Markės
1780 iš 1917
Toyota RAV4, (XA50) 2019 - dabar
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.812% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 20
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas interjeras
  • Komfortiškas kelyje
  • Hibridinės versijos
TRŪKUMAI
  • CVT pavarų dėžė
  • Netobula infosistema
  • Triukšmingi varikliai
"Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu, kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir vyriškumo"
Naujas RAV4 dizainas didžiaja dalimi buvo “pasisklolintas” iš charizmatiško FT-AC koncepto parodyto 2017 metais. Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir "vyriškumo". Tai paryškina kampuotos ratų arkos, aštrios griežtos linijos. Tuo šis visureigis išsiskiria iš kitų tarpo, kurie dažnai nedaug besiskiria nuo įprastų sedanų ar hečbekų. Nejučiom prisimename pirmos kartos RAV4, kurie buvo nedideli ir žaismingi visureigiai – visiška priešingybė dabartiniam RAV4. Viduje automobilis yra tipiškas Toyota - interjeras yra paprastas, tačiau kokybiškai pagamintas. Viršutinė apdailos dalis yra minkšta, tačiau apatinė kaip ir reikėjo tikėtis pagaminta iš kieto plastiko. Centre įtaisytas didysis LCD ekranas nėra itin geros rezoliucijos ir veikia neitin greitai, tačiau Toyota įtaisė patogų informacijos displėjų tarp greičio ir apsukų rodmenų. Viduje įtaisyta daug įvairaus dydžio ertmių ir dėtuvių, gale sėdintiems trims suaugusiems vietos užtektinai, tačiau atidarius porankį nerandame ertmės į bagažo skyrių, kas yra gana keista. Naujas visureigis gaminamas ant TNGA-K platformos kaip ir aštuntos kartos Camry, penktos kartos Avalon ir septintos kartos Lexus ES automobiliai. Automobilis komplektuojamas su keturių cilindrų benzininiais ir benzininiais-elektriniais hibridiniais („Hybrid Synergy Drive“) varikliais, o dyzelinių versijų daugiau nebebus gaminama. Yra galimos versijos su priekiniais arba visais varomais ratais. Iš esmės RAV4 gan praktiškas ir patogus automobilis – automobilio pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, sėdynės patogios, matomumas visomis kryptimis yra geras, tik šoniniai galiniai langeliai yra mažoki. Tai automobilis kuris bus priimtinas daugeliui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2020-07-10
RAV-4 Hybrid 2020
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gražus dizainas, patogios sėdynės, komfortas, trauka
Vidutiniška garso izoliacija, trūksta dėtuvių daiktams, gera komplektacija - brangi
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Bendras automobilio aprašas
Pirkau 2020 sausio 2d iš salono nauja. Komplektacija - style. Juodas stogas ir lubos, juodi 18 ratai, odinis salonas, bevielis telefono kroviklis. Nuvažiavau 12k kilometru. Rinkausi iš šių variantų: Tiguan, Tarraco, Kodiaq, CX-5, CRV. Taracco ir Kodiaq surinkimo kokybe, salone naudojamos medžiagos laipteliu žemesnės nei RAV4 ar Tiguan. CX-5 labai mažai vietos gale ir bagažinėje. CRV labai panaši ī RAV, bet pats modelis senesnis ir kaina neadekvati. Liko Tiguan ir RAV. RAV buvo pasirinktad dėl ženkliai geresnės traukos (lyginau su 1.5TSI) ir žymiai minkštesnės važiuoklės. Tiguan važiavimo stilius labai priminė Golf. Net nesijaučia, kad SUV vairuotum + labai kietas. Taip pat Rav modelis šviežesnis, Tiguan jau tikrai atgyvenęs ir nuobodus.. Pravažiavau 12k km per pusę metų. Kas patiko. Labai komfortiška (kaip savo klasėje) tiek tolimose kelionėse tiek mieste. Du kartus buvau sulakstes į Vokietija tai gali be pertraukos 600km nuvažiuoti. Patogios sėdynės. Pas mane odinės. Traukos daugiau nei reikia. Mieste nuo sankryžos ka paspaudi - tik spėk vaira laikyti. Pries tai turėjau 140kw TSI Skoda superb, tai galiu pasakyti RAV mieste dinamiškesnė. Vietos gale labai daug. Mano.ugis 189cm. Už savęs sėdžiu labai patogiai. Bagažinė talpi, bet tūksta daiktaďėžių. Taip pat nusipirkus trūko garso izoliacijos, ypač važiuojant greitkelyje. Labai padėjo padengimas antikorozine danga su papildoma garso izoliacija. Atliko pati atstovybė, kainavo 400eur bet skirtumas ženklus. Mtimedija prastwsnė nei VAG grupės auto, bet aš visada naudoju android auto tai reliai viskas iš telefono. Tai kaip ir nėra man čia minuso. Iš minusu dar paminėčiau kainą. Jei nori geros komplektacijos - kainuos nemažai. Aś už savo atidaviau 36k. Hibridas prioritetas nebuvo, bet traukos skirtumas lyginant su 2.0 benzinu daugiau nei akivaizdus. 2.0 RAV panšiai kaip Tiguan 1.5 TSI važiuoja. Mieste dar dar, bet už miesto jaučiasi, kad trūksta jam smarvės.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 29)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt