Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Triukšmingas prie didesnių greičių
- Nedidelė bagažinė
"Toyota C-HR panašu išsyk taps siektinu pavyzdžiu visiems gausiems konkurentams kompaktiškų krosoverių rinkoje"
Su Toyota C-HR japonų gamintojas taiko tiesiai į dešimtuką - šis automobilis “pasmerktas” sėkmei. Tai kompaktiškas krosoveris, kas labai vertinama Europoje, jis turi išskirtinį agresyvų dizainą panašiai kaip didelės sėkmės susilaukęs Nissan Juke, taip pat automobilis turi hibridinę pavarą kas tuoj taps būtinybė ir galiausiai tai yra Toyota, kuri garsėja neprastu patikimumu. Tad automobilis tikrai taps mylimu ir visų trokštamu. Automobilio dizainas sėkmingai tęsia Lexus ir Toyotą stilistiką – gausybė įvairių netikėtų linijų sukuria šiek tiek chaotišką įspūdį, tačiau įsižiūrėjus pastebima linijų harmonija kas priverčia skirti daugiau dėmesio automobiliui. Dėka kupė stiliaus profilio Toyota C-HR atrodo mažesnis nei ištikrųjų yra, nors yra tokio pačio dydžio kaip Nissan Qashqai ar Seat ATECA. Viduje Toyota dizaineriai nenuvilia – čia matome drąsias linijas, paakcentuotą LCD ekraną centre. Nors jo dydis ir pozicija gali pasirodyti ne visiems vairuotojams patogi. Kas ištiesų yra įdomu, tai pagirtina medžiagų kokybė – tai kiek netikėta, tačiau tai vėlgi parodo, kad Toyota su šiuo modeliu neketina prašauti pro šalį. Erdvės keleivių kojoms taip pat užtenka, o ir žemėjantis stogas nėra toks žemas kaip gali pasirodyti. Žinoma tai kompaktiškas automobilis, tad aukštiems keleiviams ant galinių sėdynių nebus labai patogu. Bagažo skyrius veikiau palyginamas su Ford Fiesta automobilio skyriumi nei su visureigiais. Automobilis yra komplektuojamas su dviem varikliais - 1,8 litro benzinine/elektrine jėgaine ir 1.2 litro turbo benzininiu varikliu. 122 AG galios naujoji Toyota hibridinė sistema yra efektyvesnė bei lengvesnė už ankstesnę versiją ir suteikia dar aštresnių vairavimo pojūčių. Optimali hibridinės sistemos komplektacija, kurią lėmė pritaikyti lengvesni ir mažesni elementai ir jų permontavimas kitose vietose, padėjo pasiekti žemesnį automobilio svorio centrą. Ši pavara komplektuojama su CVT pavarų dėže. 1,2 L variklis su turbokompresoriumi, kuris pirmąkart pasirodė Auris modelyje, gali būti komplektuojamas su šešių pavarų mechanine pavarų dėže arba nuolatinio kintamojo veikimo automatine transmisija, kuri sukurta pateisinti Europos vartotojų lūkesčius. Kelyje automobilis taip pat stebina – kiek netikėtai Toyota markei krosoveris yra puikiai valdomas. Kad kompanija šiam parametrui skyrė daug dėmesio liudija tas faktas, kad galinė pakaba yra dviejų skersinių svirčių, kuri paprastai montuojama sportiškuose automobiliuose. Be to automobilio svorio centras sumažintas sumontuojant variklį labai žemai ir pakreipiant jį kampu. O hibridiniai modeliai baterijas turi sumontuotas po galine sėdyne, kas leidžia optimaliai paskirstyti svorį tarp priekinės ir galinės ašies. Tad Toyota C-HR panašu iškarto taps siektinu pavyzdžiu visiems gausiems konkurentams kompaktiškų krosoverių rinkoje.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-02-24 |
maloniai nustebino |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
garso izoliacija tikrai nustebino geraja prasme
neiprantu prie greiciu dezes darbo ir staigaus pagreitejimo metu per daug garsiai dirba variklis, bagazines noretusi didesnes.... nera skyrelio pasidet akiniamas saules
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,6 |
Bendras automobilio aprašas |
Tai pirmas ,,japonas,, mano auto naudojime, iki tol praktiskai buvo WV grupes automobiliai. Kodel sis modelis...? tai kad turejau pasirinkima tilpt i tam tikra pinigu suma, kartu tikrai norejau pakeist gamintoja, ir gal tiesa sakant isbandyt hibrida.... Auto naujas is salono, geriausia komplektacija be papildomu opciju kur reikia dasipirkti. Kadangi eksplotuot pradejau ziemos salciui prasidejus tai kuro sanaudos manau tikrai yra protingos, pats auto rodo kad vidutiniskos 5,6. Vaziuot tenka nemazai autostradoj, tad cia siam momentui buna 6,3-6,6 sanaudos vaziuojant 120 km/h greiciu, didesniu greiciu dar nevaziavau tiesiog. Mieste tikrai galima lengvai sutilpt i 4,5 litro/100 km ribas nesistengiant per daug taupiai vaziuot. Tad tai realiai miestui skirta auto. Vietos viduj pakankamai, nors atrodo kad pats auto nedidelis. visos pagelbines funkcijos patiko, tiesa pasakius kas liecia zenklu atpazinima- ,,sugrybauja,, :))) na gal veliau ispudzius papildysiu po kokio pusmecio |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
dar nezinau |
Patarimai perkančiajam |
aisku perkant visi ziurim i savo galimybes finansines, man netinka tai kad renkantis sio gamintojo auto negalima suasmeninti komplektacijos, t.y. galima dasideti ka siulo papildomai, taciau norint kazka ,,ismesti,, to negalima padaryt, norint kazko atsisakyt reikia ziuret i zemesne komplektacija. Jei sau leidziat pirkt nauja butinai imkit auto su TOP lempomis, zinau kad tik pora komplektaciju su jomis ir jos brangiausios aisku, taciau paprastos hologenines tikrai labai labai prastai sviecia nakti ir ypac prastu oru lyjant. tai patariu pasitikrint bandomojo vaziavimo metu, pasilyginkit tiesiog del ivertinimo sau |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Toyota C-HR TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis