Markės
1774 iš 1918
Toyota Prius Plus, (ZVW40/41) 2011 - 2021
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ekonomiškas
  • Nebrangus išlaikyti
  • Erdvus, tylus salonas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Brangus nupirkti
  • Pigios medžiagos interjere
Toyota Prius Plus kėbulas suprojektuotas taip, kad būtų dar aerodinamiškesnis ir erdvesnis. Dabar automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd. Automobilis suvartoja dar mažiau degalų – bendras ekonomiškumas siekia 4.7 l/100 km (sumažėjo 0.59 l lyginant su praėjusia karta), nors variklio darbinis tūris padidėjo nuo 1.5 L iki 1.8 L. Dabar variklis turi 98 AG galią, o pridėjus elektros motoro generuojamą galią viso yra 134 AG (ankstesnė karta turėjo 110 AG). Didesnis variklis reiškia, kad didžiausias sukimo momentas pasiekiamas prie žemesnių variklio sūkių, tai leidžia taupiau važiuoti magistralėje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tokį automobilį vairuoja ir žavusis Ryan Gosling:



2012-07-03

Nėščias „Toyota Prius“ su pliuso ženklu

Nėščias „Toyota Prius“ su pliuso ženklu
Šiuo metu gaminama jau trečioji „Prius“ karta, kuri pamažu iš vieno automobilio modelio tampa nedidele šeima.
 
Truputis istorijos
Pirmoji „Prius“ karta buvo gaminama 1997-2003 m. ir jų buvo parduoti 124 000 vnt. Antros kartos „Prius“, gamintas 2003 – 2009 m. tapo dešimt kartų populiaresnis – pirkėjai įsigijo net 1,25 milijono. Dabartinis, trečiosios kartos „Prius“ gaminamas dar tik trejus metus, tačiau populiarumu jau pralenkė abiejų kartų „Prius“ kartu sudėjus – jo parduota jau beveik 1,4 milijono. Šiuo metu „Toyota“ koncernas kiekvieną mėnesį visame pasaulyje parduoda po 100 000 naujų „Prius“ modelių.

Iš vieno modelio išsivystė šeima
Iki šių metų pabaigos tikimasi, kad „Prius“ populiarumas dar labiau išaugs. Mat netrukus debiutuos dvi papildomos „Prius“ versijos: „Plug – in“ ir „Plus+“. Pirmasis – tai toks pat „Prius“ tik su iš elektros lizdo pakraunamais akumuliatoriais, o antrasis, tas, kurį man ir teko išbandyti, – išsipūtęs iki septynių vietų vienatūrio.
 
Išorė kasdieniška
„Prius“ visada pasižymėjo išskirtine išvaizda. Tai įsimintinas automobilis, kurio aerodinamiką apsprendė konstruktorių pastangos pagaminti kaip galima aptakesnį kėbulą.
 
Tuo tarpu „Prius“ su pliuso ženklu toks nėra. Taip, jis ko gero aerodinamiškiausias iš visų rinkoje parduodamų vienatūrių – jo oro pasipriešinimo koeficientas Cx tik 0,28. Tačiau iš tolo jį lengvai galima sumaišyti su „Verso“ modeliu – jis atrodo paprastai ir kasdieniškai. Tiesa, pagaminti įsimintinų ar netradicinių formų vienatūrį itin sunku – juose iš pat pradžių užprogramuota dėžutiška, bet talpi išvaizda, todėl ir atrodo „Prius+“ kaip besilaukiantis kūdikio begemotas.
„Prius+“ už paprastą „Prius“ yra 13,5 cm ilgesnis, 3 cm aukštesnis ir turi net 8 cm ilgesnę ratų bazę, todėl vietos tiek priekyje tiek gale – apstu. Kiek sudėtingiau, jeigu norėsite pervežti daugiau nei penkis keleivius. Ne tik sėdėti, bet ir patekti į trečią sėdynių eilę normaliai gali nebent vaikas. Suaugęs žmogus ten sėdi embriono poza. Užtat nenaudojant trečios sėdynių eilės „Prius+“ bagažinės tūris siekia daugiau kaip 700 litrų!

Kitokios baterijos
Paprasto „Prius“ baterijos slepiasi automobilio bagažinėje. „Prius+“ bagažinė toje vietoje slepia papildomą sėdynių eilę. Baterijas teko perkelti į tarpą tarp priekinių sėdynių. Tam, kad jos ten tilptų, teko montuoti ličio – jonų baterijas, kurios užima mažiau vietos ir yra lengvesnės. Jos sveria tik 34 kg – aštuoniais kg mažiau nei naudojamos paprastame „Prius“ modelyje nikelio – metalo hidridų.
 
Deja, ličio – jonų akumuliatoriai turi ir trūkumų – jie kelis kartus brangesni. „Prius“ naudojami nikelio – metalo hidridų akumuliatorių baterija kainuoja maždaug 5200 litų. Tuo tarpu naujame vienatūryje esančios ličio – jonų baterijos – net 12 000 litų. Tai atsispindi ir automobilio kainoje. Jeigu paprastas „Prius“ kainuoja nuo 95 820 litų, tai „Prius+“ kaina, kai rudenį jis atsiras prekybos salonuose, prasidės nuo 111 520 litų. Domina būsimo „Prius Plug-in“ kaina? Prašom – jis kainuos apie 135 000 litų.
 
Kelyje elgiasi kaip mažesnysis brolis
Vienatūris, nepaisant gerokai padidėjusių išmatavimų, nedaug sunkesnis – jis sveria vos 125 kg daugiau už paprastą „Prius“. Dėl to kelyje jis elgiasi visai kaip paprastas hečbekas. Nei kėbulas labiau svyruoja, nei dinamika prastesnė.
Vienintelis pastebimas skirtumas nuo „Prius“ – gerokai garsiau dirbanti rekuperacijos sistema. Įjungus „B“ režimą, kurio metu automobilis intensyviau krauna akumuliatorius, pasinaudodamas variklio stabdymu, generatorius ima labai garsiai veikti. Paprastame „Prius“ hečbeke jis dirba tikrai tyliau. Tačiau tai ne esminis trūkumas. Tiesiog, kadangi automobilis pasižymi puikia garso izoliacija, šis garsas išsiskiria iš bendros salone tvyrančios tylos.
Konstruktoriai teigia, kad „Prius+“ modelio pakaba modernizuota ir jis kur kas geriau sugeria duobes. Nei vienas kolegų šio skirtumo nepastebėjo – ir hečbekas jas „virškina“ pernelyg nesikeikdamas. Galbūt „pliusas“ tapo komfortiškesnis, tačiau labai jau nepastebimai.

Techniniai „Toyota Prius+“ duomenys:
Vidaus degimo variklis: benzininis 4 cilindrų, 1,8 l, veikiantis Atkinsono ciklu;
Maksimali galia: 99 AG esant 5200 aps/min;
Maksimalus sukimo momentas: 142 Nm esant 4000 aps/min;
Elektros variklis: galia – 82 AG, sukimo momentas – 207 Nm;
Suminė galia: 136 AG;
Pavarų dėžė: bepakopė transmisija CVT;
Maksimalus greitis: 165 km/h;
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h: per 11,3 sek.;
Kuro suvartojimas: vidutinis/mieste/užmiestyje: 4,1/3,8/4,2 l/100 km;
Degalų bako talpa: 45 l;
Ilgis/plotis/aukštis: 4615/1775/1575 mm;
Ratų bazė: 2780;
Bagažinės talpa: 232 – 1750 l;
Svoris: 1495 kg;
Kaina: nuo 111520 Lt.
 
 


Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt