Markės
1758 iš 1911
Toyota MR2, (W20) 1989 - 1999
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 2
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Vienas iš įdomiausių kada nors Toyota gamintų automobilių. MR2 yra dviejų vietų su viduryje sumontuotu varikliu ir galiniais varomais ratais. Tai tikras mini superautomobilis. MR2 pakaba buvo suprojektuota kartu su Lotus inžinieriumi Roger Becker. Antros kartos MR2 tapo apvalesnis, ilgesnis, platesnis ir sunkesnis negu jo pirmtakas. MR2 buvo stebėtinai panašus į Ferrari modelius 348tb ir F355, todėl MR2 kartais buvo vadinamas kaip "baby Ferrari". Buvo netgi gaminama daug kėbulo detalių mėgdžiojančių Ferrari automobilius. Rezultatai kartais būdavo stulbinantys šių skirtingų automobilių panašumai. Galingiausias MR2 turbo variklis 3S-GTE parduodamas Japonijoje turėjo 242 AG (180 kW) galią ir sugebėjo įsibėgėti 0-100 km/h per 5.6 s. Toyota tikslas buvo, kad MR2 būtų valdomas kaip superautomoblis, tačiau MR2 buvo linkęs į per didelį galinės dalies slydimą posūkiuosi dėl ko nepatyrusiam vairuotojui buvo gan pavojinga jį vairuoti. Vėliau ši yda buvo koreguojama. Buvo išleista ribota serija TRD2000GT modelių kuri turėjo praplatintus sparnus, važiuoklę ir padidintą galią. Kai kurie iš šių automobilių buvo “užpumpuoti” iki 500AG! Automobilis buvo labai populiarus tarp sportiškų automobilių entuziastų. Buvo gaminamos stipriai modifikuotos MR2 versijos pavadinimu „Sard MC8-R“, kurios turėjo įspūdingą 4.0 litrų Toyota 1UZ-FE V8 variklį su 600 AG (450 kW) galia. Šie automobiliai dalyvavo GT1 kategorijos žiedinėse varžybose tokiose kaip 24 valandų Le Mano, 1000km Suzuka ar Japonijos Super GT varžybose kur varžėsi su tokiais superautomobiliais kaip Porsche 911 GT1. Labiausiai įsimenamos MR2 ypatybės – aštrumas, valdymo kokybė, patogios nors ir ankštos sėdynės. Trūkumai - automobiliai yra linkę rūdyti, per nuimama stogą dažnai laša vanduo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
MR2 buvo stebėtinai panašus į Ferrari modelius 348tb ir F355, todėl MR2 kartais buvo vadinamas kaip "vargšų Ferrari". Buvo gaminama daug kėbulo detalių specialiai mėgdžiojančių Ferrari automobilius:







Buvo gaminamos stipriai modifikuotos MR2 versijos pavadinimu „Sard MC8-R“, kurios turėjo įspūdingą 4.0 litrų Toyota 1UZ-FE V8 variklį su 600 AG (450 kW) galia. Šie automobiliai dalyvavo GT1 kategorijos žiedinėse varžybose tokiose kaip 24 valandų Le Mano, 1000km Suzuka ar Japonijos Super GT varžybose kur varžėsi su tokiais superautomobiliais kaip Porsche 911 GT1:



Patalpino: Vilius666 | 2008-07-22
Toyota mr2
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pagaminimo metai: 1990
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Pavarų dėžė: Mechaninė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Super masina. Pirma tokia turejau kad butu tik 2 vietos. Labai ekonomiska ir tinkanti kasdieniniams vazinejimams. Daliu kainos irgi nesikandzioja ir nera deficitas.Gera trauka ir manevringumas. Traukia visu akis ir demesi. Bent karta gyvenime verta tokia nusipirkti :)
Variklis
2,0i 16v DOCH
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Keiciau stabdziu kaladeles priekines 100lt, galines irgi 30lt. Stabilizatoriaus trauke 50lt. Keiciau variklyje viska ka imanoma tai sukisau 2300lt. Bet dabar ramu:) Na zinoma tepalai ir t.t
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma 
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt