Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gera standartinė įranga
- Erdvus salonas
- Ekonomiškas
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Pigios medžiagos interjere
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai"
Šis Corolla yra jau 11 kartos modelis, kuris toliau siekia išlaikyti visų laikų populiariausio pasaulyje automobilio titulą. Sėkmės formulė paprasta – tai patikimas, per daug neišsiskiriantis, praktiškas ir patogus automobilis. Kad būtų aiškiau – Corolla gaminama sedano kėbulu, o jam giminingas Auris hečbeko ir universalo. Panašu, kad Corolla vardas po truputį marinamas ir gali būti greitai pamirštas. Kita vertus tokiu sprendimu Toyota kompanija nušovė du zuikius vienu šūviu – Auris pardavimai net išaugo lyginant su senesne Corolla, o naujosios Corolla pardvimai nesumažėjo. Naujos Corolla išorės dizainas yra kuklus, paprastesnis nei pas Auris, tačiau automobilis sudaro gan solidų įspūdį dėl plačiai naudojamo chromo, bei gabaritų nedaug nusileidžiančių aukštesnės klasės Avensis modeliui. Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai. Nors Corolla išvaizda pasikeitė į teigiamą pusę, to paties negalima pasakyti apie važiavimo savybes – jos liko labai artimos ankstesniam modeliui. Vairavimo entuziastai pasiges azarto, tačiau mėgstantys ramų automobilio elgesį kelyje neturės dėl ko skųstis. Vėlgi sportiškesnio vairavimo mėgėjams skirtas sportiškesnį dizainą turintis Auris. Į Corolla buvo montuojami penki varikliai: vienas 90 AG dyzelinis ir keturi benzininiai, išvystantys nuo 99 iki 140 AG. Pagrindinis šių variklių bruožas – ekonomija. Viduje automobilis turi panelę pasiskolintą iš Auris. Čia dominuoja praktiškumas, erdvė ir gera komforto įranga – tokia kaip galinio vaizdo kamera, parkavimo davikliai, užvedimo „Start/Stop“ mygtukas. Tiesa, naudojamos medžiagos klasės lyderiams tokiems Volkswagen Golf prilygti negali.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2021-07-05 |
Puikiai atrodantis automobilis kurio praktiškai nereikia remontuoti |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Įranga, talpumas, ekonomija, išvaizda
Trūksta parkingo daviklių
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirktas naujas, 2017, Active + komplektacija, 1.6 benzinas, automatas. Su Active + atėjo daug įrangos, pagrindiniai kas buvo aktualu Led lempos, automatiškai įsijungia, persijungia Klimato kontrolė Šildomos sėdynės Galinė vaizdo kamera (bet labai trūksta parkingo daviklių) Garso sistema su bluetooth Lietaus daviklis tamsinti galiniai stiklai Toyota sense sistema (greičio palaikymo sistema, linijų nuokrypio sistema, kelio ženklų įspėjimo sistema, atsitrenkimo pavojaus įspėjimo sistema, TPMS) Lieti ratai Šiaip renkantis automobilį ir susidarius sarašą įrangos kurios reikėjo Corolla buvo geriausias variantas, tokie kaip VW ar Škoda už panašią įrangą prašė gal 3-4000 eur daugiau, kas prie 20 000 automobilio kainos sudaro apie 10-15 proc. kainos. Automobilis turi gerą variklį (97 Kw) kuris gana gerai traukia ir gerai sureguliuotas su pavarų dėže naudoti mieste. Už miesto, nors variklis ir galėtų, bet dėžė jau grybauja - neberduoda sukimo momento pilnia ir spaudžiant gazą pirmiausią kyla apsukos, tik vėliau greitis. Ir tai nėra labai malonu klausyti. Nepaisant to, dėžė su varikliu dirba gerai, kaip benzinui pasiekiamos labia geros kuro sanaudos, o mieste tikrai važiuoti malonu. Corolla maloniai nustebino savo talpia bagažine. Geros kokybiškos interjero medžiagos, per 4 metus nebuvo nei vieno gedimo. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
kol kas tik bendra ekspoatacija, bet pagal automobilio klasę matyti, kad bus nebrangu. Automobilis išlaikantis vertę |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis