Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Carina E modelį. Avensis turi keturių variklių pasirinkimą - 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelinis ir tris kėbulo tipus - sedaną, hečbeką ir universalą. Visi modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei patikimu elgesiu kelyje. Tačiau ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Mindaugas | 2012-09-05 |
TOYOTA AVENSIS 1.8 benzinas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
patogi, nebarškutis, minkšta, patvari.
kiek "ėdrokas" variklis.
|
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, turiu patirties su šiuo automobiliu, tai norėčiau atkreipti dėmesį į kai kuriuos niuansus. Nerašysiu apie dizainą nes tai skonio reikalas. Turėjau 1998 metų metų sedaną (pirktas buvo 2006). Mašina turėjo veliūro saloną, tikrai minkštai važiavo Lietuvos keliais. Pirkta buvo su 240000 t.rida, dabar jau apie 320000 t.km. (eksplotuoja senelis :). Kaip ir kiekvieną mašiną žinia, reikia atkelti, kad jinai važiuotų gerai. Amortizatoriai berods, kainavo priekiniai po 250 lt., keičiau ir sailentblokus galinius tai 300 lt vienos pusės. Kiek brangoka, tačiau tikrai po turėtos BMW stebinio tuo, kad važiavo tikrai geriau :). Bėda manau sutiks kiekvienas kas turėjęs tokią auto yra variklyje. Tiksliau liamda zonde. Vargeli tu vargeli šitoje vietoje. Devėtų tikrai neverta dėti, naujas 900 lt. Ko gero dėl šios priežasties ir degalų sąnaudos buvo 10/100 užmiestyje, 11-12-13 /100 Vilniuje. Tiesa, dar teko keisti žvaklaidžius, valytuvų varikliuką (pastarąjį dėjau nuo Ford, kadangi toyotos būtų tekę pirkti naują - patikėkite brangu, nes tuo metu nebuvo šrote.). |
Variklis |
Brangus liamda zondas, visa kita - labai normalu. Manau neitin vykęs variklis, trūksta dinamikos. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kainą jos tikrai laiko, o ir yra dėl ko laikyti. Tikrai patvaresnė mašina nei turėtoji BMW 3 klasės e36, bei turėtas volkswagen vento :). |
Patarimai perkančiajam |
žiūrėti variklį, tiksliau liamda zondą, kadangi tikrai ne iš pigiųjų. Kėbulą ir t..tkaip visoms auto. Verta dėmesio auto mano manymu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Toyota Avensis TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis