Markės
80 iš 1912
Audi A6, (C7) 2011 - 2018
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.40% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 16
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 94% Ne 6%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Technologijos
  • Ekonomiški 4 cilindrų varikliai
TRŪKUMAI
  • Visi varomieji ratai komplektuojami ne su visais varikliais
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Gale vietos mažoka
"A6 interjeras ne vienerius metus yra tikras pavyzdys visiems gamintojams, net tokiems kaip BMW ar Mercedes-Benz"
Kiekvienas automobilis turi savo ištikimą konkurentą – šįkart naujasis Audi A6 ketina apie tai priminti niekada populiarumo nenustojančiam 5 serijos BMW. Naujas dizainas, puiki interjero kokybė, dar geriau valdomas – tokie Audi kompanijos pabūklai kuriais atakuojami pirkėjai. Naujasis A6 dizainas yra nuosekli ankstesnio modelio evoliucija, todėl automobilio siluetas išliko panašus, visgi kėbulo detalės atkreipia į save dėmesį – dinamiškos linijos, naujos formos įmantrūs LED žibintai, dizaino vientisumas ir bendras balansas išties užburia. Automobilis panašus į kiek anksčiau pristatytus Audi A7 ir A8 modelius, tačiau tai greičiau yra privalumas nei trūkumas. Naujosios Audi A6 kėbulo ilgis yra 1,2 centimetro trumpesnis už pirmtako, tačiau atstumas tarp ratų net 7 centimetrais didesnis. Todėl vizualiai automobilis atrodo dinamiškiau, o viduje turime padidėjusią erdvę. Siekiant sumažinti automobilio svorį, net 20 procentų kėbulo detalių sudaro aliuminio lydiniai. Įvertinę mažesnį automobilio svorį, pagerėjusį oro pasipriešinimo koeficientą belieka tikėti, kad automobilis taps dar ekonomiškesnis. Viduje A6 pasitinka puikia kokybe ir šviežiu dizainu – šioje srityje Audi jau ne vienerius metus yra tikras pavyzdys visiems gamintojams, net tokiems kaip BMW ar Mercedes-Benz. Prietaisų skydelis išties patrauklus, ergonomiškas, o sumažėjęs mygtukų kiekis suteikia daugiau subtilumo ir prabangos. Už papildoma mokestį užsakoma naktinio matymo sistema įdomi ne tik tuo, jog infraraudonųjų spindulių dėka leidžia matyti iki 300 metrų į priekį, bet ir išryškina kelyje maždaug 100 metrų atstumu esančius šilumą skleidžiančius objektus - žmones ar gyvūnus. Šie objektai ekrane apibrėžiami geltonos spalvos stačiakampiu ir išduodamas garsinis įspėjimas. Kaip minėjome, naujoji A6 suteikia daugiau erdvės visiems keleiviams (tiek kojoms, tiek galvai) palyginus su savo pirmtaku. Bagažo skyrius yra 530 litrų (su universalo kėbulu net 1680 litrų) talpos, kas yra viduriukas tarp 5 serijos BMW ir E klasės Mercedes-Benz. Tradiciškai Audi laikosi to paties viduriuko ir kalbant apie automobilio važiavimo savybes – A6 ne toks komfortabilus kaip E klasė ir ne toks sportiškas kaip 5 serijos BMW arba Jaguar XF. Automobilio vairas yra kiek per „lengvas“ ir vairuotojas staigiuose posūkiuose gali jaustis kiek atitrūkęs nuo kelio. Tačiau dėka to, kad automobilis yra lengvesnis ne tik už savo pirmtaką bet ir už savo konkurentus A6 valdomas lengvai. Dideli gabaritai nesijaučia ir suteikia įspūdį, jog vairuoji gerokai mažesnį automobilį. Atsižvelgiant į važiavimo stilių galima reguliuoti vairo jautrumą, pakabos kietumą, akceleratoriaus reakciją į pedalo paspaudimą ir kitus parametrus. Išmani Audi A6 navigacijos sistema yra susieta su automobilio valdymu. Ji gauna signalus iš GPS palydovų apie mašinos greitį ir padėtį bei priekyje esantį posūkio staigumą. Mašinos elektroninės smegenys apskaičiuoja šiuos ir kitus faktorius ir nusprendžia kokią pavarą įjungti, kad ir greitis, ir degalų sąnaudos būtų optimalios. Jeigu posūkis aštrus, Audi automatiškai perjungia ilgųjų šviesų žibintus į trumpųjų, kad neapakintų iš priekio atvažiuojančio automobilio vairuotojo. Naujoji A6 debiutavo su penkiais varikliais – trimis dyzeliniais ir dviem benzininiais. Pats ekonomiškiausias yra 2.0 litro darbinio tūrio TDI dyzelinis variklis. Jo vidutinės kuro sąnaudos anot gamintojo yra apie 5 litrus šimtui kilometrų. Kiti du dyzeliai yra 3.0 litrų tūrio dviejų skirtingų galingumų - vienas 204 AG, kitas 245 AG. Nereikia pamiršti ir benzininių variklių – 3.0 litro TFSI variklis su kompresoriumi turi 300 AG galią, o deklaruojamas vidutinis ekonomiškumas yra gan įspūdingi 8.5 litro 100 kilometrų. Kitas benzininis variklis – 204 AG 2.8 litro atmosferinis. Pasak gamintojo visi varikliai vidutiniškai yra net 19 proc. ekonomiškesni.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 16
2020-02-11
S tronic 7 begiu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas
S tronic dėžės nepasisekusios 7begiu
3 tdi 180 kw (S - tronic 7 bėgių) dėžės tragiškos remontas ant remonto kainos kosminės
Pilnas atsiliepimas...
2020-02-10
Audi a6 c7
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas
Dyzeliniai varikliai turi daug bedų.
Benzininiai varikliai labai patvarus ir patikimi. 3l Tfsi labai galingas kuro pasiema apie 16 l mieste. 2l Tfsi taipogi galios per akis mieste apie 10 l. Dyzeliniai varikliai kaprizingi siūličiau prieš perkant nepagailėti pinigų ir gerai patikrinti visus mazgus. 3l tdi grandinės keitimas ties 200000km kainuoja apie 1000-1500e servise . Benzinui užtenka tik itempėja grandinės pakeist ties 300000km kaina apie 300e.
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-22
Audi tfsi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas
Gale mazoka vietos
Sveiki ,audi tfsi 2.0l 155kw 8 begiu 2012-2014 pre fl. patikimiausias variantas maziausia reikalaujantis islaidu , atnaujinta greiciu deze neturinti jokiu nusiskundimu , isspresta problema su variklio tepalu naudojimu , auto puikiai valdomas , galios per akis , kuro sanaudos vasara apie 9l . Lygei taipat patikimas ir 3l tfsi , auto sportiskesnis kuro sanaudos taipogi didesnes apie 13l-14l kam ko reikia. Kalbant apie dyzelius vengti s tronic 7 begiu dezes jei auto rida netoli 200tukst km problemos su sankabom tvarkymas nepigus nes reikia ardyti Greiciu dezę.
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-19
Audi 2l tfsi multitronic 8 pakopų.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras ekonomijos ir galingumo santykis
Brangus mašinos aptarnavimas
Audi 2l tfsi multitronic 8 pakopų 2013m , rida 290 tūkst km, puikus auto trauka labai smagi, auto labai komfotiskas, laiku atliekant servisa jokių rimtų gedimų nebus, patikima atnaujinta greičiu dėžė , auto daugiau komfotiskas nei sportiškas. Labai aukštos kokybės medžiagos salone. Pats eksplotavau lietuvoi šį modelį 5 metus rekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-25
Audi 3.0 tdi 150 kw quattro s-tronic avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Modernus interjeras, touch pad, labai ekonomiška
Kolkas nepastebėjau
Automobilis 2012 metų 3.0 tdi quattro s-tronic, pats geriausias mano sprendimas, patarčiau nepirkti tuščios komplektacijos, pas mane mmi 3g+ su navigacija, rida 280.000 km ir vis dar važiuoja be jokių trūkumų ar nusidėvėjimo ženklų, 3.0 tdi su 7 bėgių aymutomatine dėžė ekonomiškesnis nei 2.0 tdi. Tiems kurie bijo DSG Dėžės pirkti 3.0 tdi nepatarčiau, nors pats rinkčiausi tik 3.0 tdi ir tik s-tronic, vietos labai daug mašina erdvi ir labai manevringa, labai patinka spidometras kuriuo negali pasigirti tų pačių metų konkurentai. dar nieko neremontavau, pats nuvažiavau tik 25k km, labai svarbu automatui keisti tepalus kas 60k km Šiam modeliui gali tekti keisti grandines, o keitimas tikrai ne pigus, ir svarbu, kad automato aptarnavimai būtų atlikti visada laiku, jeigu nenorite grandinių keitimo ir DSG Dėžės patarčiau pirkti 2.0 tdi
Pilnas atsiliepimas...
Iamond darmour | 2016-03-27
Vilkas avies kailyje
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, gerai traukia, nuostabus dizainas
Kolkas dar neradau
Vazineju jau puse metu. Nuvaziavau apie 10 000km. Kolkas nieko keist nereikejo viskas dirba taip kaip turetu. I servisa vesiu pagal gamintojo reikalavimus. Kolkas nieko blogo negaliu pasakyt. Automibilis tikrai erdvus, patogus ilgesnem kelionem mieste vazinait taipogi nera sudetimga. Vienintelis dalykas tai kad kita karta imciau automobily tik su automatine pavaru deze nes mechanine tiesiog atcibosta pastoviai maigyt sankaba ir keist begius kai uzstriges didziulyje kamstyje. Pries perkant ziurejau i Bmw f10, MB e clase ir sita. Audi A6 issiskyre dailiom isores linijom salonas zymiai dailesins nei BMW ar Merso. Mercedes-Benz interjeras per daug pasenes ir jau nieko naujo. Is 2011 metu gamybos didelio sedano tai rekomenduociau tik sita. Butinai imkit tik su sildomom sedynem, atrodo kad paprastas dalykas bet kai lauke ziema - 25 tikrai pravers. Variklis 2.0 dyzelinas 130kw. Galios tikrai uztenka. Vaziuojant ijungus ekonomini rezima akseleratoriaus pedalas pasidaro nelabai jautrus kad sutaupyt kuro greitai nedidinant apsuku. Ijungus dinaminy rezima pedalas pasidaro ganetinai jautresnis o kai variklis pilnai isila pasijaucia visi 130kw ir traukia tikrai ispudingai. Man jau ateina laikas keisti dirzus tai truputi istustins kisene servisai taipogi nera patys pigiausi kiek domejausi bet o ko noret. Jei negailesit pinigu ir rupinsites automobiliu tuo met jusu automobilis rupinsis jumis. Nuvertejimo dar nepastebejau nes po 4-5 metu nuvertejimas nera toks didelis kaip per pirmus pora metu kai automobilio kaina krenta lig kirvis i ezera. Butinai ziurekite kad butu pilna seriso istorija. Tokias masinas vokietijoje ir kitur ia kur jas atveza ira perkami imoniu kurios daug privazineja. Ir jei rida yra tik 50 000km po 5 metu tada jau turetu buti pilni dokumentai irodantys rida ir kad nenusidevejusi masina butu. O taip tai darykite servisus laiku pagal gamintojo instrukcijas ir viskas bus gerai. Nusipirke tikrai nepasigailesite
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt