Markės
53 iš 1918
Audi 100, (C3) 1982 - 1991
538Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.810% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 38
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tylus, erdvus ir komfortiškas
  • Modernūs dyzeliniai varikliai
  • Quattro + 5 cilindrai + 20 vožtuvų = geras derinys
TRŪKUMAI
  • Vis dar nepilnavertis konkurentas BMW ir Mercedes analogams
  • Blankus dizainas
"Audi 100 turėjo geriausią oro pasipriešinimo koefcientą tarp visų to meto serijinių automobilių"
Trečiosios kartos Audi 100 buvo išleista 1982 metais ir tai buvo įspūdingas automobilis. Modernus ir itin komfortiškas automobilis ne tik atrodė naujoviškai ir aerodinamiškai, bet ir buvo aerodinamiškas - jis turėjo vieną geriausių oro pasipriešinimo koeficientų kuris siekė 0,30. Tai buvo geriausiausias rezultatas tarp visų to meto serijinių automobilių. Todėl Audi 100 galėjo pasiekti didesnius greičius su mažesniais varikliais be to turėjo itin tylų saloną. Sulig šios kartos Audi 100 nebebuvo daugiau gaminamas dviduris variantas, tačiau buvo pristatytas universalas pavadinimu „Avant“. Nepaisant sportiškos Avant galinės dalies, tai visgi buvo universalas, ne chečbekas ir nuo šio momento visi Audi kompanijos universalai buvo pradėti vadinti „Avant“ vardu. Sekančiais 1983 metais buvo pristatyta galingoji Audi 100 versija pavadinimu “200”, kuri buvo gerai sukomplektuota tam, kad konkuruoti su Mercedes-Benz ir BMW konkurentais. Be to Audi 200 nuo 100 skyrėsi žibintais šiek tiek didesnėmis ratų arkomis ir žinoma varikliais. Audi flagmanas buvo komplektuojamas su garsiaisiais 2.2 L Turbo 5 cilindrų varikliais, kurių galia siekė nuo 165 AG (121 kW) ir 200 AG (147 kW) iki galingiausios versijos - 3B variklio su 20 vožtuvų generuojančio 220 AG (162 kW) galią. Audi 100 taip pat turėjo 2.5 L tiesioginio įpurškimo turbodyzelinį variklį pavadinimu TDI su 120 AG (88 kW) galia. Tai buvo pirmasis modelis turėjęs žymėjimą “TDI”, kuris vėliau tapo bendriniu žodžiu norint apibūdinti dyzelinį variklį su kuro įpurškimu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai buvo pirmasis modelis turėjęs žymėjimą “TDI” ir pirmasis universalas pavadinimu “Avant”.

Audi 100 turėjo geriausią oro pasipriešinimo koefcientą tarp visų to meto serijinių automobilių:


1988 metais Audi pradėjo dalyvauti „Trans-Am“ varžybose su įspūdingu 200 turbo quattro automobiliu. Automobilyje žinoma buvo įdiegta „Quattro“ sistema. Didžiulis, galingas automobilis laimėjo net aštuonerias varžybas iš trylikos. Vėliau Audi persikėlė į IMSA varžybas, taip pat su 200 Turbo Quattro 20v automobiliu dalyvavo A grupės ralio varžybose po to kai 1986 metais FIA nusprendė sustabdyti B grupės varžybas, kuriose dalyvavo legendinis Audi Quattro.





Konkurentų: 7
Alfa Romeo 164 1987 - 1998
Benzinas: 2 - 3 litroDyzelinas: 2.5 - 2.5 litro
BMW 5 klasė 1981 - 1988
Benzinas: 1.8 - 3.5 litroDyzelinas: 2.4 litro
Ford Scorpio 1985 - 1994
Vidutinis automobilio įvertinimas
Hečbekas, Sedanas, Universalas Lankytojų atsiliepimai: 13
Benzinas: 1.8 - 2.9 litroDyzelinas: 2.5 litro
Honda Legend 1985 - 1990
Benzinas: 2 - 2.7 litro
Lancia Thema 1984 - 1994
Vidutinis automobilio įvertinimas
Sedanas, Universalas Lankytojų atsiliepimai: 1
Benzinas: 2 - 3 litroDyzelinas: 2.4 - 2.5 litro
Mercedes-Benz E klasė 1984 - 1995
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kabrioletas, Kupė, Sedanas Lankytojų atsiliepimai: 39
Benzinas: 2 - 5 litroDyzelinas: 2 - 3 litro
Rover 800 serija 1986 - 1999
Vidutinis automobilio įvertinimas
Hečbekas, Kupė, Sedanas Lankytojų atsiliepimai: 6
Benzinas: 2 - 2.7 litroDyzelinas: 2.5 litro

Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt