Tomas | 2011-10-05 |
MB C220 2,2cdi Elegance 2000m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Simpatiška išvaizda, kuro ekonomija, kokybiškas salonas, malonus vairavimas, tvirta važiuoklė.
Silpnai apdorotos skardos nuo korozijos.
|
Automobilį pirkau iš Italijos, todėl kėbulas nepriekaištingai švarus, be rūdelės. Kiek teko apžiūrinėti parvarytus iš Belgijos, Olandijos, jau prie arkų matosi pūslelės. Na čia ko gero visų Mersų bėdos- silpnai apdorotos skardos, todėl kol kėbulas švarus, visą kėbulą apdirbau iš vidaus su Dinitrol technologija, vistiek bus didesnė apsauga nei nieko nedaryti. Taip pat gana sunkiai radau su atlenkiamomis galinėmis sėdynėmis (bet radau!). Salonas odinis, tamsus, oda ventiliuojama (su mažomis skylutėmis), labai praktiškas, gražiai dera viduje prie medžio apdailos ir nikeliuotų elementų, žiūrisi irgi labai solidžiai, jei dar pats Mersas šviesios perlo spalvos. Patiko kokybės pojūtis, medžiagos išties visur kokybiškos, viskas padaryta labai sumaniai ir gražiai, sėdynės patogios, reguliuojasi puikiai, viskas veikia labai tiksliai ir be didesnių priekaištų. Vietos kaip tokios klasės automobiliui viduje išties pakankamai, bagažinė nustebino taip pat labai didelė. Sumontuota tikrai nebloga originali garso aparatūra. Pačiame salone buvo tik pora problemėlių (kaip supratau vėliau kaip ir pas daugely)- užsikirtes oro padavimo į kojas klapanėlis, todėl užvedus auto įkiriai klaksi kokį 15 sekundžių (jau pripratau :) ), ir per šiltas dienas nuo karščio užtamsėja skydelio pagrindinis informacinis ekranėlis (irgi daugelio MB bėda), šias problemas tvarko kai kurie elektrikai, bet pats ekranėlį parsisiunčiau iš Italijos naują, dabar viskas liuks.
Važiuoja kaip ir visi panašios klasės auto, nėra didelio laivo įspūdžio, (tai ne E ir ne S klasė :)), bet tikrai neblogai. Įsigijus teko pasikeisti priekinius amortizatorius bei keletą sailenblokų, kurie įkiriai girgždėjo. Iš esmės pati važiuoklė labai kokybiška, tvirta, jokių papildomų garsų, į duobes reaguoja tikrai maloniai. Patinka be abejo didelis priekinių ratų susisukimo kampas, tvirtas vairas ir apskritai jaučiasi stabilus, saugus važiavimas bei geras "judrumas". Malonu su tokiu automobiliuku nardyti gatvėse :) Ypač nustebino važiavimas užmiestyje: lekia labai smagiai ir maloniai, tenka važinėti nesustojus po 300km, tikrai nesijaučia jokio nuovargio. Iš išorės jis gana simpatiškas, Elegance dar papuošia nikeliuotos detalės, atrodo paprastai, bet saldžiai ir maloniai nuteikia gomūrį :) Variklis 2,2 cdi, 105kw, be abejo tai nėra 2,7 ar pan. bet galios kaip nedideliam automobilui išties pakanka, traukia smagiai, 6 bėgiu gali drasiai lenkti užmiestyje nebijodamas, kad pritrūks jėgos. Pagrindinis pliusas: ekonomija, užmiestyje vidutiniškai suvartoja apie 5,5l/100km, mieste nedaugiau 7l. Ištiesų nustebino, negalvojau, kad vokiečiai moka gaminti taupius auto (esu pripratęs prie Toyotos auto) :). Variklis aišku dirba ne kaip pas japonus, bet palyginus ramiai ir tyliai. Papildomų bėdų nebuvo, keičiau tik vieno purkštuko tarpinę. Daugiau po kapotu nieko remontuoti neteko, viskas dirba ok. Eksploatacija, skirtingai nuo mano ankstesnes nuomonės, tikrai nesikandžioja, yra apstu pakaitalinių važiuoklės dalių ir tikrai už galvos netenka griebtis :) Po įsigijimo važiuoju susitvarkęs jau metus, viskas laiko puikiai. Manau šis automobilis yra pats optimaliausias santykis tarp jo šios dienos kainos ir kokybės. Tikrai nenusivyliau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Petras | 2011-10-03 |
Mercedes-benz C220
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškumas,išvaizda,komfortas
Galas varantys, Elektronika.
|
Iškart norėtusi parašyti ,jog automobilis buvo išties labai komfortiškas nežiurint į tai ,jog sėdynes buvo veliurinės. Sunkokas vairas taip pat leidžia suprasti ,jog sėdi ne prie žaisliuko. Viduje pakankamai vietos visiems.Nereali buvo garso aparatura(bent jau pas mane). Automobilis buvo gana ekonomiškas mieste spaudžiant ryjo kokius 8-10 litrų dyzelio. Uzmiestyje isvis 6-7 litr. dyz. "AVANGARDE" apdaila taip pat pridėdavo šiokio tokio žavesio šiam automobiliui. Automatinė pavarų dėžė taip pat dirbo be priekaištų ir galios jau užteko nors geriau jeigu rinktis tai rinktis 2.7 variklį manau šiam automobiliui būtų pats tas. Vienu žodžiu labai patiko ,jog automobilis gražus,greitas ir kas be ko labai taupus. Na dabar šiek tiek apie minusus. Įsigjau šią mašina šiek tiek "padrožta" todėl tikrai daug vargau kol pastačiau "mersą" ant kojų. Turėjau problemų su kuro siurbliu pakeisti man kainavo "TANAGROJE" apie 1800litų. Po to pas mane pastoviai grybaudavo elektronika. Nueini i parduotuve grįžti o mašina "pulteliu" negali atidaryti iš pradžių galvojau ,jog akumas sėdo . Pakeitėm ir vėl tas pats. Taip žinau tame raktelyje-pultelyje yra avarinis raktas kuris gali atidaryti duris ,bet žiema duodu 100% jus juo neatidarysit nes nelabai pas per 10 metų atidarynėjo juo duris todėl spina yra užkirmijus. Vos vos ilizdavau per bagažine. Žodžiu jokių budu nenoriu keikt šio modelio tiesiog turbut man tikrai su juo nepasiseke rašau tai su kokiais remontais man teko susidurti. Beje norečiau dar pridurti ,kad nesilankytumėte "Tanagroje"! tokių "žulikų" dar
reikia paieškoti. Minusų butent so variklių neturėjau. Šeip man labai patiko ,jog galios jeigu reikia užtenka ir tai ,jog tikrai labai ekonomiškas.Vos ne už 45LT važinėdavau visa savaitgalį. Šeip jau kainas jie tikrai laiko nebūtų "mersas". Detalios yra brangios kaip ir visų "mersų" ,bet manau jeigu pirkti jį geroje buklėje didelių problemų neturetumėte turėt. Kas be ko kaip ir ,bet kokia mašina jį reikia prižiurėti. Butinai patikrinkite gerame autoservise ar iš niekur tepalai nebėga ar visi šarnirai salenblokai ir stabilizatoriai savo vietose. Tai tikrai labai stilingas komfortiškas automobiliukas žimiai gražesnis už ta pačia BMW 3 (Bent jau man) .
Pilnas atsiliepimas...
|
|
romas | 2011-07-22 |
c270 cdi universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas galingas patikimas
mazoka vietos tiek priekyje tiek gale ir bagazineje, bei greitai dyla galines padangos
|
turiu mechanine versija, apie ja nieko blogo negaliu pasakyti, tik tai kad jis kaip pasiutes veza mane toliau ir niekaip negaliu jo nudeveti. su juo vaziuoju jau 6 metai ( nuvaziavau 380 000 km) , jis man atsibodo, bet bijau keisti i kita nes taip kaip sitas turbut niekas nelaikys. pirkau deveta 152 000km begusi automobili, puse milijono ir remonto buvo tik eksplotacinio kalades tepalai diskai stabdziu ir buferiu dazymas. variklis standartiskai 125 kW, bet as buvau kaune tai pas mane 170kW ir 480Nm, kuro sanaudos ne daugiau nei 7 litrai tiek mieste tiek uzmiestyje, 60 litru uztenka nuo marijampoles per visa lenkija iki frankfurt oder. turiu tik viena problema turbina kazko cypia (jau kokius 150 000km) meistrai nieko neranda kodel taip. tepalai, filtrai, padangos, stabdziu kaladeles, keiciau 4 purkstukus ir daugiau nieko. butinai pasitikrinti variklio elektronine dali, bei kebulo geometrija, daugiau negaliu nieko pridurti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Zilvinas | 2009-04-28 |
MB C 320 4 Matic 2004 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, ivaizdis, patikimumas
Brangus remontas
|
Puikus nesenstantis dizainas, gera surinkimo kokybe, puikios medziagos, naudojama tikra oda o ne odos pakaitalas, gera ergonomika, patogios sedynes kurias ivertini tolimam kelyje. 3.2 litro (benzininis) vienas is geriausiu merso kada nors gamintu varikliu gamos. Normaliu rezimu vaziuojant pakankamai ekonomiskas ( mieste 12-13 l), uzspaudus atsibunda zveriukas ir pajauti kaip tave lipdo i sedyne. Remontas brangus, isvada jei negali skirti pinigu remontui, ekplotacijai geriau reikia pirkti Golf. Mersai nuverteja maziausiai lyginant su kitais auto. Issirinkti nenudrozta mersa.
Pilnas atsiliepimas...
|
|