Šios kartos Corolla tapo didesnis, sunkesnis ir aerodinamiškesnis negu ankstesnis modelis. Jis buvo gaminamas su trijų ir penkerių durų hečbeko, sedano ir universalo kėbulais. Europoje populiariausias buvo hečbekas. Automobilis vizualiai yra patrauklus, mechaniškai patikimas, paprastas ir ekonomiškas. Jį galima eksploatuoti šimtus tūkstančių kilometrų - tai tipiškas ištvermingas Toyota. Nusiskundimai susiję su ankštu interjeru, ypač ant galinių sėdynių ir silpnais varikliais.
paprastai eksploatuojamas, nesudėtingas, ekonomiškas
bloga garso izoliacija, brangesnis nei europietiškų auto remontas, maža bagažinė
Bendras automobilio aprašas
Ir taip- TOYOTA COROLLA (E10)- chečbekas, 4 (5) durų, 1993 metų. Minimalios komplektacijos- tik vairo stiprintuvas, reguliuojamas vairo aukštis ir centrinis užraktas.
Kas man jame patinka:
-gana paprastai remontuojasi, priėjimas prie įvairių mazgų ir mechanizmų geras, aiškus (šiuo atžvilgiu niekuo nenusileidžia vokiškiems konkurentams);
- geras atsparumas korozijai; Nors automobiliui jau 17 metų, jis dar visai padoriai atrodo (išskyrus po avarijos nekokybiškai suremontuotas skardas, kur jau pradeda matytis korozijos pėdsakai); patvari ir dujų išmetimo sistema, nieko dar neteko keisti ar virinti;
- gera vairuotojo darbo vietos ergonomika, viskas po ranka, savo vietose, aišku. Be to, reguliuojasi vairo padėties aukštis, tai už vairo galima įsitaisyti gana patogiai.
Kas man nepatiko šiame auto:
- bloga garso izoliacija tiek nuo variklio skyriaus, tiek nuo ratų arkų (beje kaip ir kitų tos kartos japonų);
- maža chečbeko bagažinė;
- mažai vietos ant galinių sėdynių;
- pigiai ir kukliai atrodo vidaus apdailos ir sėdynių medžiagos;
- automobilis žemas, net lyginant ir su savo klasės konkurentais, tai važinėtis prastais keliukais nelabai tinkamas (mažas kliriensas);
- brangesnis nei vokiškų "bendraklasių" remontas bei detalės;
Variklis
Variklis 4E-FE, 16 vožtuvų, DOHC,1332 ccm, 87 AG. Geras ir patvarus variklis, įvertinant nedidelį jo darbinį turį bei galingumą. Drįsiu teigti, kad savo dinaminėmis ir eksploatacinėmis savybėmis, tai vienas geriausių tos kartos (1992-1994 m.) savo klasės (1300- 1400ccm) variklių. Manau, kad nenusileidžia analogiško darbinio tūrio Hondos, Nissan bei kitų japoniškų auto varikliams, o vokiškuosius konkurentus savo dineminėmis savybėmis tikrai lenkia.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Tik nupirkus (2004 m), po kelių savaičių, išaiškėjo 2 dideli gedimai- leisgyvė sankaba ir trūkęs radiatorius. Jų pakeitimas (detalės + darbai) kainavo 900 Lt. Pirmais metais teko nemažai investuoti profilaktiniams remonto darbams: dirželių, skysčių, filtrų, degimo žvakių, stabdžių trinkelių ir pan. keitimui. Dar teko įsigyti žiemines padangas, bent paprastą apsaugos sistemą, bei automagnetolą (turgaus prekeivis aiškino, kad dar Vokietijoje ją kažkas išlupo ?!).
Po pirmų metų nemažų remontų prasidėjo gana rami eksploatacija. Per tolimesnius nuvažiuotus 55 t. km buvo pakeista priekiniai šarnyrai ir granatos, taip pat akumuliatoriaus baterija. Šiaip didelių gedimų nepasitaikė, tik planiniai profilaktikos darbai. Kita vertus, automobiliu buvo važinėjama nedaug, maždaug po 1000 km per mėnesį, todėl ir gesti prie tokių nedidelių ridų nelabai buvo kam. Daugiau važinėta po miestą ( apie 65% ir užmiestyje apie 35%).
Benzino sąnaudos vasarą: 6-7,5 l/100 km, žiemą: 7- 8,5 l/100 km;
Galbūt tokia COROLLA (E10) ir genda šiek tiek mažiau nei kiti, bet ir remontas kainuoja kiek brangiau (jei lyginsime su VW ar Opel tos pačios klasės auto).
Patarimai perkančiajam
Konkrečiai toks automobilis labiau tinka važinėti po miestą nedidelei šeimai- 2 suaugę ir 1 vaikas. Ypatingo patikimumo tikėtis, jei automobiliui daugiau kaip 12 metų, ir rida >200 000 km taip pat neverta.
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.