Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Topinis interjeras
- Estetiškas dizainas
- Technologijos
TRŪKUMAI
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Neitin didelis interjeras
- Neitin sportiškas
"Automobilis gali turėti penkis radaro jutiklius, penkis fotoaparatus, dvylika ultragarsinių jutiklių ir lazerinį skaitytuvą"
Štai automobilis kurio laukia visa Lietuva ir ne tik Lietuva. Tokios svarbos automobilių premjeros yra labai laukiamos, kadangi jose būna įprasminta visa ką geriausia sugeba automobilių gamintojas. Išties nauja Audi A6 atrodo gana įdomiai – automobilis išlaikė gana griežtas linijas, įgavo sportiškumo kas pastebima agresyvesnėse linijose, ryškiai išreikštose ratų arkų linijose, stambesniuose daug oro angų turinčiuose bamperiuose ir panašiai. Na, nėra automobilis pakeistas iš esmės, nes paprastai tokios svarbos automobiliai evoliucionuoja. Manome, kad Audi automobiliuose visgi reiktų naujų vėjų, reiktų vizijos kuria kryptimi turi judėti kompanija ir jos svarbiausi modeliai. Audi tai puikiai supranta ir koncentruojasi ne į dizainą ar nereikšmingus pakeitimus, o į aukštasias technologijas. Nauja Audi MMI vartotojo sąsaja veikianti dvejuose dideliuose LCD ekranuose yra itin gerai išdirbta tam kad ją naudoti nebūtų nemalonu ar sudėtinga. Viskas turi suteikti malonumo pojūtį, tad lietimui jautrūs ekranai yra itin tikslūs, imituoja fizinių mygtukų veikimą vibruojant ir skleisdami garsą. Audi A6 parametrų nustatymai per lietimui jautrią MMI valdymo sistemą itin tiksliai parenkami kiekvienam vairuotojui ir galima išsaugoti net 7 skirtingus profilius, kuriuose galima parinkti iki 400 individualių nustatymų. Multimedijos sistema yra valdoma ekrano viršuje, o apatinė ekrano dalis yra skirta klimato kontrolės valdymui, teksto rinkimui ir komforto funkcijų nustatymams. Taip pat yra ir trečias ekranas – tai jau pažįstamas Audi "Virtual Cockpit" skaitmeninis prietaisų skydelis, nors jis komplektuojamas ne su visomis Audi A6 modifikacijomis. Kaip ir A8, A6 galima įsigyti su viskuo ką tik Audi žino apie autonominį vairavimą. Automobilis gali turėti penkis radaro jutiklius, penkis fotoaparatus, dvylika ultragarsinių jutiklių ir lazerinį skaitytuvą. Tai įgalina veikti daug sistemų tokių kaip adaptyvi kruizo kontrolė, aktyvi juostos palaikymo pagalba ir savarankiško parkavimo sistema, taip pat sistema, kuri nuskaito kliūtis esančias automobilio kelyje miesto aplinkoje. Naujasis Audi A6 yra sportiškesnis už ankstesnį modelį – tai užtikrino pažangūs pakabos sprendimai. Standartinės progresyvios ir sportiškos vairo sistemos atsakas tapo dar tikslesnis kai ratai pasukami didesniu kampu, o nauja pakabos sistema užtikrina dar intuityvesnį automobilio valdymą. Manevringumą, tikslų valdymą ir didesnį komfortą leidžia pasiekti dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema. Važiavimo kokybė yra dar viena sritis, kurioje naująjį A6 verta pagirti. Ankstesnės kartos A6 pakaba veikė kiek per kietai, gan grubiai perduodama į saloną kelio nelygumus. Akivaizdu, kad Audi išgirdo kritiką ir patobulino pakabą. Viena sritis kur sunku pagirti naują A6, tai vairo mechanizmo veikimas. Nors jis veikia pakankamai tiksliai, visgi “sintetinis” pjūtis išliko, atotrūkis nuo kelio jaučiamas. Ir deja šioje srityje jau daugelį metų Audi negali pasivyti nuolatinio rinkos lyderio – 5 serijos BMW. Naujasis Audi A6 debiutavo su dviem galingais TFSI ir TDI varikliais. Benzininis 3.0 TFSI V6 turbobenzininis motoras pasiekia 250 kW (340 AG) ir 500 Nm ir nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 5,1 sekundės. 3.0 TDI turbodyzelinis motoras pasiekia 210 kW (286 AG) ir 620 Nm sukimo momentą bei užtikrina ne prastesnę dinamiką. Visi naujojo Audi A6 varikliai turi dalinę hibridinę technologiją, kurioje starteris-generatorius veikia kartu su ličio-jonų akumuliatoriumi. Dėl šios sistemos variklis gali būti trumpam išjungiamas važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu. „Start-stop“ sistema įsijungia kai greitis sumažėja iki 22 km/val. Realiomis važiavimo sąlygomis ši sistema leidžia sutaupyti iki 0,7 l/100 km. Ji kol kas buvo pristatyta tik aukščiausios klasės A8 ir A7 modeliuose.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | ||||||||||||||||||||||||||
S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
A5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q6 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q8 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis