Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Trečia sėdynių eilė
- Gera standartinė įranga
- Geriau valdomas nei visureigiai ar vienatūriai
TRŪKUMAI
- V6 benzininio variklio sukimo momento trūkumas
- Didelis svoris kenkia dinamikai ir kuro ekonomijai
R-klasė yra pavyzdys to kaip Mercedes-Benz moka kurti naujas nišines rinkas. Šis automobilis yra vienatūrio, universalo ir netgi visureigio derinys. Trumpai – tai daugiatikslė transporto priemonė. Iš tikrųjų tai yra pirmas vienatūris (neskaitant dažnai komerciniams tikslams naudojamo Vito) Mercedes-Benz gamoje, nors neturi stumdomų šoninių durų. R-klasė buvo gaminama ant V251 važiuoklės ir pagal kainą stovėjo tarp M klasės ir GL klasės visureigių ir tai nebuvo pigus automobilis. Praktiškas automobilis buvo gaminamas su visų varomųjų ratų sistema ir dviem labai ilgomis ratų bazėmis (2980 mm ir 3215 mm ilgio), todėl komplektuojamas su trimis sėdimosiomis eilėmis. Pagal kėbulo matmenis automobilis prilygsta prabangiam sedanui, tačiau yra kur kas erdvesnis viduje. Nuolatinė visų ratų pavara, elektroniniu būdu valdoma 4ETS traukos jėgos reguliavimo sistema kartu su ESP garantuoja aukščiausio lygio vairavimo saugą ir lemia gerą elgesį kelyje net sudėtingomis kelio sąlygomis. Tačiau nežiūrint visų privalumų, automobilio pardavimai nebuvo tokie, kokių tikėjosi sidabrinės žvaigždės koncernas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2022-06-10 |
Puikus automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Tikrai patikimas, komfortiskas, patogus, manevringas. Kas turi didesne seima ir nenori miniveno vw, ford ir panasiai tai sis kaip tik.
Tai tik kuro sanaudos, bet ir jos nebuvo beda. Kaip vaziuosi taip turesi.
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Sitas automobilis buvo mano svajoniu masina, kai nusipirkau nei minutei nesigailejau. Vaziuoja tobulai, jokiu bedu nei su varikliu nei su pavaru deze neturejau. Aplamai jokiu dideliu bedu, jokiu pokstu nebuvo iskretus, per metus pravaziuodavau apie 20k. Per 2,5 metus pakeiciau stabdziu kaladeles, viena trauke, zinoma tepalus, filtrus kas 10k kazkur. Mano buvo su paprasta pakaba, tai turejo gale tik pagalves, jas keiciau, nes jau pastovejus ne vienodai nusileidavo, budavo perkrypus, bet tas pakeitimas kainavo apie 300e. Kuro sanaudos tokios, kad vyras bambedavo :D bet nera ko noret, automobilis didelis, sunkus, variklis galingas. Trasoj viskas gerai, 8l/100km, o jeigu po vieta tai 10l tikrai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Mercedes-Benz R klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis