Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Praktiškas interjeras
- Komfortiškas kelyje
- Hibridinės versijos
TRŪKUMAI
- CVT pavarų dėžė
- Netobula infosistema
- Triukšmingi varikliai
"Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu, kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir vyriškumo"
Naujas RAV4 dizainas didžiaja dalimi buvo “pasisklolintas” iš charizmatiško FT-AC koncepto parodyto 2017 metais. Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir "vyriškumo". Tai paryškina kampuotos ratų arkos, aštrios griežtos linijos. Tuo šis visureigis išsiskiria iš kitų tarpo, kurie dažnai nedaug besiskiria nuo įprastų sedanų ar hečbekų. Nejučiom prisimename pirmos kartos RAV4, kurie buvo nedideli ir žaismingi visureigiai – visiška priešingybė dabartiniam RAV4. Viduje automobilis yra tipiškas Toyota - interjeras yra paprastas, tačiau kokybiškai pagamintas. Viršutinė apdailos dalis yra minkšta, tačiau apatinė kaip ir reikėjo tikėtis pagaminta iš kieto plastiko. Centre įtaisytas didysis LCD ekranas nėra itin geros rezoliucijos ir veikia neitin greitai, tačiau Toyota įtaisė patogų informacijos displėjų tarp greičio ir apsukų rodmenų. Viduje įtaisyta daug įvairaus dydžio ertmių ir dėtuvių, gale sėdintiems trims suaugusiems vietos užtektinai, tačiau atidarius porankį nerandame ertmės į bagažo skyrių, kas yra gana keista. Naujas visureigis gaminamas ant TNGA-K platformos kaip ir aštuntos kartos Camry, penktos kartos Avalon ir septintos kartos Lexus ES automobiliai. Automobilis komplektuojamas su keturių cilindrų benzininiais ir benzininiais-elektriniais hibridiniais („Hybrid Synergy Drive“) varikliais, o dyzelinių versijų daugiau nebebus gaminama. Yra galimos versijos su priekiniais arba visais varomais ratais. Iš esmės RAV4 gan praktiškas ir patogus automobilis – automobilio pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, sėdynės patogios, matomumas visomis kryptimis yra geras, tik šoniniai galiniai langeliai yra mažoki. Tai automobilis kuris bus priimtinas daugeliui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-10-31 |
Rav4 2.0 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išvaizda, komfortas, kuro sanaudos, mažas nuvertėjimas, talpus salonas ir bagažinė.
Trauka, variklio garsas, multimedija, haligeniniai priešrūkiniai, audiosistema (ne JBL).
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Užsakėm 2019 rugsėji, gavome 2020 sausį. 2.0 benz 129kW su CVT, komplektacija Luxury Plus su Technology paketu. Labai komfortabilus ir erdvus auto kaip savo klasėje. Rinkomes tarp CX5, X-Trail, Tiguan, Sportage, Vitara, Peugeot 3006, Tuscon. Atlikom visų test drive'ą. Koreječiai atsilikę nuo kitų salono dizainu ir nuobodumu, Vitara surinkimo kokybe, o Peugeot, nors ir labiausiai inovatyvus bet LT turi milžinišką nuvertėjimą. Tiguan benzinas kainuoja kosmosą nes VW stumia savo dyzelius. X-trail benzas nejkmplektuojamas ProPilot sostema, o CX-5 pralošė RAV4 komplektacija, komfortu ir bagažinės didžiu, nors yra tikrai dinamiškesnis ir važiuoja įdomiau. RAV4 2.0 labai neskubantis, kol nepaspausi sport režimo ir tapkės, o tada jis tampa garsia daug valgančia rakieta. Vasara su šeima dvi savaites važiavom per LT ir LV likom labai patenkinti bagažinės talpa, o nuo kelionės nebuvome pavargę. Labai padėda juostų palaikymas ir adaptivus autopilotas. Pats automobilis valdosi labai aiškiai ir maloniai. Multimedija labai skurdi, gelbėja tik Android Auto/Apple Car Play. Garso kolonėlės labai primityvios, teko pasikrapštyti nustatymuose, kad galima butų jų klausytis, bet melomanams rekomenduočiau rinktis komplektacija su JBL garso įranga ar patiems keisti kolonėlės. Šiaip vienas iš turtingiausiai sukomolektuotas SUV iki 29k Eur. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Toyota RAV4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis