Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas
- Gera įranga
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Triukšmingas
- Pigios medžiagos interjere
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Dabar automobiliuko linijos šiek tiek primena Lexus modeliuose naudojamą dizaino stilių, o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas iki 0.285"
Naujas Toyta Yaris modelis tapo didesnis, erdvesnis, kokybiškesnis bei dailesnės išorės. Dabar automobiliuko linijos šiek tiek primena Lexus modeliuose naudojamą dizaino stilių, o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas iki 0.285. Didesnė automobilio ratų bazė leido padidinti erdvę galiniams keleiviams bei 25 % procentais pailginti bagažo skyrių. Naujieji modeliai turi 6,1 colio liečiamąjį ekraną „Toyota Touch“, kuris yra vienintelis toks kompaktinių automobilių klasėje. Ekrane patogu valdyti įvairias automobilio funkcijas. Taip pat jame pateikiamas ir važiavimo atbuline eiga kameros vaizdas. Interjere naudojamas mechaniniam poveikiui atsparus plastikas, tačiau jis yra kietas ir akivaizdžiai pigus – prastesnės kokybės nei pas konkurentus Ford Fiesta ar Volkswagen Polo. Galima rinktis vieną iš trijų variklių: 1,0 arba 1,33 litro VVT-i benzininių variklių ir 1,4 litro D-4D turbodyzelinio variklio. Nepaisant didesnių matmenų, naujas Yaris tapo 20 kg lengvesnis. Toyota inžinieriai ženkliai patobulino automobilio manevringumą ir valdymo savybes, tačiau automobilis nepasižymi komfortiškumu - net ant lygaus kelio ženkliai jaučiamas pakabos standumas ir kelio nelygumai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-12-06 |
Yaris Linea Sol, 2014m., 1.33 Dual VVT-i, 74/99 (kw/HP), 6 MT |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Manevringas, patikimas, ekonomiškas
Per silpnas variklis, kieta pavara, salone daug plastmasės
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,3
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,4
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,8 |
Bendras automobilio aprašas |
Buvo pirktas kaip antras automobilis kasdieniniam važinėjimui po miestą, iš namų į darbą. Bet taip jau gavosi, kad su laiku patapo pagrindiniu ir vieninteliu. Pirkau ne naują, su rida virš 80 tūkst. Pats jau važinėjuosi 4 metus, prasukau apie 60 tūkst. Ir ne tik po miestą. Išbandžiau su juo ir vokiškus autobanus, ir rumuniškus kalnų serpantinus. Viską be priekaištų atlaikė. Automobilis labai manevringas, vairas labai jautriai reaguoja į mažiausią pasukimą. Dėl nedidelio ilgio ir galinės vaizdo kameros parkuotis patapo labai paprasta ir net malonu. Dabar miesto centre galiu prisiparkuoti į mažiausią tarpelį. Nors pats automobolis nėra ilgas (tik 3,89 m), tačiau salonas gana erdvus. Nors pagrinde važinėju vienas arba dviese, bet ne tragedija ir keturiems. Visą tai pasiekta bagažinės sąskaita, nes ji gana maža. Tačiau gerai pasukus galvą, net ir joje galima susipakuoti. Nulenkes galines sėdynes, salone vežiau net dviratį. Pakaba labai kieta, jautriai reaguoja į kiekvieną kelio nelygumą. Užmiestyje prie 110 km jau girdisi daug triukšmo, radijo ramiai nepaklausysi. Pasirinkus šitą automobilį reikia nusiteikti, kad nuo šviesoforo pirmas niekada nepajudėsi, o užmiesčio kelyje lenkimą reikia planuotis iš aknsto. Įsivažiavęs autostradoje 140 km greičiu važiuoja be vargo. Vidutinės kuro sąnaudos 6,8 l/100 km, mieste – 7,5 l, užmiestyje – 5,4 l. Prie pastovaus greičio 70 - 80 km/val (pakliuvus į koloną Lenkijoje) pasiekiau 4,7 l. Tech.aptarnavimas autorizuotame autoservise. Per tą laiką keisti tepalai, filtrai, žvakės, stabdžių diskai ir kaladės, akumuliatorius, priekinės spyruoklės, amortizatoriaus atrama. Automobiliu važinėjant mieste labai patenkintas, rekomenduočiau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Toyota Yaris TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis