Markės
104 iš 1845
Audi Q7 (4M) 2015 - dabar
Audi Q7, (4M) 2015 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 3
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 33% Ne 67%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas ir erdvus interjeras
  • Puikios valdymo savybės
  • Dinamiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Prastos pravažumo savybės
  • Itin neįdomus dizainas
  • Neitin didelė bagažinė
"Kelyje visureigis yra be galo komfortiškas, nelygumai puikiai sugeriami, posūkiai įveikiami stabiliai, vairo mechanizmas veikia nuspėjamai, garso izoliacija tiesiog pagirtina"
Ilgai gamintas ir didelės sėkmės susilaukęs Audi Q7 pagaliau sulaukė savo įpėdinio. Automobilis gaminamas ant naujos MLB-evo architektūros skirtos dideliems VW kompanijoms modeliams tokiems kaip Bentley Bentayga, naujiems Porsche Cayenne ir VW Touareg. Šios platformos privalumas yra ženkliai sumažintas Q7 ir kitų būsimų modelių svoris. Naujas visureigis dizaino požiūriu pasikeitė nedaug – išlaikė buvusią formą ir kaip įprasta visiems naujiems VW modeliams tapo kampuotesnis su gausybe aštrių linijų. Naują "rūbą" sunku pavadinti patraukliu, greičiau dizaineriai „įsipaišė“ į naujuosius kompanijos dizaino rėmus. Viduje Audi Q7 dvelkia kokybe – čia naudojamos tik geros medžiagos, visur pastebimi metalo ar medžio intarpai. Tačiau pats panelės dizainas vėlgi yra itin panašus į neseniai pasirodžiusio VW Passat modelio, durelių dizainas taip pat primena senesniojo Passat arba Audi A7 sprendimus. Tai nesuteikia reikiamo išskirtinumo tokiam pakankamai išskirtiniam automobiliui. Kelyje visureigis yra be galo komfortiškas, nelygumai puikiai sugeriami, posūkiai įveikiami stabiliai, vairo mechanizmas veikia nuspėjamai, garso izoliacija tiesiog pagirtina. Tai yra tos sritys kuriose atsiskleidžia geriausios Audi Q7 savybės. Visureigis komplektuojamas su įvairiais varikliais, kurie paskirsto galią santykiu 40/60 priekiniams ir galiniams ratams, tačiau esant poreikiui galiniams ratams gali būti suteikiama iki 85% galios. Visureigio bagažo skyrius siekia 295 litrus, o elektronikos pagalba nulenkus galines sėdynes pasiekia 770 l. Nors automobilis lyginant su pirmtaku netapo didesnis, tačiau interjero erdvė padidėjo. Tad bent jau 5 aukštiems suaugusiems ir jų bagažui vietos tikrai užteks.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tokį automobilį vairavo ir Jamesas Rodriguezas (Miuncheno "Bayern"):


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
2022-04-03
Audi Q7? Nieko ypatingo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
praktiškas, puiki bagažinė, mechaniškai patikimas, gerai surinktas, geras technologijų lygis
nuobodus važiuoti, S Line pakaba tikrai kieta ir nekomfortiška, S Line sėdynės nepatogios, palyginti su konkurentais - 218 AG galia yra mažoka, turbo uždelsimas, automatinė dėžė lėta
Audi Q7 turbūt vienas labiausiai pervertintų automobilių mūsų gatvėse. Privalumai: praktiškas, puiki bagažinė, mechaniškai patikimas, gerai surinktas, geras technologijų lygis. Trūkumai: nuobodus važiuoti, S Line pakaba tikrai kieta ir nekomfortiška, S Line sėdynės nepatogios, palyginti su konkurentais - 218 AG galia yra mažoka, turbo uždelsimas, automatinė dėžė lėta – baisiai atsilieka lyginant su BMW. Labai prasta balso komandų sistema. Infosistema intuityvesnė nei BMW idrive. Turiu šį automobilį maždaug 18 mėnesių, tai galiu nuoširdžiai pasakyti kad esu nusivylęs. Q7 yra erdvus ir patogus keleiviams, tačiau vairuoti tiesiog neįdomu. Kiek keista, nes pagal savo dydį automobilis yra pakankamai manevringas. Nepaisant to, kad svoris jaučiamas. Automatinė dėžė lyg ir stengiasi, kad vairavimas būtų malonus, ypač naudojant žemesnes pavaras. Turbo atsilikimas kartais būna toks didelis, kad sunku suprasti ką kaltinti - turbiną ar dėžę. Tas dar labiau pastebima šaltu oru. Sporto režimu automobilis yra 10 kartų geresnis. Vairuoti yra daug smagiau, tačiau taip važinėti visą laiką nėra ekonomiška. Manau, kad Audi nepavyko sukurti gero automobilio, kuris derintų komfortą su dinamika. Prieš tai mano turėtas X5 serijos BMW tai turėjo. Tarkim idrive leidžia daug valdyti vienu ar dviem mygtukais, o Audi sistema reikalauja, kad žinotumėte ką daro 10 skirtingų mygtukų. Navigacijoje rodos, kad negalite ieškoti adreso pagal pašto kodą. Balso komanda yra tokia bloga, kad seniai jos nenaudoju. Jei esate praktiškesnis žmogus, kuris nesiekia dinamiškesnio vairavimo, tai šis automobilis neturėtų jūsų nuvilti. Vis dėlto labai rekomenduočiau pasirinkti didesnės galios variklį. Tai nėra blogas automobilis, todėl apskritai įvertinau jį vidutiniškai, bet tikėjausi daug daugiau. Ar turėtumėte jį svarstyti? Jei norite praktiškumo, tuomet taip. Jei norite vairuoti patrauklų ir smagų automobilį – tuomet ne.
Pilnas atsiliepimas...
2021-09-16
Q7 TDI 286 AG Tiptronic pav dėžė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakaba sklendžia labai gerai, salonas yra jaukus ir tylus
Turbinos uždelsimas, lėta pavarų dėžė
Automobilis yra geras, išbaigtas ir tokio aukšto lygio ir lygiai toks pat nuobodus. Gal dėl to, kad pas mane juodas salonas su juodais galvos atlošais ir sėdynių nugarėle, todėl jaučiasi labai tamsus viduje, ypač gale. Keleiviai žinoma turi daug vietos, tačiau galinės trečios eilės sėdynės tikrai skirtos tik vaikams ir ten nėra daug vietos. Būtų geriau turėti tiesiog penkiavietį ir kartu gilesnę bagažinę. Turbo “labas” yra stiprus ir deja stipriai jaučiamas, plius lėta pavarų dėžė – šie dalykai stipriai pagadina automobilį, taip pat labai trūksta šildomo priekinio stiklo. Turbinos uždelsimas yra net pavojingas, ypač žiedinėse sankryžose. Paspaudus akceleratorių, galia tiesiog prigesta, o praėjus tam tikram laikui šauna į priekį - delsimas jaučiamas net esant dinaminiam režimui. Jūs tiesiog turite išmokti lėtai vairuoti ir ieškoti labai didelių tarpų tarp automobilių :) Pakaba sklendžia labai gerai, salonas yra jaukus ir tylus. Yra daug dalykų, kurie patinka ir Q7 galėtų būti tikrai puikus automobilis jei pavarų dėžė veiktų tinkamai. Todėl kitas mano automobilis bus ne Q7.
Pilnas atsiliepimas...
2019-07-05
Rašau apžvalgą apie pirmuosius Audi Q 7 įspūdžius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Viskas parašyta atsiliepime
Viskas parašyta atsiliepime
Prieš tai man priklausę automobiliai (mažėjančia tvarka): Lexus RX 350, Subaru Outback, Mazda 3. Žinoma, lyginsiu su Lexus (automobilis yra super, be priekaištų!). 1. Pirkimas. Ilgą laiką nesėkmingai bandant parduoti Lexus tapo aišku, kad vienintelė galimybė įsigyti naują automobilį, atsikratyti seno automobilio, bet kokia kaina. Kadangi mano šeima yra didelė, man reikėjo tik 7 vietų automobilio. Rinkausi tarp Q7, Mercedes GL ir Lexus GX 460 (XC90 žiūrinėjau, bet, kaip ir daugelį, išgąsdino 2 litrų variklis). Taip pat akies krašteliu žiūrinėjau ir į Acura MDX, bet tai juk Honda, o ne premium klasė, tik šiaip geras automobilis. Mercedes atrodė „Old school‘as“, palyginti su Audi, Lexus traukė šiek tiek mažesnė kaina, bet į pigesnį automobilį keisti nenorėjau, nes teikiau pirmenybę pranašumui ir universalumui. Taigi, nusipirkau Q7 verslo linijos komplektacijos, 7 vietų 3l TDI, PTS 249 AG (benzino tuo metu nebuvo 7 vietų, bet galbūt, jei būtų nereikėję septynviečio, būčiau ėmęs benziną). 2. Išorė. Mano automobilio žibintai yra LED - atrodo gerai, formuoja įdomią šiuolaikinę priekinės dalies išvaizdą! Didelės radiatoriaus grotelės lyg ir madoj paskutiniu metu. Bet iš galo ir kampu iš galo - dizainas atrodo šiek tiek prieštaringas, sunkus, automobilis atrodo nepatogus, kaip močiutės rankinukas. Begiojančių į šonus galinių posūkių technologija tikrai įdomi, bet ar patogi žmonėms važiuojantiems iš galo, ypač kai mokinukai pradeda važiuoti, nesąmoningai pasekliaudami lempomis? Nemanau. 3. Komplektacija ir įspūdžiai. Yra viskas, išskyrus pasisukančią galinę pakabą, eismo pagalbininką važiuojant kamštyje, panoraminį stogą (Lexus‘e beveik naudojau), automatinį parkavimą ir dar kažko. Virtualus kokpitas, be abejo, sukuria efektingą įspūdį - tai neginčijama! Mano nuomone, 12 colių ekranas išlendantis prieš akis, tai tarsi iš lėktuvo kabinos žemės paviršiaus (jūs įdėjote SIM kortelę ir kažkaip įkeliate Google Earth), skrendi virš žemės, kaip nusidėjėlis! Bet galėtų būti daugiau programinių galimybių pakeisti prietaisų išvaizdą. Pavyzdžiui, neįmanoma iš spidometro pašalinti skaitmeninio greičio indikatoriaus, neįmanoma pakeisti įrenginių spalvos ir pan. kas yra praktiška: interjero apšvietimo paketas: galima pakeisti apšvietimo spalvą tiek priekyje, tiek atgale + spalvą ir palydimojo apšvietimo intensyvumą (tai yra virš durų rankenų iš vidaus) - eismo kamštyje tai pralinksmina ir sukuria gerą nuotaiką. Netgi galima pritaikyti bet kokią spalvą! Aš rekomenduoju! Interjeras yra labai aukštos kokybės, blizgantis su poliruotu, riešutų spalvos laku, atrodo gražiai. Viršutinės lubos ir statramščiai yra juodi, tai yra praktiška, ir vizualiai prplėčia erdvę. Sėdynės yra tamsiai pilkos „valcon“ oda su vėdinimu ir masažu (vis dar patinka ši funkcija, bet jaučiu, kad retai ją naudosiu, nes „valcon“ oda buvo tik su masažu, o man to nereikia). Įvairūs reguliavimai, įskaitant juosmens galvos ir nugaros. Bose garso sistema skamba geriau nei Mark Levinson Lexus‘e, viskas skamba puikiai! Žinoma, yra pniaumatinė pakaba su skirtingais vairavimo režimais. Trūkumai: - puodelių laikiklių skersmuo yra labai mažas! Jei nusipirkote limonado kvadratiniame butelyje, jo nepadėsi į puodelio laikiklį! Durų kišenėje jis klibės! Iš tikrųjų nėra kur pasidėti mobiliojo telefono, tik puodelio laikiklyje, ir, jei, pavyzdžiui, turite Samsung Note, jūs jo nepadėsite! O jei porankis buvo išstumtas į priekį, tuomet jūs negalėsite įdėti jokio išmaniojo telefono su dideliu (ar net mažu) ekranu! Pastebėjau, kad peleninės dangtelis sunkiai užsifiksuoja, iš pirmo karto gali nepavykti uždaryti. Gerai, kad aš nerūkau. Taip, ir apskritai už vairo kažkaip visko per daug prikišta, centrinė konsolė yra per didelė, bet galima priprasti. Porankyje yra dvi USB jungtys ir aux-out. Pirštinių skyrius yra mažas, didžiąją dalį užima CD grotuvas. 4. Važiavimas ir praktiškumo klausimai. Garso izoliacija aukšto lygio, ne blogesnė ir ne geresnė už Lexus. Tačiau dyzelis vis tiek girdisi, kol stovite ir muzika neįjungta + taip pat yra mažai pastebimos vibracijos! Gerai įsibėgėja, tačiau jaučiamas automobilio dydis ir svoris. Valdosi gerai, ypač Dinamic režimu - vairas tampa sunkesnis, automobilis nusileidžia iki, jei aš neklystu, apie 16-17 cm tada automobilis dideliu greičiu elgiasi labai užtikrintai! Važiuoklė labai gera ir malonu važiuoti. Apibendrinimas: šis Q 7 yra tinkamas, geras automobilis, daugiausia dėl naujoviškų sprendimų. Patikėkite.
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
90    
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė CoupeCoupe  A5A5
 TTTTTT
  TTSTTS
  TT RS TT RS
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai  Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt