Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelis variklių pasirinkimas
- Erdvus salonas
- Patikimas ir kokybiškas
TRŪKUMAI
- Blankus išorės ir vidaus dizainas
- Neintuityvi infosistema
"Interjeras susilaukia didesnių pagyrų – priekinė panelė yra originalios formos, naudojamos pakankamai kokybiškos medžiagos"
1994 metais Toyota pristačiusi RAV4 modelį atrado kompaktiškų visureigių rinką. Šiandien šiam modeliui dėl vietos po saule tenka kovoti su itin stipriais konkurentais iš Honda, Volkswagen ar Audi kompanijų. Šis RAV4 modelis yra dar didesnis nei pirmtakas - 30 mm platesnis, 205 mm ilgesnis, 100 mm ilgesnis tarpuašis ir turi kogero patį erdviausią interjerą klasėje. Paskutiniu metu pastebima Toyota kompanijos tendencija kurti automobilius su agresyvesniu, dinamiškesniu dizainu. Tai pastebima ir naujajame RAV4. Tiesa, ar tai sėkmingai pavyko įgyvendinti sunku pasakyti. Žinoma, yra keletas įdomesnių detalių – tokių kaip chromo juostelė pereinanti nuo radiatoriaus grotelių į priekinius žibintus ar skulptūriškos šoninės linijos pratęsiančios galinių žibintų liniją. Tačiau automobilį ypač jo galinę dalį sunku pavadinti sportišku ar tiesiog simpatišku. Interjeras susilaukia didesnių pagyrų – priekinė panelė yra originalios formos, naudojamos pakankamai kokybiškos medžiagos. Kaip trūkumą galima įvardinti kai kuriuos senamadiškus mygtukus, bei pigiai šviečiantį prietaisų skydelį. RAV4 pasižymi įspūdinga interjero erdve, ypač tai jaučiama keleiviams sėdintiems ant galinių sėdynių – čia vietos nepritrūks nei pečiams, nei kojoms visiems trims suaugusiems keleiviams. Bagažo skyrius padidėjo 51 litru iki 547 litrų, tačiau automobilis neturi atsarginio rato. Kelyje visureigis pademonstruoja gana kietą pakabą važiuojant per nežymius nelygumus, tačiau posūkiuose yra linkęs į gana nemažus posvyrius. Vairo mechanizmas taip pat yra gana vangus. RAV4 komplektuojamas su dviem dyzeliniais ir vienu benzininiu varikliu. Mažesnis 122 AG 2.0 litrų dyzelinis variklis yra komplektuojamas tik su priekinių varomųjų ratų sistema ir mechanine pavarų dėže. Jis suteikia puikią ekonomiją ir vos 127 g/km CO2 emisiją. 149 AG 2.0 litrų benzininis variklis komplektuojamas tik su CVT pavarų dėže ir visais keturiais varomaisiais ratais. 148 AG 2.2 litrų dyzelinis motoras pasižymi gera ekonomija, išskiria 149 g/km CO2 ir suteikia padorų 340 Nm sukimo momentą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Domas | 2021-07-22 |
Puikus automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Valdymas, dinamika, patikimumas, pravažumas, saugumas, komfortas
Neaptikta
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Iškart po auto pirkimo atlikau visišką (grindų, stogo, durų, bagažinės) garso izoliaciją, sumontavau padorią signalizaciją , užtamsinau galinius langus. Apskritai RAV4 labai reikalinga normali garso izoliacija. Tie kas pavažiuoja mano automobilyje iškart pajunta skirtumą lyginant su kitais RAV4 ar Avensis. Iki žiemos nusipirkau žieminių padangų komplektą Nokian HKPL 225/65R17 106T, ką tikrai rekomenduoju. Vasarine irgi Dunlop pakeičiau į Nokian HAKKA BLUE 225/65R17. Puikios vasarinės padangos, puikios savybės kelyje ypač šlapiu oru. Po ankstesnio 2004 metų RAV4 instinktyviai ieškojau tų pačių minusų, bet neradau. Nustebau, kaip gerai naujasis RAV4 įsibėgėja - greitai ir užtikrintai. Puikiai laikosi kelio, nesvyra kaip mano senas automobilis. Šio modelio valdymas yra panašus į įprasto lengvojo automobilio valdymą. Apskritai, nemįgstu lakstyti - greitkelyje laikau 120 km/h ar net mažiau, nemanau kad verta rizikuoti. Bet kartą nusprendžiau išspausti maksimumą – nors buvo stiprus priešpriešinis vėjas, o gal nenorėjau prievartauti automobilio – lengvai pasiekiau 160 km/h ir nelabai lengvai 170 km/h – man užtenka :) Po 3 metų eksploatavimo sumontavau originalų kablį su dviračių laikiklis - pirmą kartą kažkaip nejauku buvo, kai ant užpakalio kabėjo laikiklis su dviračiais. Bet viskas laikosi puikiai. Mano bičiulis, kuris juos vežiojasi ant stogo sakė, kad gale tikrai daug geriau. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Jokių rimtesnių gedimų neturėjau, tik planiniai patikrinimai atsižvelgiant į ridą. Toyota RAV4 yra vienas iš tų automobilių, kuriems nereikia planuotis atskiro biudžeto remontams :) Prieš kiekvieną žiemą įkraunu akumuliatorių ir patikrinu viską kas man yra suprantama. Kadangi turi tris vaikus, tai mano RAV4 turėjo išbandymų - vežimėliai, rogutės, sniego motociklas, įvairiais kiti dalykai. Bagažinės gabaritai tikrai dideli. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Toyota RAV4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis