Markės
1776 iš 1912
Toyota RAV4, (XA50) 2019 - dabar
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.812% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 20
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas interjeras
  • Komfortiškas kelyje
  • Hibridinės versijos
TRŪKUMAI
  • CVT pavarų dėžė
  • Netobula infosistema
  • Triukšmingi varikliai
"Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu, kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir vyriškumo"
Naujas RAV4 dizainas didžiaja dalimi buvo “pasisklolintas” iš charizmatiško FT-AC koncepto parodyto 2017 metais. Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir "vyriškumo". Tai paryškina kampuotos ratų arkos, aštrios griežtos linijos. Tuo šis visureigis išsiskiria iš kitų tarpo, kurie dažnai nedaug besiskiria nuo įprastų sedanų ar hečbekų. Nejučiom prisimename pirmos kartos RAV4, kurie buvo nedideli ir žaismingi visureigiai – visiška priešingybė dabartiniam RAV4. Viduje automobilis yra tipiškas Toyota - interjeras yra paprastas, tačiau kokybiškai pagamintas. Viršutinė apdailos dalis yra minkšta, tačiau apatinė kaip ir reikėjo tikėtis pagaminta iš kieto plastiko. Centre įtaisytas didysis LCD ekranas nėra itin geros rezoliucijos ir veikia neitin greitai, tačiau Toyota įtaisė patogų informacijos displėjų tarp greičio ir apsukų rodmenų. Viduje įtaisyta daug įvairaus dydžio ertmių ir dėtuvių, gale sėdintiems trims suaugusiems vietos užtektinai, tačiau atidarius porankį nerandame ertmės į bagažo skyrių, kas yra gana keista. Naujas visureigis gaminamas ant TNGA-K platformos kaip ir aštuntos kartos Camry, penktos kartos Avalon ir septintos kartos Lexus ES automobiliai. Automobilis komplektuojamas su keturių cilindrų benzininiais ir benzininiais-elektriniais hibridiniais („Hybrid Synergy Drive“) varikliais, o dyzelinių versijų daugiau nebebus gaminama. Yra galimos versijos su priekiniais arba visais varomais ratais. Iš esmės RAV4 gan praktiškas ir patogus automobilis – automobilio pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, sėdynės patogios, matomumas visomis kryptimis yra geras, tik šoniniai galiniai langeliai yra mažoki. Tai automobilis kuris bus priimtinas daugeliui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2022-06-03
Labai patikimas auto
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimumas, talpa, greitis, kuro sanaudos
  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Gera garso izoliacija
  • Interjero medžiagos
  • Komfortiškas
  • Erdvus salonas
  • Nebrangus išlaikymas
  • Geras matomumas iš vidaus
  • Saugus
  • Gražus dizainas
braižosi kėbulas
  • Maža bagažinė
  • Brangus nusipirkti
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,8
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,2
Bendras automobilio aprašas
Turime darbe 2019m 4vnt hibridinius RAV4 su 2,5 varikliu. Visos pravažiavo po +- 180.00 (konkrečiai mano - 177k) Toyota visada garsėjo kaip patikima auto, bet realiai nei vienai mūsų auto nieko nereikėjo daryti apart garantinį aptarnavimą. Galima drąsiai važiuoti po Europą nesukant galvos, kad kažkur gali sugesti. Tikrai nustebino, nes tokiu pačiū metų Tiguan abiem buvo iškilę garantinių problemų. Vienam generatorius nusprogo po metų, kitam - kompas sudurniavo ir safe mode pastoviai mesdavo) Iš minus tai man nepatiko kad galine sėdynė nesilanksto 40:20:40. Kai važiuoju slidinėti netelpa slidės - tenka stogo bagažinę nuomotis. Taip pat labai braižosi kėbulas. Plaunu pastoviai tunelinėje plovykloje tai per 3 metus eksplotacijos pašvietus saulei atrodo kaip voratinklis būtų. Pliusai: daug vietos, gera trauka, labai neblogą triukšmo slopinimo izoliacija, kuro sąnaudos ir patikimumas patikimumas patikimumas. Laukiu kol įmonė rudenį pakeis auto ir šitą už likutinį auto imsiu žmonai važinėti.
Patarimai perkančiajam
pirkti su aiškia serviso istoriją ir žiurėti aukštesnę komplektaciją. LT/LV/EE labai gausios komplektacijos eina. Tokia pati auto iš DE/IT ar kitos Vakarų Europos šalies tikėtina, kad bus su žymiai prastesne komplektacija.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado 
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma 
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt