Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
S-klasę. Automobilio priekis išsiskiria „beveik“ keturiomis lempomis, o galinė dalis tapo trumpesnė. Sedanas debiutavo su keturių ir V6 cilindrų benzininiais varikliais ir keturių, bei penkių cilindrų dyzeliais. Dyzeliai gavo tiesioginę kuro įpurškimo sistemą su kintamos geometrijos turbokompresoriais. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema - 4MATIC. 2004 metų pradžioje C-klasė buvo atnaujinta – trijų vožtuvų cilindrui ir dviejų žvakių cilindrui sistema pakeista standartine keturių vožtuvų sistema. Galingiausi buvo C 350 su 272 AG (200 kW) galios benzininiu ir C 320 CDI 224 AG (165 kW) galios dyzeliniu varikliu. C-klasė tapo vienu populiariausių automobilių savo klasėje daugelyje Europos rinkų, o Vokietijoje ilgą laiką buvo antras pagal populiarumą tarp visų automobilių ir nusileido tik Volkswagen Golf modeliui. Nauja karta tapo gerokai saugesnė įvertinta maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose, tačiau tapo nebe tokia patikima kaip pirmtakas. Verta paminėti galingiausią AMG versiją, kuri 2005 metais gavo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. C 55 AMG turi 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h. Tai automobilis skirtas konkuruoti su BMW M3 modeliais.
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais. Antros kartos C-klasė tapo sportiškesnis ir šiek tiek panašus į Mercedes flagmaną – SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia C 55 AMG versija turėjo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. Jėgainė generuoja 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Patalpino: Eimantas S. | 2023-10-26 |
MB cdi220 2006m universalas (Faceliftas) |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
ekonomiškas, talpus, gera garso izoliacija
kieta avantgarde važiuoklė, žemas, nepravažus
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Vairuoju šį automobilį jau 2 metai, per šį laikotarpį rimtesnių gedimų neturėjau. Apskritai mašina tikrai patikimą ir kokybiškai, tvirtai surinkta. Komplektacija avantgarde tai važiuoklė žeminta ir labai kieta tai čia būtų vienas iš minusų, bet kelyje stovi ypač stabiliai. Variklis 2.2 vienas iš patikimiausių 4cyl dyzelinių motorų (buvo montuojamas į c, e, ir netgi sprinterius) labai ekonomiškas užmiesti vasara gali pasiekti 6l, o pusantros tonos sveriančiam universalui tai neblogi skaičiai. Traukos šiam motorui kaip ir užtenka, tačiau mėgstantiems dinamiką reiktų rinktis 2.7 6cyl agregatą. Šio universalo talpumas tikrai nustebino, teko vežti sofą, šaldytuvą ir kitus buities rakandus tai buvau nustebes geraja prasme. Auto iš tų laikų kada gamintojai norėjo padaryti auto kurie nuvažiuotu po puse milijono. Rekomenduoju kam reikia patikimo kasdienio automobilio. Jei rasite su maža rida tai tarnaus tikrai ilgai. Vienintelė rekomendacija rinktis tik facelift modelį nes yra ištaisytos elektros bėdos ir kėbulai ėjo cinkuoti. Visi pre-facelift modeliai stipriai rudyja ir turi daugiau bėdų. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontas retas ir nebrangus jei nusipirksite prižiūrėtą egzempliorių. Tvarkingų facelift modelių kainos laikosi stabiliai. |
Patarimai perkančiajam |
Rinktis tik facelift modelį su maža rida. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis