Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Tylus ir komfortiškas
- Puikus dizainas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Neekonomiški varikliai
- Kiek pasenęs interjero stilius
- Brangus
"CLS interjeras vėlgi išlaikė jau matytas idėjas – jaučiamas apgaubimo efektas salone, dėmesys detalėms, aukščiausios kokybės apdailos elementai ir kiek kitoks nei kitų Mercedes stilius"
2003 metais Mercedes-Benz sukūrė atskirą automobilių kategoriją – kompanija sėkmingai apjungė kupė eleganciją, sedano komfortą ir prabangų interjerą. Taip dienos šviesą išvydo Mercedes-Benz CLS. Automobilių gerbėjai ir konkurentai netruko tai įvertinti – po to sekė Volkswagen Passat CC, BMW 5 GT, Porsche Panamera, Audi A5 Sportback ir Audi A7. Dabar atėjo laikas Mercedes atsakui. Naujasis CLS išlaikė sėkmingą pirmtako formulę - elegantiškas automobilio dizainas yra labai panašus į savo pirmtako, tačiau yra rafinuotesnis, priekinės dalies dizainas kiek griežtesnis - čia jaučiama naujųjų C, E klasės ir net superautomobilio SLS AMG įtaka. Šonus puošia per dureles einanti gili linija ir išraiškingos galinių ratų arkos, o durelės išliko berėmės. Kitas skiriamasis bruožas - priekiniai LED žibintai. Pirmą kartą LED technologija naudojama visoms dinamiško apšvietimo funkcijoms. Ši inovacija pasižymi ne tik įspūdingu dizainu, bet ženkliai padidina matomumą kelyje, lyginant su ankstesnėmis apšvietimo sistemomis. Automobilio dizainas gal ir nėra drąsus žingsnis naujojo stiliaus link, tačiau kam keisti sėkmės formulę? CLS interjeras vėlgi išlaikė jau matytas idėjas – jaučiamas apgaubimo efektas salone, dėmesys detalėms, aukščiausios kokybės apdailos elementai ir kiek kitoks nei kitų Mercedes stilius. Atkreiptinas dėmesys į tai, kad pavarų perjungimo svirtis yra įtaisyta į vairo kolonėlę. CLS suteikia plačias individualizavimo galimybes: penkios interjero spalvos, penki apdailos variantai ir trijų rūšių oda. Naudojama ypatingai plona tik 1,6 milimetro storio Passion oda, atitinkanti aukščiausius standartus. Klientai gali rinktis tarp trijų išskirtinių medžio rūšių: blizgaus rudos spalvos riešutmedžio, blizgaus juodojo alksnio ir šviesiai rudos tuopos apdailos. Turbūt nereikia priminti, kad visi keturi keleiviai turi daug erdvės kojoms, gal tik sėdintiems ant galinių sėdynių gali pritrūkti vietos galvai. Bagažinės tūris siekia 520 litrų, tačiau sulankstomos galinės sėdynės yra papildomoje įrangoje. Kelyje automobilis elgiasi taip kaip iš jo tikimasi – čia puikiai subalansuotas komfortas ir sportiškumas. Salono tyla maloniai dera su vos girdimu variklio burzgimu. Automobilio kapotas, bagažinės dangtis ir sparnai yra pagaminti iš aliuminio – tai suteikia gerą balansą posūkiuose. Silpniausias variklis yra vos 2.1 litro dyzelis su 201 AG galia, galingiausias – CLS 63 AMG su 549 AG galia ir įspūdingu 800 Nm sukimo momentu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Darius | 2024-04-27 |
Stilingas, patogus, patikimas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išvardinau
Išvardinau
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Reikėjo automobilio kiekvienai dienai + ilgoms kelionėms. Ieškojau tik Mercedes ir norėjau kažko įdomesnio nei E klasė. Manau CLS yra būtent toks automobilis – išskirtinis ir patogus, ir talpus. Jokių problemų tiek mieste, tiek užmiestyje. Pneumatinė pakaba pakelia automobilį per 4 cm jei reikia, todėl galite saugiai važiuoti keliu su provėžomis užmiestyje, kaime, sode. Visų ratų pavara žiemą yra absoliučiai nepakeičiamas dalykas, dabar neįsivaizduoju gyvenimo be to. Automobilis atrodo labai stilingai, kaskart priparkavus norisi apsisukti užmesti akį į puikias CLS linijas, ypač vakare. Išvaizda tikrai išsiskiria gatvėje tarp beveidžių E klasės mercedes ir penktos klasės BMW. Nors mašina didelė, bet už vairo jokio “sunkumo” ar didelės masės nejaučiate. Dažnai tenka per dieną prasukti po 200 km įvairiais keliais, galiu pasakyti kad visai nejaučiu nuovargio už vairo. Kaip tai pavyksta Mersedese man iki šiol neaišku. Automobilis turi daug įvairių elektroninių asistentų. Iki šiol niekada nemaniau, kad jų tikrai reikia, bet per šiuos su metus būtent šie pagalbininkai mane išgelbėjo nuo avarijos, bent vieną kartą tai tikrai. Degalų sąnaudos juokingos, pilu pilną baką du kartus per mėnesį. Komfortas aukštumoje - kad ir kuo važiuočiau sėdęs į savo mersedesą supranti kaip stipriai ši kompanija lenkia kitus gamintojus. Patikimumas atrodo irgi geras, automobilis niekada nepavedė nors pravažiuoju daug. Apskritai labai geras jausmas, kai žinai kad be klausimų nuvažiuosi ten kur reikia. Dabar minusiukai. Garso izoliacija neitin gera, tačiau berėmiai langai visada labiau praleidžia triukšmą nei standartiniai. Bagažinės anga labai siaura didesnių krovinių pakrovimui, nors pati bagažinė didžiulė + galinės sėdynės susilanksto. Variklio dinamika - nuo 130 km/h lenkti gali tik jei labai pasitiki situacija. Aišku kaip dyzeliniui varikliui būtų galima nesunkiai pakoreguoti programą, bet nenoriu lysti ten kur nereikia. Yra kaip yra. Pakaba – nors ir pneumatinė, bet sportiškos natūros. Važiuojant per duobes gana aiškiai girdi permušimus, bet geru keliu veikia puikiai - atrodo kad plauki asfalto paviršiumi. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Mercedes-Benz CLS klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis