Markės
1513 iš 1631
Toyota RAV4 2019 - dabar
Toyota RAV4, 2019 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.62% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 3
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Praktiškas interjeras
  • Komfortiškas kelyje
  • Hibridinės versijos
TRŪKUMAI
  • CVT pavarų dėžė
  • Netobula infosistema
  • Triukšmingi varikliai
"Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu, kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir vyriškumo"
Penktos kartos RAV4 debiutavo 2018 m. kovo mėn. Niujorko tarptautinėje automobilių parodoje. Naujas dizainas didžiaja dalimi buvo “pasisklolintas” iš charizmatiško FT-AC koncepto parodyto 2017 metais. Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu, kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir vyriškumo. Tai paryškina kampuotos ratų arkos, aštrios griežtos linijos. Tuo šis visureigis išsiskiria iš kitų tarpo, kurie dažnai nedaug besiskiria nuo yprastų sedanų ar hečbekų. Nejučiom prisimename pirmos kartos RAV4, kurie buvo nedideli ir žaismingi visureigiai – visiška priešingybė dabartiniam RAV4. Viduje automobilis suteikia tipišką Toyota įspūdį – interjeras nėra įspūdingas, tačiau kokybiškai pagamintas. Viršutinė apdailos dalis yra minkšta, tačiau apatinė kaip ir reikėjo tikėtis pagaminta iš kieto plastiko. Centre įtaisytas didysis LCD ekranas nėra itin geros rezoliucijos ir veikia neitin greitai, tačiau Toyota įtaisė informacijos displėjų tarp greičio ir apsukų rodmenų. Viduje įtaisyta daug įvairaus dydžio ertmių ir dėtuvių, gale sėdintiems trims suaugusiems vietos užtektinai, tačiau atidarius porankį nerandame ertmės į bagažo skyrių, kas yra gana keista. Naujas visureigis gaminamas ant TNGA-K platformos kaip ir aštuntos kartos Camry, penktos kartos Avalon ir septintos kartos Lexus ES automobiliai. Automobilis komplektuojamas su keturių cilindrų benzininiais ir benzininiais-elektriniais hibridiniais („Hybrid Synergy Drive“) varikliais, o dyzelinių versijų daugiau nebebus gaminama. Yra galimos versijos su priekiniais arba visais varomais ratais. Iš esmės RAV4 gan praktiškas ir patogus automobilis – automobilio pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, sėdynės patogios, matomumas visomis kryptimis yra geras, tik šoniniai galiniai langeliai yra mažoki. Tai automobilis, kuris bus priimtinas daugeliui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2020-07-10
RAV-4 Hybrid 2020
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas, patogios sėdynės, komfortas, trauka
Vidutiniška garso izoliacija, trūksta dėtuvių daiktams, gera komplektacija - brangi
Pirkau 2020 sausio 2d iš salono nauja. Komplektacija - style. Juodas stogas ir lubos, juodi 18 ratai, odinis salonas, bevielis telefono kroviklis. Nuvažiavau 12k kilometru. Rinkausi iš šių variantų: Tiguan, Tarraco, Kodiaq, CX-5, CRV. Taracco ir Kodiaq surinkimo kokybe, salone naudojamos medžiagos laipteliu žemesnės nei RAV4 ar Tiguan. CX-5 labai mažai vietos gale ir bagažinėje. CRV labai panaši ī RAV, bet pats modelis senesnis ir kaina neadekvati. Liko Tiguan ir RAV. RAV buvo pasirinktad dėl ženkliai geresnės traukos (lyginau su 1.5TSI) ir žymiai minkštesnės važiuoklės. Tiguan važiavimo stilius labai priminė Golf. Net nesijaučia, kad SUV vairuotum + labai kietas. Taip pat Rav modelis šviežesnis, Tiguan jau tikrai atgyvenęs ir nuobodus.. Pravažiavau 12k km per pusę metų. Kas patiko. Labai komfortiška (kaip savo klasėje) tiek tolimose kelionėse tiek mieste. Du kartus buvau sulakstes į Vokietija tai gali be pertraukos 600km nuvažiuoti. Patogios sėdynės. Pas mane odinės. Traukos daugiau nei reikia. Mieste nuo sankryžos ka paspaudi - tik spėk vaira laikyti. Pries tai turėjau 140kw TSI Skoda superb, tai galiu pasakyti RAV mieste dinamiškesnė. Vietos gale labai daug. Mano.ugis 189cm. Už savęs sėdžiu labai patogiai. Bagažinė talpi, bet tūksta daiktaďėžių. Taip pat nusipirkus trūko garso izoliacijos, ypač važiuojant greitkelyje. Labai padėjo padengimas antikorozine danga su papildoma garso izoliacija. Atliko pati atstovybė, kainavo 400eur bet skirtumas ženklus. Mtimedija prastwsnė nei VAG grupės auto, bet aš visada naudoju android auto tai reliai viskas iš telefono. Tai kaip ir nėra man čia minuso. Iš minusu dar paminėčiau kainą. Jei nori geros komplektacijos - kainuos nemažai. Aś už savo atidaviau 36k. Hibridas prioritetas nebuvo, bet traukos skirtumas lyginant su 2.0 benzinu daugiau nei akivaizdus. 2.0 RAV panšiai kaip Tiguan 1.5 TSI važiuoja. Mieste dar dar, bet už miesto jaučiasi, kad trūksta jam smarvės.
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-02
Kolkas viskas gerai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybe
Garso izoliacija
Esu patenkintas, laikui begant bus aisku ar atsiras problemu
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-23
RAV4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas nuvertėjimas, patogi sėdėsena.
Kuro sanaudos, multimedia neinfomatyvi, garso kokybė tragiška, vidinės sistemos nesivaldo.
Paprasta multimedia tai išviso niekas, neatkuria normaliai garsų, trūksta ir garso ir kokybės. Pati multimedia ant tiek neinformatyvi ir neįdomi, kaip kokiam trečiam golfe. 2.0 benzininis variklis su priekiniais varomais ratais, srebia apie 8-10 litrų kuro mieste. Užmiestyje žymiai mažiau. Skardosplastmesės plonos, salonas ganėtinai triukšmingas bet patogus. Dizainas gražus. Trūksta daiktadėžių. Mygtukai ant durų neapšviesti tai jei ko reikia, tenka spėlioti ką spaudi. Apie tokius dalykus kaip vidinių sistemų valdymą pvz. palydėk namo šveisos ir pan. pasvajokit. Už tokią kainą galėtų labiau pasistengti. Mažas nuvertėjimas Minusai pašalinami didinant komplektaciją, bet kainą neadekvačiai išauga.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    AygoAygo
   iQ  
  Maži   YarisYarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
   MatrixMatrix  
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara  
  Roadsteriai  MR2MR2   
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser  
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlanderHighlander
   Venza  
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   TacomaTacoma
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso  
   Urban Cruiser  
   Verso-S  
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso   
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
    Sienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso   
  Komerciniai     ProAceProAce
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt