti B grupėje, todėl pasuko į DTM „Deutsche Tourenwagen Meisterschaft“ seriją kur galiniais ratais varomas Mercedes puikiai tiko. Serijiniam 190 modeliui skirtas Cosworth variklis turėjo 2.3 litro darbinį tūrį, naują DOHC galvą su 16 vožtuvų, maksimali variklio galia buvo 185 AG (138 kW) prie 6200 aps./min. ir 236 Nm prie 4500 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo tik prie 7000 aps./min. Variklis savo duomenimis labai panašus į BMW M3 2.0 L versiją. Vėliau kuomet pasirodė 2.5 litro BMW M3 Sport Evolution versija, savo variklį atnaujino ir Mercedes išleisdama Evolution I ir Evolution II versijas. Evolution versijos turėjo didesnį 2.5–16 V variklį ir įspūdingą aerodinamikos paketą – plačias ratų arkas, didelį galinį spoilerį, kitokius buferius, pakabą kuri Evo II versijoje buvo dar ir reguliuojama. Aerodinamika buvo testuota vėjo tunelyje kuris parodė, kad oro pasipriešinimas siekė tik 0,29, tuo pačiu buvo padidinta prispaudimo jėga. Galingiausia Evolution II versija turėjo 232 AG (173 kW) galią prie dar aukštesnių 7200 aps./min. ir 245 Nm prie 5000 aps./min., o raudona sūkių riba prasidėjo prie neįtikėtinų 7700 aps./min.!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Privačios komandos kaip kad AMG su Mercedes 190 modeliu dalyvavo touring automobilių lenktynėse tokiose kaip DTM. Devintojo dešimtmečio pabaigoje 2.5-16 versija kovojo su tokiais priešininkais kaip BMW M3 ir Ford Sierra RS Cosworth, o 1992 metais tapo nugalėtojais DTM čempionate:



Buvo gaminamos itin retos 190 E 3.2 AMG verijos turinčios 231 AG (172 kW) galią. Buvo pagaminta vos 200 automobilių, kurie buvo labai brangūs – kainavo 155.780 DM:



Konkurentų: 8
Audi 80 1978 - 1986
Benzinas: 1.3 - 2.3 litroDyzelinas: 1.6 litro
Audi 80 1986 - 1992
Benzinas: 1.6 - 2 litroDyzelinas: 1.6 - 1.9 litro
Audi 90 1987 - 1991
Benzinas: 2 - 2.3 litro
BMW 3 klasė 1982 - 1994
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kabrioletas, Kupė, Sedanas Lankytojų atsiliepimai: 10
Benzinas: 1.6 - 2.7 litroDyzelinas: 2.4 litro
BMW M3 1986 - 1991
Įvertink automobilį pirmas!
Kabrioletas, Kupė
Benzinas: 2.3 - 2.5 litro
Ford Sierra 1982 - 1993
Vidutinis automobilio įvertinimas
Hečbekas, Kupė, Sedanas Lankytojų atsiliepimai: 14
Benzinas: 1.3 - 5 litroDyzelinas: 1.8 - 2.3 litro
Honda Accord 1989 - 1993
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kupė, Sedanas, Universalas Lankytojų atsiliepimai: 4
Benzinas: 1.8 - 2.2 litro
Lancia Delta HF Integrale 1986 - 1993
Benzinas: 2 litro

Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt