Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas
- Geras kokybės ir kainos santykis
- Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
- Triukšmingi dyzeliniai varikliai
- Pigios medžiagos interjere
- Tiesiog nesimpatiškas dizainas
Toyota Auris yra kompaktiškas 3 arba 5 durų hečbekas, kuris dalijasi ta pačia E150 platforma su Toyota Corolla modeliu. Europoje Auris pakeitė Corolla hečbeką, tuo tarpu sedanas ir toliau gaminamas su Corolla pavadinimu. Lotyniškai žodis “Auris” reškia auksas. Su nauju patraukliu, dinamišku dizainu, kokybišku salonu ir patikimais varikliais "auksinis" Toyota Auris konkuruoja su brangiausiais “golf” klasės atstovais - Volkswagen Golf ir Alfa Romeo 147. Buvo gaminama hibridinė Toyota Auris Hybrid versija, kuri savo baterijomis ir elektros varikliu dalijasi su Toyota Prius modeliu. Pagal EuroNCAP Toyota Auris automobilis surinko 35 taškus (5 žvaigždutes) – tai aukščiausias įmanomas balas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Lotyniškai žodis “Auris” reškia auksas.
Buvo gaminama hibridinė Toyota Auris Hybrid versija, kuri savo baterijomis ir elektros varikliu dalijasi su Toyota Prius modeliu. Žurnalas „What Car?“ Toyota Auris Hybrid pripažino 2010 metų ekologiškiausiu metų automobiliu.
Buvo gaminama hibridinė Toyota Auris Hybrid versija, kuri savo baterijomis ir elektros varikliu dalijasi su Toyota Prius modeliu. Žurnalas „What Car?“ Toyota Auris Hybrid pripažino 2010 metų ekologiškiausiu metų automobiliu.
2020-09-02 |
Toyota Auris 2007, Dyzelinas, 93kW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai geras kainos ir kokybės santykis
Mašinos gabaritų jautimas, garso izoliacija, neįprasta pavarų svirties ir rankinio stabdžio padėtis
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Bendrai apie automobilius per daug nenusimanau, todėl aprašymas bus paviršutiniškas. Laikinai gavau šį automobilį (prieš tai važinėjau su VW Passat B5) ir pastebėjimai yra tokie. Traukia mašina labai gerai. Ant lenkimo nebaisu, kad nespėsi aplenkti ir žemesnės pavaros jungti tikrai nereikia. Važiuoklė lyginant su passatu nėra tokia minkšta, bet mane asmeniškai pilnai tenkina. Sėdint priekyje mašinos kapoto visiškai nematai, todėl sunku jausti mašinos gabaritus parkuojantis. Bet per laiką prie to pripranti. Mašinos raktas "be geležies", mašina užvedama start/stop mygtuku. Priėjus prie užrakintos mašinos, pakanka kišenėje turėti raktą ir vairuotojo durys atsidaro pačios (nereikia traukti rakto iš kišenės). Visi šitie bajeriai iš principo yra patogūs, bet man vis dėlto patinka senas geras "geležinis" raktas su imobilaizeriu. Pirma, toks raktas saugesnis, nes jo negali taip lengvai imituoti, todėl mažesnė tikimybė dėl vagysčių. Antra, numirus akumuliatoriui su senu raktu mašiną vis tiek galėsi atsirakinti, nes elektros tam nereikia. Automobilis yra talpus. Tikrai negali skųstis, kad maža bagažinė ar gale sėdint remiesi į kur nors. Talpi daiktadėžė. Beje, jos yra dvi viena virš kitos. Porankis labai žemas. Nepatogu ranką laikyti. Pavarų perjungimas ir rankinis iškeltas į viršų. Atrodo neįprastai ir kažkokio patogumo tai neprideda. Po pavarų svirtimi yra vieta smulkiems daiktas susidėti. Nelabai patogu, nes turi kišti ranką tarsi po "tiltu". Audio aparatūros skambesį vertinu geriau nei vidutiniškai. Garso izoliacija nėra gera, bet tikrai esu susidūręs su prastesnėmis. Variklis dirba pakankamai garsiai, o važiuojant nelygiu keliu ir kai kurios plastmasės ir skardos skleidžia pašalinius garsus. Nors prie daugelio mano išvardintų minusų galima priprasti, man asmeniškai automobilis nėra prie širdies. Ilgai važinėjęs su VW ir įsėdęs į Toyotą supratau, kad man kur kas mieliau yra vokiški, kampuoti dizainai ir praktiškesnis, paprastesnis vokiškas interjetas. Vis dėlto Toyota pasižymi savo patikimumu ir geresniu kainos ir kokybės santykiu, todėl vien dėl to šis autimobilis turėtų būti daugelio žmonių pasirinkimu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Toyota Auris TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis