Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Triukšmingas prie didesnių greičių
- Nedidelė bagažinė
"Toyota C-HR panašu išsyk taps siektinu pavyzdžiu visiems gausiems konkurentams kompaktiškų krosoverių rinkoje"
Su Toyota C-HR japonų gamintojas taiko tiesiai į dešimtuką - šis automobilis “pasmerktas” sėkmei. Tai kompaktiškas krosoveris, kas labai vertinama Europoje, jis turi išskirtinį agresyvų dizainą panašiai kaip didelės sėkmės susilaukęs Nissan Juke, taip pat automobilis turi hibridinę pavarą kas tuoj taps būtinybė ir galiausiai tai yra Toyota, kuri garsėja neprastu patikimumu. Tad automobilis tikrai taps mylimu ir visų trokštamu. Automobilio dizainas sėkmingai tęsia Lexus ir Toyotą stilistiką – gausybė įvairių netikėtų linijų sukuria šiek tiek chaotišką įspūdį, tačiau įsižiūrėjus pastebima linijų harmonija kas priverčia skirti daugiau dėmesio automobiliui. Dėka kupė stiliaus profilio Toyota C-HR atrodo mažesnis nei ištikrųjų yra, nors yra tokio pačio dydžio kaip Nissan Qashqai ar Seat ATECA. Viduje Toyota dizaineriai nenuvilia – čia matome drąsias linijas, paakcentuotą LCD ekraną centre. Nors jo dydis ir pozicija gali pasirodyti ne visiems vairuotojams patogi. Kas ištiesų yra įdomu, tai pagirtina medžiagų kokybė – tai kiek netikėta, tačiau tai vėlgi parodo, kad Toyota su šiuo modeliu neketina prašauti pro šalį. Erdvės keleivių kojoms taip pat užtenka, o ir žemėjantis stogas nėra toks žemas kaip gali pasirodyti. Žinoma tai kompaktiškas automobilis, tad aukštiems keleiviams ant galinių sėdynių nebus labai patogu. Bagažo skyrius veikiau palyginamas su Ford Fiesta automobilio skyriumi nei su visureigiais. Automobilis yra komplektuojamas su dviem varikliais - 1,8 litro benzinine/elektrine jėgaine ir 1.2 litro turbo benzininiu varikliu. 122 AG galios naujoji Toyota hibridinė sistema yra efektyvesnė bei lengvesnė už ankstesnę versiją ir suteikia dar aštresnių vairavimo pojūčių. Optimali hibridinės sistemos komplektacija, kurią lėmė pritaikyti lengvesni ir mažesni elementai ir jų permontavimas kitose vietose, padėjo pasiekti žemesnį automobilio svorio centrą. Ši pavara komplektuojama su CVT pavarų dėže. 1,2 L variklis su turbokompresoriumi, kuris pirmąkart pasirodė Auris modelyje, gali būti komplektuojamas su šešių pavarų mechanine pavarų dėže arba nuolatinio kintamojo veikimo automatine transmisija, kuri sukurta pateisinti Europos vartotojų lūkesčius. Kelyje automobilis taip pat stebina – kiek netikėtai Toyota markei krosoveris yra puikiai valdomas. Kad kompanija šiam parametrui skyrė daug dėmesio liudija tas faktas, kad galinė pakaba yra dviejų skersinių svirčių, kuri paprastai montuojama sportiškuose automobiliuose. Be to automobilio svorio centras sumažintas sumontuojant variklį labai žemai ir pakreipiant jį kampu. O hibridiniai modeliai baterijas turi sumontuotas po galine sėdyne, kas leidžia optimaliai paskirstyti svorį tarp priekinės ir galinės ašies. Tad Toyota C-HR panašu iškarto taps siektinu pavyzdžiu visiems gausiems konkurentams kompaktiškų krosoverių rinkoje.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-06-12 |
toyota C-HR, 2019m. hubridas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Manevringumas,kuro ekonomiškumas,garso izoliacija
Maža bagažinė,nėra atsarginio rato mūsų rinkos kompektacijom
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 4,2
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,2
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,2 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis pirktas sia vasara,bet jau paliko daug gerų įspūdžių.Visų pirma kuro sąnaudos mišriu važiavimu tik 4,2 ltr 100 km,žinoma ramaus vairavimo atveju.Bėgėjas pakankamai gerai kaip su tokios kubatūros varikliu ir automobilio svoriu.Kaip daugelis testuotoju sako gale vietos nėra,labai klysta.Aisku jei esi iš tos kategorijos vairuotojų kurie vos ne gulom sėdi iki galo sėdynes atsiraukę.Vietos daugiau nei panašaus segmento opel moka x.Langai gale sonuose maži,bet patikėkit matos kuo puikiausiai ir nėra taip tamsu kaip kad kas minėjo, pas mane dar ir užtamsinti.Minusas kad galinis langas siauras,matomumą apriboja,bet statant atbuliniu tam kamera yra,tad jokio diskonforto.Dar vienas pastebėtas minusas atsidaranti daiktadėžė keleivio pusėj remias į kojas,tad turi atsitraukt atgal sėdynę jei nori komfortiškai ką išimti ar įdėti.O svarbiausia kad nėra perdaug įvairių valdymo mygtukų,kuo mažiau jų tuo geriau.Neužmirškit tai ne premium klasės parketinukas,tad nėra ir galingų variklių bei superinės prabangos salone.Bet savo klasėj pagal kainą vienas geriausių,o kadangi konkurentai neturi hibridų,jam tik pliusas |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kol kas dar neprisireikė |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 18)
Toyota C-HR TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis