Markės
156 iš 1918

2016-05-04

„Audi SQ7 TDI“ suteikia dar daugiau galios ir privalumų

„Audi SQ7 TDI“ suteikia dar daugiau galios ir privalumų
„Audi“ pristato neįprastai galingą SUV modelį SQ7 TDI. Su dar nematytos konstrukcijos V8 formos 4.0 TDI, 320 kW (435 AG) ir iki 900 Nm sukimo momento jėgaine naujasis „Audi SQ7 TDI“* šiuo metu - galingiausias SUV rinkoje. Jis taip pat tiesiog prikimštas galią ir ekonomiškumą didinančių techninių inovacijų.

„Audi“ variklių inžinieriai teigia, kad didžiulis penkiavietis arba septynvietis SQ7 TDI 100 km/val. greitį pasiekia jau po 4,8 sek., 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai tik 7,4 l dyzelino ir į aplinką teišmeta 189 g CO2 vienam km kelio. Tokie skaičiai šiuo metu būdingi klase žemesniems, t.y., V6 varikliams. Prekyba SQ7 TDI Europoje prasidės nuo gegužės vidurio, kitose pasaulinėse rinkose šis modelis turėtų pasirodyti vasaros pradžioje.

4.0 biturbo V8 TDI – pirmtakų neturintis visiškai naujos konstrukcijos 3956 cm3 (t.y., beveik 4 litrų) darbinio tūrio V8 turbodyzelinis variklis. Jo konstrukcijoje pritaikytas sekvencinis įpūtimo valdymas, kuomet turbinos veikia priklausomai nuo variklio apkrovos. Konstrukcijoje numatytos dvi išmetamosiomis dujomis varomos turbinos – viena veikia varikliui dirbant žemomis ir vidutinėmis apsukomis, o kita – varikliui veikiant pilna jėga. Kartu su išmetamųjų dujų turbinomis veikia papildomas elektra varomas EPC kompresorius, išlygindamas abiejų turbinų darbo parametrus prie žemų ir vidutinių variklio apsukų.



Pritaikę šį įdomų elektros kompresoriaus ir išmetamųjų dujų turbinų derinį, „Audi“ variklių specialistai sukūrė turbo įpūtimo sistemą, užtikrinančią neįtikėtinai aukštą jėgainės energinį efektyvumą, pasireiškiantį santykinai žema variklio temperatūra, mažesne aplinkos tarša bei nedidelėmis degalų sąnaudomis. EPC kompresorius naudoja naujo standarto 48 voltų elektros sistemą, taigi Audi SQ7 TDI – pirmasis serijinės gamybos automobilis su šia elektros sistema. Šios naujoviškos elektros sistemos veikimą užtikrina bagažinės zonoje patalpintas papildomas 13 kW galios 48V įtampos ličio jonų akumuliatorius. Elektros konverterio dėka jis tiekia srovę EPC kompresorių maitinančiai 48 voltų elektros grandinei ir suteikia papildomą energijos šaltinį įprastai 12 voltų automobilio elektros sistemai.
 
Energinis efektyvumas neapsiriboja vien tik įspūdingais variklio parametrais. Atnaujintos konstrukcijos 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė taip pat turi įtakos bendram automobilio efektyvumui. Pavaros perjungiamos ypač sklandžiai, automatika tiksliai parenka ekonomiškiausią pavarą arba jų perjungimo seką kiekvienoms važiavimo sąlygoms. Kai tik įmanoma, ypač važiuojant dideliu greičiu arba nuokalne, automobilio generuojamų inercijos jėgų efektyviam panaudojimui visuomet įjungiama savirieda.
Audi SQ7 TDI

Naujojo „Audi SQ7 TDI“ kaina Vokietijoje prasidės nuo 89,900 eurų. Į šią kainą įtraukta papildomos įrangos už maždaug 10000 eurų, kurios nėra įprastame „Audi Q7 TDI“ be indekso S. Ją sudaro priekiniai LED žibintai, sportiškai sureguliuota adaptyvinė ratų pakaba, trijų stipinų daugiafunkcinis vairaratis su pavarų perjungimo svirtelėmis, padidintos talpos 85 l degalų bakas, automobilio signalizacija, odinės elektra valdomos šildomos sėdynės, 20 colių lieti ratlankiai, sportiniai bamperiai, S serijos dekoratyvinės durų apdailos juostelės ir aliuminio spalvos salono apdailos elementai.

Papildomai galima užsakyti dinamiško vairavimo paketą, kurį sudaro sportinis diferencialas, visų vairuojamųjų ratų sistema ir sportinis elektroninio stabilumo paketas.

Degalų sąnaudos:

„Audi SQ7 TDI“ (penkiavietis):
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 7,2-7,5**;
Vidutinė CO2 tarša, g/km: 189-198**

„Audi SQ7 TDI“ (septynvietis):
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 7,2-7,6**;
Vidutinė CO2 tarša, g/km: 190 – 199**

**Degalų sąnaudų, CO2 taršos parametrai ir energinio efektyvumo klasės priklauso nuo naudojamų ratlankių ir padangų.
 
 
 


Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt