Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Acura RSX su 2.0 L 4 cilindrų 200 AG varikliu. Naujoji Celica turi ne tik išsiskiriantį stilių ir modernius variklius, bet ir yra gerai valdomas. Nusiskundimai susiję tik su galinių sėdynių ribota erdve ir prastoku matomumu atgal.
Naujoji Toyota Celica tapo lengvesnė, pigesnė ir galingesnė. Naujasis dizainas pasižymi aštresnėmis linijomis skirtingai nei ankstesnės kartos apvalainas dizainas. Tačiau išliko tokia pat žema, prigludusi prie žemės – tai jau tapo savotišku Celica ženklu. Celica buvo gaminama su dviem varikliais - ekonomišku 1.8 L 4 cilindrų 140 AG varikliu ir galingesniu 1.8 L 4 cilindrų 191 AG varikliu Europoje. Abu šie varikliai turi Toyota VVT-i kintamo vožtuvų valdymo sistemą. Celica yra vienas iš nedaugelio automobilių, kuris gali pasiūlyti 100 AG iš vieno litro darbinio tūrio už mažiau kaip 27.000 JAV dolerių (Amerikos rinkoje). Celica tiesioginis konkurentas šiuo atveju yra SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-10-09 |
Opa |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Akį traukianti, patogi, sportiška, gera trauka, talpi bagažinė, gera garso aparatūra, klimato kontrolė, labai stabili kelyje, gera posūkiuose.
Degalų kely apie 8l, mieste apie 12l, silpna garso izoliacija, girdisi kelias, vėjas.
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Prisiskaičiau gan neigiamų komentarų apie automobilį, tad sudvejojau prieš pirkdamas, tačiau išbandęs pats likau maloniai nustebintas. Iš ties, viršijo lūkesčius. Pirmasis dalykas kuris krenta į akis, tai išvaizda. Visiškai išskirtinis miesto bolidas kuris traukia jaunimo (ir ne tik) akį. Važiuojant tikėjausi tokios pakabos, kad per duobutę kokią pervažiavus kepenys atsimuštų, tačiau toli gražu nuo to. Pakaba tikrai palyginus minkšta, šiek tiek kietesnė už panašių metų Toyota avensis modelį, tačiau čia sportinio tipo automobiliukas tad... Vietos taip pat daugiau nei tikėjausi, priekyje jos apstu, o gale taip pat problemų nematau važiuojant net ilgas distancijas. 600km sėdėdamas gale įveikiau be problemų (ūgis 189cm), išlipus nieko neskaudėjo, o ir sėdynės tikrai galiu pasakyti patogios. Tiesa, kojoms vietos nedaug, tačiau pasidėti jas tikrai galima ir įsitaisius nelabai yra reikalo jų ir judinti :D... Gazą kartais baisu paspausti, vienas dalykas dėl galios. Super trauka, ratai praslysta daugiau nei reikėtų. Kitas dalykas dėl ekonomiškumo, mat šis modelis gal ir nedidelis, tačiau kuro suvalgo daugiau nei tikėtasi. Bagažinė tikrai talpi, garso aparatūra geresne nei vidutiniška mano nuomonė. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Toyota Celica TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis