Markės
82 iš 1939
Audi A6 (C8) 2018 - dabar
Audi A6, (C8) 2018 - dabar
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.53% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 6
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Topinis interjeras
  • Estetiškas dizainas
  • Technologijos
TRŪKUMAI
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Neitin didelis interjeras
  • Neitin sportiškas
"Automobilis gali turėti penkis radaro jutiklius, penkis fotoaparatus, dvylika ultragarsinių jutiklių ir lazerinį skaitytuvą"
Štai automobilis kurio laukia visa Lietuva ir ne tik Lietuva. Tokios svarbos automobilių premjeros yra labai laukiamos, kadangi jose būna įprasminta visa ką geriausia sugeba automobilių gamintojas. Išties nauja Audi A6 atrodo gana įdomiai – automobilis išlaikė gana griežtas linijas, įgavo sportiškumo kas pastebima agresyvesnėse linijose, ryškiai išreikštose ratų arkų linijose, stambesniuose daug oro angų turinčiuose bamperiuose ir panašiai. Na, nėra automobilis pakeistas iš esmės, nes paprastai tokios svarbos automobiliai evoliucionuoja. Manome, kad Audi automobiliuose visgi reiktų naujų vėjų, reiktų vizijos kuria kryptimi turi judėti kompanija ir jos svarbiausi modeliai. Audi tai puikiai supranta ir koncentruojasi ne į dizainą ar nereikšmingus pakeitimus, o į aukštasias technologijas. Nauja Audi MMI vartotojo sąsaja veikianti dvejuose dideliuose LCD ekranuose yra itin gerai išdirbta tam kad ją naudoti nebūtų nemalonu ar sudėtinga. Viskas turi suteikti malonumo pojūtį, tad lietimui jautrūs ekranai yra itin tikslūs, imituoja fizinių mygtukų veikimą vibruojant ir skleisdami garsą. Audi A6 parametrų nustatymai per lietimui jautrią MMI valdymo sistemą itin tiksliai parenkami kiekvienam vairuotojui ir galima išsaugoti net 7 skirtingus profilius, kuriuose galima parinkti iki 400 individualių nustatymų. Multimedijos sistema yra valdoma ekrano viršuje, o apatinė ekrano dalis yra skirta klimato kontrolės valdymui, teksto rinkimui ir komforto funkcijų nustatymams. Taip pat yra ir trečias ekranas – tai jau pažįstamas Audi "Virtual Cockpit" skaitmeninis prietaisų skydelis, nors jis komplektuojamas ne su visomis Audi A6 modifikacijomis. Kaip ir A8, A6 galima įsigyti su viskuo ką tik Audi žino apie autonominį vairavimą. Automobilis gali turėti penkis radaro jutiklius, penkis fotoaparatus, dvylika ultragarsinių jutiklių ir lazerinį skaitytuvą. Tai įgalina veikti daug sistemų tokių kaip adaptyvi kruizo kontrolė, aktyvi juostos palaikymo pagalba ir savarankiško parkavimo sistema, taip pat sistema, kuri nuskaito kliūtis esančias automobilio kelyje miesto aplinkoje. Naujasis Audi A6 yra sportiškesnis už ankstesnį modelį – tai užtikrino pažangūs pakabos sprendimai. Standartinės progresyvios ir sportiškos vairo sistemos atsakas tapo dar tikslesnis kai ratai pasukami didesniu kampu, o nauja pakabos sistema užtikrina dar intuityvesnį automobilio valdymą. Manevringumą, tikslų valdymą ir didesnį komfortą leidžia pasiekti dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema. Važiavimo kokybė yra dar viena sritis, kurioje naująjį A6 verta pagirti. Ankstesnės kartos A6 pakaba veikė kiek per kietai, gan grubiai perduodama į saloną kelio nelygumus. Akivaizdu, kad Audi išgirdo kritiką ir patobulino pakabą. Viena sritis kur sunku pagirti naują A6, tai vairo mechanizmo veikimas. Nors jis veikia pakankamai tiksliai, visgi “sintetinis” pjūtis išliko, atotrūkis nuo kelio jaučiamas. Ir deja šioje srityje jau daugelį metų Audi negali pasivyti nuolatinio rinkos lyderio – 5 serijos BMW. Naujasis Audi A6 debiutavo su dviem galingais TFSI ir TDI varikliais. Benzininis 3.0 TFSI V6 turbobenzininis motoras pasiekia 250 kW (340 AG) ir 500 Nm ir nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 5,1 sekundės. 3.0 TDI turbodyzelinis motoras pasiekia 210 kW (286 AG) ir 620 Nm sukimo momentą bei užtikrina ne prastesnę dinamiką. Visi naujojo Audi A6 varikliai turi dalinę hibridinę technologiją, kurioje starteris-generatorius veikia kartu su ličio-jonų akumuliatoriumi. Dėl šios sistemos variklis gali būti trumpam išjungiamas važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu. „Start-stop“ sistema įsijungia kai greitis sumažėja iki 22 km/val. Realiomis važiavimo sąlygomis ši sistema leidžia sutaupyti iki 0,7 l/100 km. Ji kol kas buvo pristatyta tik aukščiausios klasės A8 ir A7 modeliuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 6
Audi savininkas | 2024-05-09
Papildymas atsiliepimo Audi A6 50TDI 2019m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
pamirsau pamineti, kad trecios kartos 3.0TDI varikliams gamykliskai del ekologijos yra sumazintas variklio alyvos slegis, rekomenduojama pakelti alyvos slegi prie kuo mazenes ridos, nes kitaip gali laukti labai brangus remontas jau net prie 120k km ridos, jei dar variklio alyva buvo keista kas 30k km kaip rekomenduoja gamintojas.
Pilnas atsiliepimas...
Audi savininkas | 2024-05-04
Audi A6 50TDI 2019m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, dinamiskas, ekonomiskas, gera garso izoliacija, komfortiskas, gerai valdomas
Lagina greiciu deze, prasta salono surinkimo kokybe
Sveiki, pirkau naudota su 80k km rida su dar galiojancia gamykline garantija is atstovybes pries metus laiko. Komplektacija beveik pilna. VARIKLIS vaziuojant ant zemu apsuku girdisi dyzelio klaksejimas, testavau Q8, ten situacija daug geresnene, bet jau lengvai paspaudus klaksejimas isnyksta ir pasigirsta malonus V6 garsas. Dinamika su 210kW ir 620 sukimo momentu nebloga, paspaudzia i sedyne, oficialiai 5.5 sec iki 100. Alyva gamintojas rekomenduoja keisti kas 30k km, as keiciu kas 10k km, nes automobili planuoju pasilikti ilgam. Atstovybeje variklio alyvos ir filtro keitimas apie 200eur. Kuro sanaudos Vilniaus mieste 8-12 litru priklausomai nuo kamsciu ir vairavimo stiliaus, autostradoje EKO rezimu apie 6 litrai ant 140km/h. GREICIU DEZE 45TDI ir 50TDI ejo su tiptronic 8 begiu (ZF 8HP), kitur s tronic, jei neklystu nuo 2021m pradejo i 45TDI deti s tronic. Tipronic ant comfort rezimo lagina 2 sekundes, ant dymamic siektiek geriau. Testavau 45TFSI su s tronic, ten situacija su lagu daug geresne. Laga galima sumazinti pasibaigus garantiniam, po greiciu dezes programavimo ne pas dileri, kaina su stage1 apie 400eur. Alyva tiptronic AUDI rekomenduoja nekeisti, bet greiciu dezes gamintojas ZF rekomenduoja visai kitaip. KOMFORTAS vaziuokle pas mane su adaptyviais amortizatoriais su 20" vasarinais ir 19" zieminiais ratlankiais. Tarp comfort ir dynamic rezimo akivaizdus skirtumas. Ant comfort rezimo apibudinciau standziai minksta su mazais pasvyravimais i sonus, ant dynamic rezimo palieka kieta ir standi. Vaziuokle ant comfort net su 20" ratlankiais vaziuoja gan komfortiskai, su 17" ar 18" ratais yra gerokai minkstesne, bet vaizdas stipriai nukencia. Testavau ir orine vaziuokle, bet su adaptiviais amortizatoriais ant comfort rezimo man pasirode siek tiek minkstesne ir tylesne vaziuojant per nelygumus uz orine vaziuokle, o ant dynamic rezimo standesne ir kietesne. Su standartine ar s line neteko isbandyti. Lyginant su G30 su 20" ratlankiais, BMW lygiu keliu plaukia labiau, bet Audi C8 per nelygumus, ypac astrius kaip suliniai pravaziuoja minskciau. Quattro ziema laibai gerai, i kitus variklius ejo ultra quattro. Garso izoliacija gera, pas mane su dvigubais stiklais, teko isbandyti be dvigubu, tai skirtumas akivaizdus. Sedynes komfort patogios, vidutinio minkstumo, lyginant su G30 komfort sedynemis, tai BMW minkstesnes. Sedynes vesina ir sildo greit ir daro tai gerai. Teko isbandyti standartines ir sportines sedynes, tai rinkciausi tik komfort. Salono medziagos kokybiskos, tikras medis, bet yra ir kieto plastiko, bet surinkimo kokybe prasta, traska plastikas visur aplink, ziema labiau, vasara maziau, pilni forumai apie tai, atstovybeje atsake negarantinis tvarkymas, daug skirtingu medziagu ir pas naujas A6 traska taip pat. Problema isprendziau sudejus minskta sluoksni isardzius uz pinigus ne pas dileri. Salonas su medzio apdaila atrodo gerokai graziau man, nei su aliuminio, bet cia skonio reikalas. Muzika groja gerai, net ir bazine. Daznai reik valyti pirsto antspaudus nuo ekranu. Distronikas puikus pagalbininkas ir veikia gerai. Juostu palaikimas kartais pagrybauja. Bagazines liftas kartais nereguoja i kojos mostus. Beraktis atrakinimas kartais grybauja, net ir po softo atnaujinimo. Matrix lempos ispudingos. Valdymas astrus ir tikslus. Vairas lengvas, noretusi sunkesnio, ant sport rezimo minimaliai pasunkeja. Visi saugos ir pagalbiniai asistentai veikia gerai, negaleciau be ju dabar gyventi. Jei komplektacijoje daug pagalbininku, tada reiks daznai keisti langu plovimo skysti ziema, nes juos taip apiplauna valant langus, 5 litru uztenka 1-2 savaitem. Lyginant su Audi C7, tai isedus i Audi C8 toks jausmas kad persedai i A8 o ne A6. PATIKIMUMAS visi tvarkymai buvo garantiniai iki 100k km ridos, prie -10C neatsirakino kai kurios durys, pakeite troselius problema dingo, variklis leido alyva, pakeite tarpine taip kainuotu apie 600eur pas dileri, sukant vaira metalinis garsas, pakeite keleta vaziuokles daliu ir vairo kolonele samata 3.5k eur, problema dingo, nustojo veikti distronikas, reikejo sensoriu kalibravimo, pas dileri lyg 150eur kainuotu. 3.0 varikliui benzininiui ir dyzeliniui 48 V starteriui-generatoriui suteikta garantija iki 7 metu, be ridos apribojimo, dazna problema, pilni forumai, sugedus patartina nebevaziuoti. Automobiliu apzvalgininkai ir mechanikai sneka kad situ 3.0 TDI grandines laiko apie 300k km laiku keiciant alyva, varikliai patikimi ir del prikimstu ekologiniu sistemu vaziuos ilgai, bet ju daug ir jos jau genda jau nuo 150k km. todel patartina pirkti su mazesne rida arba benzina.
Pilnas atsiliepimas...
Audi savininkas | 2023-06-26
Audi A6 C8 Avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda ne prastesnė už sedaną, geros degalų sąnaudos, pavarų dėžė
Garso izoliacija kiek nuvylė, pravažumas kaip priekiu varomo automobilio – nieko įpatingo
Kol kas keičiau tik eksploatacines medžiagas pagal gamintojo reikalavimus. Perkant ir apžiūrint konkrečiai šito automobilio būklę autoservise specialistai patikino, kad ši A6 tobula, visgi vokiški keliai ir servisas duoda rezultatus. Tai pirmas mano universalas ir man jis nepaprastai patiko, labai funkcionalus automobilis. 19 colių ratai šiam automobiliui man atrodo geriausias pasirinkimas mūsų kelių kokybei, galbūt dar 18 colių. Renkantis universalą iš prestižinių automobilių vokiečių trijulės, manau tai yra geriausias pasirinkimas tiek pagal dizainą, tiek pagal variklį jei ieškote dyzelinio. Jis kartu su patikima tiptronic automatine pavarų dėže veikia puikiai
Pilnas atsiliepimas...
2023-04-27
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda puiki, dinamika įspūdinga, garso izoliacija ir salono kokybė
Degalų sąnaudos
Labai dinamiškas ir patogus automobilis. Per visą eksploatacijos laikotarpį minusų neradau. Pagrindinis pranašumas prieš konkurentus tokius kaip penktos klasės BMW ir E klasės Mercedes yra tai, kad šios kartos A6 keliuose yra itin retas automobilis ir neturi „taksimobilio“ kokį turi kai kurie konkurentai statuso. 3 L variklio dinamikos ir sukimo momento nei ištolo nepalyginsi su 2 L varikliu koks buvo prieš tai turėtame Audi A5 B9 su pačipuotu variklio valdymu ir galia sukelta iki 320 AG. Užmiestyje jei per daug nespausti galite sutilpti į 6,5-7 litrus, mieste man gaunasi 12-15 litrų priklausomai nuo kamščių ir vairavimo stiliaus.
Pilnas atsiliepimas...
SM | 2021-11-20
S Line 40 TDI 204 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
Panašu Audi A6 turi didelę touchscreeno ekrano problemą. Prieš keturis mėnesius pastebėjau, kad navigacija pradėjo neįsijungti net kelias minutes. Pranešiau atstovybei apie gedimą. To nepavyko ištaisyti vieną kartą, tada kitą kartą, vėliau ji visiškai nustojo veikti ir kartais abu ekranai neįsijungia, todėl nėra navigacijos, radijo, telefono, šildymo ar saugos funkcijų. Kol kas problema neišspręsta, tai tikriausiai blogiausia patirtis kokią tik turėjau. Ar kas turėjote tokią problemą?
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-09
Audi A6 C8 avant 40 TDI S-Tronic 204 AG 2017 metų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visa mašina yra pliusas
Kaina
Važinėju 3 mėnesius, jokių minusų neturiu, puikus šeimos automobilis, ekonomiškas, galingas, komfortiškas, erdvus, tik brangus. Jei turite 46 tūkst. Tai pirkite šį Automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai 80A4A4A4A4A4
S2 S4S4S4S4S4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
    A5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
    Q4 e-tron
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   A6 allroad quattro
    Q6 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   Q8 e-tron
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt