Markės
78 iš 1834
Audi A6 (C8) 2018 - dabar
Audi A6, (C8) 2018 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.52% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 2
30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Topinis interjeras
  • Estetiškas dizainas
  • Technologijos
TRŪKUMAI
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Neitin didelis interjeras
  • Neitin sportiškas
"Automobilis gali turėti penkis radaro jutiklius, penkis fotoaparatus, dvylika ultragarsinių jutiklių ir lazerinį skaitytuvą"
Štai automobilis kurio laukia visa Lietuva ir ne tik Lietuva. Tokios svarbos automobilių premjeros yra labai laukiamos, kadangi jose būna įprasminta visa ką geriausia sugeba automobilių gamintojas. Išties nauja Audi A6 atrodo gana įdomiai – automobilis išlaikė gana griežtas linijas, įgavo sportiškumo kas pastebima agresyvesnėse linijose, ryškiai išreikštose ratų arkų linijose, stambesniuose daug oro angų turinčiuose bamperiuose ir panašiai. Na, nėra automobilis pakeistas iš esmės, nes paprastai tokios svarbos automobiliai evoliucionuoja. Manome, kad Audi automobiliuose visgi reiktų naujų vėjų, reiktų vizijos kuria kryptimi turi judėti kompanija ir jos svarbiausi modeliai. Audi tai puikiai supranta ir koncentruojasi ne į dizainą ar nereikšmingus pakeitimus, o į aukštasias technologijas. Nauja Audi MMI vartotojo sąsaja veikianti dvejuose dideliuose LCD ekranuose yra itin gerai išdirbta tam kad ją naudoti nebūtų nemalonu ar sudėtinga. Viskas turi suteikti malonumo pojūtį, tad lietimui jautrūs ekranai yra itin tikslūs, imituoja fizinių mygtukų veikimą vibruojant ir skleisdami garsą. Audi A6 parametrų nustatymai per lietimui jautrią MMI valdymo sistemą itin tiksliai parenkami kiekvienam vairuotojui ir galima išsaugoti net 7 skirtingus profilius, kuriuose galima parinkti iki 400 individualių nustatymų. Multimedijos sistema yra valdoma ekrano viršuje, o apatinė ekrano dalis yra skirta klimato kontrolės valdymui, teksto rinkimui ir komforto funkcijų nustatymams. Taip pat yra ir trečias ekranas – tai jau pažįstamas Audi "Virtual Cockpit" skaitmeninis prietaisų skydelis, nors jis komplektuojamas ne su visomis Audi A6 modifikacijomis. Kaip ir A8, A6 galima įsigyti su viskuo ką tik Audi žino apie autonominį vairavimą. Automobilis gali turėti penkis radaro jutiklius, penkis fotoaparatus, dvylika ultragarsinių jutiklių ir lazerinį skaitytuvą. Tai įgalina veikti daug sistemų tokių kaip adaptyvi kruizo kontrolė, aktyvi juostos palaikymo pagalba ir savarankiško parkavimo sistema, taip pat sistema, kuri nuskaito kliūtis esančias automobilio kelyje miesto aplinkoje. Naujasis Audi A6 yra sportiškesnis už ankstesnį modelį – tai užtikrino pažangūs pakabos sprendimai. Standartinės progresyvios ir sportiškos vairo sistemos atsakas tapo dar tikslesnis kai ratai pasukami didesniu kampu, o nauja pakabos sistema užtikrina dar intuityvesnį automobilio valdymą. Manevringumą, tikslų valdymą ir didesnį komfortą leidžia pasiekti dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema. Važiavimo kokybė yra dar viena sritis, kurioje naująjį A6 verta pagirti. Ankstesnės kartos A6 pakaba veikė kiek per kietai, gan grubiai perduodama į saloną kelio nelygumus. Akivaizdu, kad Audi išgirdo kritiką ir patobulino pakabą. Viena sritis kur sunku pagirti naują A6, tai vairo mechanizmo veikimas. Nors jis veikia pakankamai tiksliai, visgi “sintetinis” pjūtis išliko, atotrūkis nuo kelio jaučiamas. Ir deja šioje srityje jau daugelį metų Audi negali pasivyti nuolatinio rinkos lyderio – 5 serijos BMW. Naujasis Audi A6 debiutavo su dviem galingais TFSI ir TDI varikliais. Benzininis 3.0 TFSI V6 turbobenzininis motoras pasiekia 250 kW (340 AG) ir 500 Nm ir nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 5,1 sekundės. 3.0 TDI turbodyzelinis motoras pasiekia 210 kW (286 AG) ir 620 Nm sukimo momentą bei užtikrina ne prastesnę dinamiką. Visi naujojo Audi A6 varikliai turi dalinę hibridinę technologiją, kurioje starteris-generatorius veikia kartu su ličio-jonų akumuliatoriumi. Dėl šios sistemos variklis gali būti trumpam išjungiamas važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu. „Start-stop“ sistema įsijungia kai greitis sumažėja iki 22 km/val. Realiomis važiavimo sąlygomis ši sistema leidžia sutaupyti iki 0,7 l/100 km. Ji kol kas buvo pristatyta tik aukščiausios klasės A8 ir A7 modeliuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

Konkurentų: 13
BMW 5 klasė 2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Sedanas, Universalas Lankytojų atsiliepimai: 6
Benzinas: 2 - 3 litroDyzelinas: 2 - 3 litroBenzinas / Elektra: 2 litro
BMW 6 klasė Gran Turismo 2017 - dabar
Benzinas: 2 - 3 litroDyzelinas: 3 litro
Cadillac CT5 2019 - dabar
Benzinas: 2 - 3 litro
Infiniti M 2010 - 2019
Benzinas: 2.5 - 5.6 litroDyzelinas: 3 litroBenzinas / Elektra: 3.5 litro
Jaguar XF 2015 - dabar
Įvertink automobilį pirmas!
Sedanas, Universalas
Benzinas: 2 - 3 litroDyzelinas: 2 - 3 litro
Lexus GS 2012 - 2020
Benzinas: 2.5 - 3.5 litroBenzinas / Elektra: 2.5 - 3.5 litro
Maserati Ghibli 2013 - dabar
Benzinas: 3 litroDyzelinas: 3 litro
Mercedes-Benz E klasė 2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kabrioletas, Kupė, Sedanas Lankytojų atsiliepimai: 4
Benzinas: 2 - 4 litroDyzelinas: 2 - 3 litro
Mercedes-Benz EQE 2022 - dabar
Elektra: n/d litro
Skoda Superb 2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Sedanas, Universalas Lankytojų atsiliepimai: 3
Benzinas: 1.4 - 1.8 litroDyzelinas: 1.6 - 2 litro
Tesla Model S 2012 - dabar
Elektra: n/d litro
Volvo S90 2016 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 2 litroBenzinas / Elektra: 2 litro
Volvo V90 2016 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 2 litroBenzinas / Elektra: 2 litro

Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
90    
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupe  A5A5
 TTTTTT
  TTSTTS
  TT RS TT RS
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai  Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt