Gintaras | 2024-08-07 |
įspūdžiai su 4M kartos Audi Q7
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumas, valdymas, puiki variklio dinamika, stebėtinas patikimumas, kuro sąnaudos kaip priklauso dyzeliui, komfortas, garso izoliacija ir vidaus dizainas, puiki pavarų dėžė, erdvus vidus ir bagažinė
Kaina net ir naudoto yra nemaža, surinkimo kokybė galėtų būti ir geresnė kaip premium Audi automobiliui
|
Palyginti su ankstesnės kartos Q7, šis automobilis skiriasi konceptualiai, nors taip ir neatrodo. Kėbulas visas aliuminis, todėl numetė kelis šimtus kilogramų. Rezultatas – vairavimo savybės ir variklio dinamika kaip sportinio sedano. Per beveik 2,5 eksploatavimo metų automobiliu nuvažiavau daug – beveik 130 000 km. Per tą laiką pakeičiau tik vieno rato guolį ir porą stabilizatoriaus svirčių, visa kita standartiškai. Viskam taikoma garantija. Neseniai pakoregavau ECU, dabar variklis siekia 330 AG. Automobilis sukasi kur kas linksmiau, ypač nuo 120 km/h, o sąnaudos sumažėjo maždaug litru. Žodžiu, laiku atlikite techninę priežiūrą, pilkite į variklį tik geros kokybės alyvą ir keiskite automatinės pavarų dėžės alyvą bent kas 60-70 tūkstančių ir šis patikimas automobilis jus džiugins ilgus metus. Remiantis pokalbiais atstovybėje ir su keletu kitų savininkų, 250 tūkstančių km rida šiam varikliui ne riba.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rimvydas | 2024-07-03 |
Puikus šeimyninis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, komfortas, panelių surinkimo kokybė, solidi išvaizda, degalų sąnaudos ir valdymas puikūs
Priežiūros kaina panašu nebus labai pigi, matmenys ne kiekvienam vairuotojui
|
Puikus, patogus automobilis didelei šeimai. Tikrai erdvus ir didelis visureigis ir kaip tokiems matmenims stebėtinai gera varilklio dinamika. Puikus valdymas ir daug įrangos. Kadangi dyzelis, tai variklis ekonomiškas, su pilnu baku pravažiuoju 1100 km mieste ir užtenka porai savaičių. Visureigis puikiai jaučiasi ir greitkelyje, nepastebimai įsibėgėja, lenkia prie įvairių greičių ir puikiai stabdo. Visuomet savininkui sukels pasitikėjimą. Pas mane yra žinoma automatas su 8 pavarom, nežinau ar šie varikliai turi kitas dėžes. Variklis su dėže dirba gražiia, pavaras perjungia nepriekaištingai ir patikimai. Automobiliui didelių priekaištų nėra, galbūt multimedijos valdymas yra šiek tiek sudėtingas. Verta pasidomėti plačiau, kogero galima suasmeninti valdymą. Aišku neįprasta, kad beveik nėra mygtukų, visur jutikliai. Patikimumo problemų kol kas neturėjau, aišku reikalinga gera automobilio priežiūra, kaip ir visiems naujesniems automobiliams.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Sigis | 2022-04-03 |
Audi Q7? Nieko ypatingo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
praktiškas, puiki bagažinė, mechaniškai patikimas, gerai surinktas, geras technologijų lygis
nuobodus važiuoti, S Line pakaba tikrai kieta ir nekomfortiška, S Line sėdynės nepatogios, palyginti su konkurentais - 218 AG galia yra mažoka, turbo uždelsimas, automatinė dėžė lėta
|
Audi Q7 turbūt vienas labiausiai pervertintų automobilių mūsų gatvėse. Privalumai: praktiškas, puiki bagažinė, mechaniškai patikimas, gerai surinktas, geras technologijų lygis. Trūkumai: nuobodus važiuoti, S Line pakaba tikrai kieta ir nekomfortiška, S Line sėdynės nepatogios, palyginti su konkurentais - 218 AG galia yra mažoka, turbo uždelsimas, automatinė dėžė lėta – baisiai atsilieka lyginant su BMW. Labai prasta balso komandų sistema. Infosistema intuityvesnė nei BMW idrive. Turiu šį automobilį maždaug 18 mėnesių, tai galiu nuoširdžiai pasakyti kad esu nusivylęs. Q7 yra erdvus ir patogus keleiviams, tačiau vairuoti tiesiog neįdomu. Kiek keista, nes pagal savo dydį automobilis yra pakankamai manevringas. Nepaisant to, kad svoris jaučiamas. Automatinė dėžė lyg ir stengiasi, kad vairavimas būtų malonus, ypač naudojant žemesnes pavaras. Turbo atsilikimas kartais būna toks didelis, kad sunku suprasti ką kaltinti - turbiną ar dėžę. Tas dar labiau pastebima šaltu oru. Sporto režimu automobilis yra 10 kartų geresnis. Vairuoti yra daug smagiau, tačiau taip važinėti visą laiką nėra ekonomiška. Manau, kad Audi nepavyko sukurti gero automobilio, kuris derintų komfortą su dinamika. Prieš tai mano turėtas X5 serijos BMW tai turėjo. Tarkim idrive leidžia daug valdyti vienu ar dviem mygtukais, o Audi sistema reikalauja, kad žinotumėte ką daro 10 skirtingų mygtukų. Navigacijoje rodos, kad negalite ieškoti adreso pagal pašto kodą. Balso komanda yra tokia bloga, kad seniai jos nenaudoju. Jei esate praktiškesnis žmogus, kuris nesiekia dinamiškesnio vairavimo, tai šis automobilis neturėtų jūsų nuvilti. Vis dėlto labai rekomenduočiau pasirinkti didesnės galios variklį. Tai nėra blogas automobilis, todėl apskritai įvertinau jį vidutiniškai, bet tikėjausi daug daugiau. Ar turėtumėte jį svarstyti? Jei norite praktiškumo, tuomet taip. Jei norite vairuoti patrauklų ir smagų automobilį – tuomet ne.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Giedrius | 2021-09-16 |
Q7 TDI 286 AG Tiptronic pav dėžė
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakaba sklendžia labai gerai, salonas yra jaukus ir tylus
Turbinos uždelsimas, lėta pavarų dėžė
|
Automobilis yra geras, išbaigtas ir tokio aukšto lygio ir lygiai toks pat nuobodus. Gal dėl to, kad pas mane juodas salonas su juodais galvos atlošais ir sėdynių nugarėle, todėl jaučiasi labai tamsus viduje, ypač gale. Keleiviai žinoma turi daug vietos, tačiau galinės trečios eilės sėdynės tikrai skirtos tik vaikams ir ten nėra daug vietos. Būtų geriau turėti tiesiog penkiavietį ir kartu gilesnę bagažinę. Turbo “labas” yra stiprus ir deja stipriai jaučiamas, plius lėta pavarų dėžė – šie dalykai stipriai pagadina automobilį, taip pat labai trūksta šildomo priekinio stiklo. Turbinos uždelsimas yra net pavojingas, ypač žiedinėse sankryžose. Paspaudus akceleratorių, galia tiesiog prigesta, o praėjus tam tikram laikui šauna į priekį - delsimas jaučiamas net esant dinaminiam režimui. Jūs tiesiog turite išmokti lėtai vairuoti ir ieškoti labai didelių tarpų tarp automobilių :) Pakaba sklendžia labai gerai, salonas yra jaukus ir tylus. Yra daug dalykų, kurie patinka ir Q7 galėtų būti tikrai puikus automobilis jei pavarų dėžė veiktų tinkamai. Todėl kitas mano automobilis bus ne Q7.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-07-05 |
Rašau apžvalgą apie pirmuosius Audi Q 7 įspūdžius
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Viskas parašyta atsiliepime
Viskas parašyta atsiliepime
|
Prieš tai man priklausę automobiliai (mažėjančia tvarka): Lexus RX 350, Subaru Outback, Mazda 3. Žinoma, lyginsiu su Lexus (automobilis yra super, be priekaištų!).
1. Pirkimas. Ilgą laiką nesėkmingai bandant parduoti Lexus tapo aišku, kad vienintelė galimybė įsigyti naują automobilį, atsikratyti seno automobilio, bet kokia kaina. Kadangi mano šeima yra didelė, man reikėjo tik 7 vietų automobilio. Rinkausi tarp Q7, Mercedes GL ir Lexus GX 460 (XC90 žiūrinėjau, bet, kaip ir daugelį, išgąsdino 2 litrų variklis). Taip pat akies krašteliu žiūrinėjau ir į Acura MDX, bet tai juk Honda, o ne premium klasė, tik šiaip geras automobilis. Mercedes atrodė „Old school‘as“, palyginti su Audi, Lexus traukė šiek tiek mažesnė kaina, bet į pigesnį automobilį keisti nenorėjau, nes teikiau pirmenybę pranašumui ir universalumui. Taigi, nusipirkau Q7 verslo linijos komplektacijos, 7 vietų 3l TDI, PTS 249 AG (benzino tuo metu nebuvo 7 vietų, bet galbūt, jei būtų nereikėję septynviečio, būčiau ėmęs benziną).
2. Išorė. Mano automobilio žibintai yra LED - atrodo gerai, formuoja įdomią šiuolaikinę priekinės dalies išvaizdą! Didelės radiatoriaus grotelės lyg ir madoj paskutiniu metu. Bet iš galo ir kampu iš galo - dizainas atrodo šiek tiek prieštaringas, sunkus, automobilis atrodo nepatogus, kaip močiutės rankinukas. Begiojančių į šonus galinių posūkių technologija tikrai įdomi, bet ar patogi žmonėms važiuojantiems iš galo, ypač kai mokinukai pradeda važiuoti, nesąmoningai pasekliaudami lempomis? Nemanau.
3. Komplektacija ir įspūdžiai. Yra viskas, išskyrus pasisukančią galinę pakabą, eismo pagalbininką važiuojant kamštyje, panoraminį stogą (Lexus‘e beveik naudojau), automatinį parkavimą ir dar kažko. Virtualus kokpitas, be abejo, sukuria efektingą įspūdį - tai neginčijama! Mano nuomone, 12 colių ekranas išlendantis prieš akis, tai tarsi iš lėktuvo kabinos žemės paviršiaus (jūs įdėjote SIM kortelę ir kažkaip įkeliate Google Earth), skrendi virš žemės, kaip nusidėjėlis! Bet galėtų būti daugiau programinių galimybių pakeisti prietaisų išvaizdą. Pavyzdžiui, neįmanoma iš spidometro pašalinti skaitmeninio greičio indikatoriaus, neįmanoma pakeisti įrenginių spalvos ir pan. kas yra praktiška: interjero apšvietimo paketas: galima pakeisti apšvietimo spalvą tiek priekyje, tiek atgale + spalvą ir palydimojo apšvietimo intensyvumą (tai yra virš durų rankenų iš vidaus) - eismo kamštyje tai pralinksmina ir sukuria gerą nuotaiką. Netgi galima pritaikyti bet kokią spalvą! Aš rekomenduoju! Interjeras yra labai aukštos kokybės, blizgantis su poliruotu, riešutų spalvos laku, atrodo gražiai. Viršutinės lubos ir statramščiai yra juodi, tai yra praktiška, ir vizualiai prplėčia erdvę. Sėdynės yra tamsiai pilkos „valcon“ oda su vėdinimu ir masažu (vis dar patinka ši funkcija, bet jaučiu, kad retai ją naudosiu, nes „valcon“ oda buvo tik su masažu, o man to nereikia). Įvairūs reguliavimai, įskaitant juosmens galvos ir nugaros. Bose garso sistema skamba geriau nei Mark Levinson Lexus‘e, viskas skamba puikiai! Žinoma, yra pniaumatinė pakaba su skirtingais vairavimo režimais. Trūkumai: - puodelių laikiklių skersmuo yra labai mažas! Jei nusipirkote limonado kvadratiniame butelyje, jo nepadėsi į puodelio laikiklį! Durų kišenėje jis klibės! Iš tikrųjų nėra kur pasidėti mobiliojo telefono, tik puodelio laikiklyje, ir, jei, pavyzdžiui, turite Samsung Note, jūs jo nepadėsite! O jei porankis buvo išstumtas į priekį, tuomet jūs negalėsite įdėti jokio išmaniojo telefono su dideliu (ar net mažu) ekranu! Pastebėjau, kad peleninės dangtelis sunkiai užsifiksuoja, iš pirmo karto gali nepavykti uždaryti. Gerai, kad aš nerūkau. Taip, ir apskritai už vairo kažkaip visko per daug prikišta, centrinė konsolė yra per didelė, bet galima priprasti. Porankyje yra dvi USB jungtys ir aux-out. Pirštinių skyrius yra mažas, didžiąją dalį užima CD grotuvas.
4. Važiavimas ir praktiškumo klausimai. Garso izoliacija aukšto lygio, ne blogesnė ir ne geresnė už Lexus. Tačiau dyzelis vis tiek girdisi, kol stovite ir muzika neįjungta + taip pat yra mažai pastebimos vibracijos! Gerai įsibėgėja, tačiau jaučiamas automobilio dydis ir svoris. Valdosi gerai, ypač Dinamic režimu - vairas tampa sunkesnis, automobilis nusileidžia iki, jei aš neklystu, apie 16-17 cm tada automobilis dideliu greičiu elgiasi labai užtikrintai! Važiuoklė labai gera ir malonu važiuoti.
Apibendrinimas: šis Q 7 yra tinkamas, geras automobilis, daugiausia dėl naujoviškų sprendimų. Patikėkite.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|