Markės
1720 iš 1911
Toyota C-HR, (AX10/AX50) 2016 - 2023TOP 10
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 15
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus kelyje
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Triukšmingas prie didesnių greičių
  • Nedidelė bagažinė
"Toyota C-HR panašu išsyk taps siektinu pavyzdžiu visiems gausiems konkurentams kompaktiškų krosoverių rinkoje"
Su Toyota C-HR japonų gamintojas taiko tiesiai į dešimtuką - šis automobilis “pasmerktas” sėkmei. Tai kompaktiškas krosoveris, kas labai vertinama Europoje, jis turi išskirtinį agresyvų dizainą panašiai kaip didelės sėkmės susilaukęs Nissan Juke, taip pat automobilis turi hibridinę pavarą kas tuoj taps būtinybė ir galiausiai tai yra Toyota, kuri garsėja neprastu patikimumu. Tad automobilis tikrai taps mylimu ir visų trokštamu. Automobilio dizainas sėkmingai tęsia Lexus ir Toyotą stilistiką – gausybė įvairių netikėtų linijų sukuria šiek tiek chaotišką įspūdį, tačiau įsižiūrėjus pastebima linijų harmonija kas priverčia skirti daugiau dėmesio automobiliui. Dėka kupė stiliaus profilio Toyota C-HR atrodo mažesnis nei ištikrųjų yra, nors yra tokio pačio dydžio kaip Nissan Qashqai ar Seat ATECA. Viduje Toyota dizaineriai nenuvilia – čia matome drąsias linijas, paakcentuotą LCD ekraną centre. Nors jo dydis ir pozicija gali pasirodyti ne visiems vairuotojams patogi. Kas ištiesų yra įdomu, tai pagirtina medžiagų kokybė – tai kiek netikėta, tačiau tai vėlgi parodo, kad Toyota su šiuo modeliu neketina prašauti pro šalį. Erdvės keleivių kojoms taip pat užtenka, o ir žemėjantis stogas nėra toks žemas kaip gali pasirodyti. Žinoma tai kompaktiškas automobilis, tad aukštiems keleiviams ant galinių sėdynių nebus labai patogu. Bagažo skyrius veikiau palyginamas su Ford Fiesta automobilio skyriumi nei su visureigiais. Automobilis yra komplektuojamas su dviem varikliais - 1,8 litro benzinine/elektrine jėgaine ir 1.2 litro turbo benzininiu varikliu. 122 AG galios naujoji Toyota hibridinė sistema yra efektyvesnė bei lengvesnė už ankstesnę versiją ir suteikia dar aštresnių vairavimo pojūčių. Optimali hibridinės sistemos komplektacija, kurią lėmė pritaikyti lengvesni ir mažesni elementai ir jų permontavimas kitose vietose, padėjo pasiekti žemesnį automobilio svorio centrą. Ši pavara komplektuojama su CVT pavarų dėže. 1,2 L variklis su turbokompresoriumi, kuris pirmąkart pasirodė Auris modelyje, gali būti komplektuojamas su šešių pavarų mechanine pavarų dėže arba nuolatinio kintamojo veikimo automatine transmisija, kuri sukurta pateisinti Europos vartotojų lūkesčius. Kelyje automobilis taip pat stebina – kiek netikėtai Toyota markei krosoveris yra puikiai valdomas. Kad kompanija šiam parametrui skyrė daug dėmesio liudija tas faktas, kad galinė pakaba yra dviejų skersinių svirčių, kuri paprastai montuojama sportiškuose automobiliuose. Be to automobilio svorio centras sumažintas sumontuojant variklį labai žemai ir pakreipiant jį kampu. O hibridiniai modeliai baterijas turi sumontuotas po galine sėdyne, kas leidžia optimaliai paskirstyti svorį tarp priekinės ir galinės ašies. Tad Toyota C-HR panašu iškarto taps siektinu pavyzdžiu visiems gausiems konkurentams kompaktiškų krosoverių rinkoje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 15
2022-08-09
Toyota c-hr 2022m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas,manevringas
Silpnas 1.8 hibridinis variklis
Pries trejeta metu buvau pirkes nauja is salono si modeli ,todel per du su puse metu pastebejau jo pliusus ir minusus.Isties jei rinktis tai tik hibridini varianta,jei yra galimybe 2.0 dinamiskesniu varikliu.1.8 isties truksta galios,ypac uzmiestyje ka lenkiant,bet kuro atzvilgiu kiek taupesnis.Is pliusu-jei kazkas minejo jog truksta garso izoliacijos labai klista,nes savo klaseje ji viena geriausiu ir nezymiai lenkia konkurenta cia vw t-roc Aisku kas nemoka vazinetis variatoriumi,o visad gazas dugnas,sutinku variklio gaudesys girdesis.Is pliusu tai salone apdailos medziagu kokybe savo klaseje tikrai gera,daug minkstu detaliu ir nebarska,uzmiestyje manevringas,gerai nelygumus sugerianti vaziuokle,kuro atzvilgiu labai ekonomiskas automobilis.Mieste gyvenantiems idealus variantas,lengvai parkuotis ir manevringa.O dabar is minusu-teks susitaikyti su nedidele bagazine,konkurentai daznai siulo didesnes.Letoka multimedija ir iki atnaujinimo neturejo android carplay.Dar is minusu kaip ir dauguma konkurentu zema prosvaisa,tad nereikia perdaug isijauti skraidant per gulincius policininkus ar uzmiestyje bekeleje.Na ir faktas 1.8 hibridas,uzmiestyje jauciasi lenkiant galios truksta,todel ir triuksmingiau variklis dirba ant max apsuku.Bet bendrai paemus kaip hibridas nors ir brangus,vertas tu pinigu,nes nuvertejimas irgi mazas,plius ekonomiskas ir konkurentu kaip ir neturintis hibridu,apart korejieciu Gedimu netureta,nuvertejimas mazas Rinkites tik hibridini varianta
Pilnas atsiliepimas...
2022-05-11
Toyota C-HR
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, estetiškas, modernus ir gan patogus interjeras, neblogai veikia automatas, gan konfortiška ir maloniai valdoma, patogaus dydžio
Prastoka garso izoliacija, jaučiasi ekonominė klasė, akseleratorius galėtu būt jautresnis
Niekad nebuvau toyotų fanas, bet reikia pripažint toyota prie C-HR tikrai labai rimtai padirbėjo, sukūrė kone tobulą automobilį moterim: nebrangus, SUVas, ekonomiškas, adekvataus dydžio, puikaus dizaino interjeras ir išorė, gan komfortiškas, neblogai ir maloniai valdomas, visai geras automatas. Žodžiu žmona tokį turi, tai visai džiaugiuosi ir kai mane veža ir kai pačiam pavairuot reikia šia mašinikę. Salonas kad nėra labai kokybiškas, bet jaukus, estetiškas, modernus ir patogus. Visai geros sedynės. Prastoka garso izoliacija iš didesnių minusų. Šiek tiek mano skoniui galėtu būt jautresnis akceleratoriaus pedalas, bet čia gal pripratimo reikalas. Daugiau neturiu pretenzijų techniniam dalykam, automobilis yra gan komfortiškas ir važiuojant lietuviškais užmieščio keliais tikrai nevargina ir tuo pačiu puikiai stovi ant kelio, vairas gan lengvas, bet jautrus ir tikslus, tikrai gan malonu vairuot. Automatas variatorius dirba švelniai ir gerai, jokių didelių pretenzijų negalėčiau pareikšti, nors esu tikrai priekabus automobilių atžvilgiu ir išrankus. Turint omeny, kad tai ekonominės klasės toyotike, viskas su ja net labaigerai, galima rast kažkokių smulkmenų aišku, bet bendrai ši mašina mane nustebino, o bandes nemažai visko. Pilnas miestas jų, tai tikrai ne bereikalo matyt, nes vykes modelis pasirodo
Pilnas atsiliepimas...
2020-09-26
c hr 1,2 luxury automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mamevringas ,tylus variklis ekonomiška,gerai dirbapavarų dezė
sėdynė,,kt smulkmenos turkų surinkime, rūdys pakaboj
Pirkome naują,iš salono,per 2 m pravaziuota 32 t km. Iš esmės savo kategorijoje viena iš geresnių iš bandytų prieš pirkimą. Stabili,standi pakaba,manevringa,gana ekonomiška,tai patinka.Dabar kas jau matosi ...Skrypia keleivio sėdynė,vaziojant vienamduobėtu keliuku kartais bilda nes sunki,jau rūdyja pakabos detalės ,varztai kaip kurie,vaziuojant tamsoje ir darant staigų posūkį trūksta matomumones zibintai kaip lešiai ,gerai šviečia į priekį,triukmingos r18 gamyklinės padangos,ypač senu asfaltu,nors siūles sugeria gerai,labai nuleistas atbulinio vaizdo veidrodėlis ir aukštai eranas tai truputį maišo kol kas tik garantiniai aptarnavimai
Pilnas atsiliepimas...
2020-07-16
Labai geras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, ekonomiškas, patogus
Nėra
Turiu šį automobilį jau treji metai. Pirkau toyota salone naują. Man šis automobilis labai patinka tiek savo išore, tiek vidumi. Su šeima praeitą vasarą keturiese keliavome po Europą, nuvažiavome nemažai kilometrų ir visiškai nepavargome. Automobilis pagal mūsų šeimą tikrai gan talpus, bagažinėje sutalpinome labai daug daiktų. Kuro sanaudos taip pat labai mažos, kuro vidurkis šiuo metu 4,7l. Pagal mano važiavimo stilių, užtenka galios tiek mieste, tiek užmiestyje. Per 3 metus nei vieno gedimo, jokių problemų, tik einamasis remontas, tepalų keitimas ir pan. Todėl šį automobilį tikrai galėčiau rekomenduoti betkam, kas nenori daug pinigų išleisti remontui bei degalams. Jeigu reiktų rinktis automobilį šiuo metu pagal kokybės ir kainos atžvilgį tai būtų tik šis, nes kito neįsivaizduoju.
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-12
toyota C-HR, 2019m. hubridas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringumas,kuro ekonomiškumas,garso izoliacija
Maža bagažinė,nėra atsarginio rato mūsų rinkos kompektacijom
Automobilis pirktas sia vasara,bet jau paliko daug gerų įspūdžių.Visų pirma kuro sąnaudos mišriu važiavimu tik 4,2 ltr 100 km,žinoma ramaus vairavimo atveju.Bėgėjas pakankamai gerai kaip su tokios kubatūros varikliu ir automobilio svoriu.Kaip daugelis testuotoju sako gale vietos nėra,labai klysta.Aisku jei esi iš tos kategorijos vairuotojų kurie vos ne gulom sėdi iki galo sėdynes atsiraukę.Vietos daugiau nei panašaus segmento opel moka x.Langai gale sonuose maži,bet patikėkit matos kuo puikiausiai ir nėra taip tamsu kaip kad kas minėjo, pas mane dar ir užtamsinti.Minusas kad galinis langas siauras,matomumą apriboja,bet statant atbuliniu tam kamera yra,tad jokio diskonforto.Dar vienas pastebėtas minusas atsidaranti daiktadėžė keleivio pusėj remias į kojas,tad turi atsitraukt atgal sėdynę jei nori komfortiškai ką išimti ar įdėti.O svarbiausia kad nėra perdaug įvairių valdymo mygtukų,kuo mažiau jų tuo geriau.Neužmirškit tai ne premium klasės parketinukas,tad nėra ir galingų variklių bei superinės prabangos salone.Bet savo klasėj pagal kainą vienas geriausių,o kadangi konkurentai neturi hibridų,jam tik pliusas Kol kas dar neprisireikė
Pilnas atsiliepimas...
2019-02-05
C - HR 2018
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
minkšta , tyliai važiuoja , manevringa, vikri
nėra
Pirkau 2018 rudenį visai naują 1.2 benzinas Turbo . mehaninė pav. dėžė . Bijojau , kad 1.2 normaliai nevažiuos bus vangus ir lėtas , bet labai nustebino turbina labai puikiai veikia . Mieste didelės galios nereikia, o užmiestyje nelenktyniaujant tokio variklio per akis užtenka. Palyginimui variklis atitinka įprastą 1.6 - 1.8 Taip langai nedideli ypač galiniai , bet vairuotojui tai tikrai netrukdo , o tas kas perka apgalvoja savo pasirinkimą dėl auto ar langų dydžio . Už mano turėtą Auris 1.6 benziną , kuri buvo 2012 metų CHR yra aukštesnė, didesnė , minkštesnė ir žymiai manevringesnė . Saugumo sistemos dirba puikiai Stabdo prieš kliūtį pati , įspėja apie nuklydimą iš juostos, veidrodėlių indikatoriai įspėja apie šalia važiuojantį automobilį . Garso ir vaizdo įspėjimai jei gresia susidūrimas manevruojant . Multimedija ir garso sistema puikūs veikia patogiai Jei vairavai anksčiau . Salono apdaila iš pigių medžiagų , bet įspūdis lyg būtų prabangaus auto . Nesuprantu kritikos tų kurie nėra net bandę su ja važiuot arba vairuoja BMW X5 ir pasakoja koks šitas š.... as . Juk jūs ir renkatės tai , kad jums patinka arba pagal kišenę . Neturit , nebandėt tai ir atsiliepimų nerašinėkit nauja "Pasimatuoti" prieš perkant. Patiks ar ne priklauso nuo to kokį auto vairavai iki šiol . Jei didesnį šitas bus per mažas , jei mažesnį šitas patiks. Aš nesimatavau Užsisakiau salone iš paveiksliuko , bet kai atvežė pirkau ir iš karto patiko . Jei chečbekas (pvz Auris) per mažas , o visureigis (Rav 4) per didelis , tai šitas pasirinkimas tikrai puikus .
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-07
Vairuoju jau metus iš salono.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gedimo nė vieno nebuvo, labai manevringas, mieste labai patogus, vidutiniškai minkštas. garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui aukštumoje, niekas nebarška iki šiol. Saugumo paketas neblogas ir standartinis.
Komplikuotas telefono ekrano dubliavimas multimėdijoje,kad užsineša antisusidurimo radaras,nelabai patogūs salono klimato valdymo mygtukai, Nėra zapaskės.
Benzinas 1.2 Turbo FWD benzininis Automatinė (CVT) Active Gedimo nė vieno nebuvo, labai manevringas, mieste labai patogus, vidutiniškai minkštas. garso izoliacija kaip tokios klasės automobiliui aukštumoje, niekas nebarška iki šiol. Saugumo paketas neblogas ir standartinis, trūksta vairo šildymo kitą kartą pasirinkčiau Taip pat TOYOTA nebendradarbiauja su Mirrorlink, todėl prijungti bet kokį tel. kuris nepalaiko mirrorlink prie automobilio monitoriaus bus sudėtinga, kol kas labai nereikėjo bet manau reikės paburti. Geriausiai jungiasi LG mirror drve progremėlė su LG telefonais. Jei multimedija be navigacijojos tai tas ekranas nelabai naudingas tik, kad gražus ir galinio vaizdo kamerai parkuojantis. Puikiai veikia laisvų rankų įranga, automatiškai prisijungia be priekaištų. Variatorius veikia puikiai įvairiais režimais sportiniu, eko, ir normaliu, aišku paspaudus garsas yra tačiau reikia atsiminti kam automobilis kurtas t.y. miestui, taip pat tikėtis kuro taupymo nevertėtų. Metus pavažinėjęs dar nepasigailėjau, kad nusipirkau. Rekomenduoju automobiliuką, patarimas perkant automobilį mažiau skaityti ,,Delfi" ir mažiau klausyti sofos komentatorių tokių kaip: -Neturiu, neturėjau, gyvenime neturėsiu bet šūdas. Pastebėti minusai: Automatiniai valytuvai pradėjus važiuoti į lietų sureaguoja per vėlai galėtų reaguoti greičiau. Esant šlapdribai būna, kad užsineša antisusidurimo radaras po TOYOTA ženklu. Nelabai patogūs salono klimato valdymo mygtukai, nors viskas ant automatikos ir mažai juos čiupinėti reikia. Nėra galimybės atjungti automatinio priekinių žibintų apiplovimo, po 5 paspaudimų ant priekinio lango, vienas papurškimas ant žibintų. Nėra zapaskės, nors toyota garantuoja tokiais atvejais pilną servisa visoje europoje, ateityje parduodant auto jau be garantijos bus minusas, manau reikės investuoti į zapaskės įrengimą. Remontuoti nereikėjo, praktiškai nenuvertėjo. Atkreiptinas dėmesys, kad kasmetinis aptarnavimas per garantiją nebrangus. Rekomenduoju automobiliuką, patarimas perkant automobilį mažiau skaityti ,,Delfi" ir mažiau klausyti sofos komentatorių tokių kaip: -Neturiu, neturėjau, gyvenime neturėsiu bet šūdas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-06
Vairuoju ir džiaugiuosi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, saugumo paketas, manevringumas
Nėra
Šį automobilį vairuoju antrus metus.Patenkinta tiek jo išore, tiek vidumi. Ypač kokybiškas salonas, jokių barškančių plastmasių, visi mygtukai patogiai išdėstyti.Patinka ,kad yra,,pagalbininkai", ypač nukrypimo iš eismo juostos sistema, perspėjimas apie gresiantį susidūrimą. Stabili posūkiuose, manevringa. Galios užtenka (ne lenktynėms skirta).Vietos taip pat pakanka, tiek salone, tiek bagažinėj.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-12
Isbandziau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda
Letas kaip vezlys, maza magazine, nera vietos Gale, apdaila
Automobilio osvaizda man patiko, sportiska ir agresyvoka. Taciau jau ijungus pirma pavara ir nuspaudus akseleratoriu visas entuziazmas dingo. Automobilio elgesis visiskai neatitinka isvaizdos, jis letas ir vangus. Posukiuose elgiasi neblogai, bet kaskart startuojant his leg pabunda is letargo miego ir Tai gana greitai pradeda erzinti. Pirkti ato vien del isvaizdos - ne man, butinai isbandykite pries perkant. Jei japonai isleis versija su galingesniu varykliu - butinai isbandysiu.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-29
Nedidelis taupus miesto SUV'as
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, vairavimo malonumas, kuro sąnaudos, garso izoliacija ir važiuoklės minkštumas su R18.
Multimedia, audio garso kokybė,
Vairuoju hibridinę versiją Luxury Plus komplektacijos. Puikus miesto automobilis 90proc važinėju mieste realios sąnaudos apie 5ltr. Kažkiek abejojau dėl galinių durelių langų, bet nepatikėsit kaip jie patiko vaikams, nėra ten taip tamsu ir nejauku kaip nupasakoja daugelis youtube "apžvalgininkų". Iki šiol tai pirmas hibridas mano auto parke jausmas superinis kai tyliai išvažiuoji iš aikštelės arba iš lėto startuoji sankryžoje. Automato garsas kiek keistokas prie jo reikia priprasti, bet jis atsiranda tik stipriau spaudžiant gazą, kas iš esmės dar labiau motyvuoja neperspausti ir judėti eco režimu. Adaptacininė kruizo kontrolė veikia puikiai, automobilis reaguoja jei be posūkio kerti skiriamąją juostą ir gražina automobilį į važiuojamąją juostą, tačiau tai nėra tas variantas, kai gali nukelti rankas ir visiškai jos nevairuoti, nes gražinimas į juostą yra momentinis ir esant staigiasniam posūkiui jo neįveikia ir išvažiuoja į priešpriešinę juostą. Vietos automobilyje yra pakankamai mano ūgis 190 puikiai jaučiusi tiek priekyje tiek gale specialiai išbandžiau. Ko automobilyje trūktsa... šiek tiek silpnoka audio aparatūra jei yra galimybė JBL versijai, labai rekomenduočiau. Sėdynių ir vairo valdymas mechaninis be jokių atminčiu, kai keičiamės su žmona erzina kiekvieną kartą perstatinėti padėtis. Kiek lėtokas Toyota touch 2 go media valdymas. Teks keisti elektrinės dalies laidus, nes buvo atšauktas, bet dėl to tik vertinu Toyota klaidų pripažinimą, ko nesulauksi iš wagenu grupės. JBL sistema būtų pliusas.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma 
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt