Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Carina E modelį. Avensis turi keturių variklių pasirinkimą - 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelinis ir tris kėbulo tipus - sedaną, hečbeką ir universalą. Visi modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei patikimu elgesiu kelyje. Tačiau ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-10-22 |
Totyota Avensis, liftbak VVT-i 1,8 l benzinas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patogus, patikimas, retai gendantis
kaip ir visi auto jis senstav :(
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
2002 m. gamybos avensis, įsigijau 2008 m., spidometras rodė apie 70000 km. Puikus auto, važinėju su juo jau 10 m., nuvažiavau 98000 km ir neturiu kuo skųstis, patikimas, patogus, puikiai atitinkantis mano šeimos poreikius. Su šeima kas vasarą vykstame į keliones. Keliavome po Norvegiją, Švediją, Lenkiją, Vokietiją. Techninė dalis: per 10 m. praktiškai niekas neremontuota, vykdyta tik eksploatacine priežiūra, keisti tepalai, filtrai, stabžių kaladėlės. 2 kartųs keistas paskirstymo diržas - tik nusispirkus ir pravažiavus 60 tūkst. Prieš 2 metus keičiau generatoriaus guolį. Prieš metus atlikau kapitalinį stabdžių sistemos remontą keičiau stabdžių diskus, 1 stabdžių stumoklį, priekinių stabdžių žarneles, tuo pačiu pakeistas ir vairo traukės antgalis, atliktas ratų suvedimas, pakeistas dšinės pusės galinio rato stabilizavimo traukė + naujos kaladėlės. Visas remontas kainavo 510 Eur. (jei pats būčiau ieškojęs detalių, kaina būtų apie 50 eur mažesnė) Dėl rūdijimo, rudžių nėra, tačiau tik nusipirkęs auto investavau į antikorozinį padengimą, visų gamyklinių angų, bei pats garaže visą dugną ištepiau batuku. Dėl garso izoliacijos tai klausimas su kuo lyginsi, vis dėlto automobiliukas jau 16 m. ir kiek teko važinėti panaušaus amžiaus atomobilių triukšmingumas panašus, galiu konstatuoti, kad didžiausią triukšmą duoda padangos todėl jas perkant reikia visada žiūrėti į padangų priukšmingumą |
Patarimai perkančiajam |
Rinktis atsargiai, stengtis kaip įmanoma išsamiau apžiūrėti, tikrinti servise ir nepasiduoti pardavėjų spaudimui ir NIEKADA, NIEKADA, netikėti pardavėjo žodžiais, "Tai puikus atomobilis" |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Toyota Avensis TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis