Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Tylus ir komfortiškas
- Didelis variklių pasirinkimas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Diskutuotinas dizainas
- Neitin praktiškas
- V8 nebeskamba taip įspūdingai
"CLS turi savo gerbėjų ratą – tai žmonės ieškantys išskirtinumo, norintys važinėti kiek kitokiu automobiliu nei visi"
Mercedes-Benz CLS paskirtis yra tam tikras kompanijos reprezentavimas. Tai automobilis, kurio niekada nebus parduodama daug. Jis yra per daug specifinis – jei nori tikrai prabangaus Mercedes, perki S klasę. Jei nori praktiško, perki E klasę, jei nori kompaktiško – C klasę, jei sportiško – tai jūsų pasirinkimui yra CL, SL ir dar SLK. Ir visgi CLS turi savo gerbėjų ratą – tai žmonės ieškantys išskirtinumo, norintys važinėti kiek kitokiu automobiliu nei visi. Žodžiu daugeliui mūsų artimas personažas. Trečios kartos Mercedes-Benz CLS atsikratė savo pirmtako raumeningų linijų puošusių automobilio šonus ir tapo panašus į patį pirmąjį CLS, kuris Lietuvoje buvo labai taikliai pakrikštytas „banano“ pavadinimu. Automobilis turi visus šiam Mercedes klasei būdingus bruožus - žemas stogas, mažyčiai langai ir platus kėbulas. Tai tikrai iškirtinis Mercedes. Ir visgi jam kažko trūktsta. Rodos, kad šio automobilio dizainas nebeturi aiškios idėjos – priekis blankokas ir pernelyg panašus į mažajį A klasės modelį, o galinė dalis atrodo lyg būtų sukurta dizainerio, kuris galvojo ne apie darbą, o veikiau apie artėjantį savaitgalį. Tiesa, automobilio interjeras yra išties puikus – tai įspūdingas kokybės, polėkio ir išskirtinumo derinys. Čia yra du 12,3 colio ekranai, kurie eina virš prietaisų skydelio ir yra sujungti į vieną dalį. Kairėje yra skaitmeninės vairuotojo priemonės, kurias papildo projekcijos ant priekinio stiklo, o dešinėje - informacinės pramogos. 360 laipsnių kameros, 64 LED interjero apšvietimo variantai, kvapų paskirstymo sistema, masažuojančios sėdynės ir t.t. Būtų galima paploti Mercedes kompanija, tačiau lygiai toks pat interjeras ir su panašiomis komforto galimybėmis naudojamas E klasės Mercedes. Tad tai dar viena priežastis pamąstyti apie šio nepigaus automobilio pirkimą. CLS komplektuojamas su visiškai nauja variklių šeima. CLS 450 turi 3,0 litrų šešių cilindrų linijoje benzininį variklį su 270 kW galia ir 500 Nm sukimo momentu. Taip pat yra generatorius, kurį Mercedes-Benz vadina "EQ Boost", kuris trumpai suteikia papildomą 16 kW galią ir 250 Nm sukimo momentą. Yra 5 pavarų perjungimo režimai - "Eco", "Comfort", "Sport", "Sport +" ir visiškai rankinis būdas naudojant svirteles už vairo. CLS taip pat gali turėti visų varančiųjų ratų sistemą 4MATIC, kuri atiduoda 69 proc. galios galinei ašiai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
|||||
Mercedes-Benz CLS klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis