Markės
1139 iš 1918
Mercedes-Benz GLE klasė, (W167) 2019 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 0% Ne 100%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Salono erdvė
  • Kokybiškas interjeras
  • Įspūdingi varikliai
TRŪKUMAI
  • Standartinė pakaba neitin komfortiška
  • Erdvė ant trečios sėdynių eilės
  • Brangus
"Pirmą kartą modeliuose su šešių ir aštuonių cilindrų varikliais bei hibridiniame iš elektros tinklo įkraunamame automobilyje naudojama visiškai reguliuojama visų ratų pavara Torque on Demand"
Mercedes kompanija visada buvo daugiau ar mažiau konservatyvi, o visureigiai kogero patys konservatyviausi. Ne išimtis ir šis naujas Mercedes-Benz GLE klasės visureigis. Automobilio forma išliko tokia pati kaip pirmtako, nors ir pirmtakas nebuvo pats patraukliausias visureigis savo segmente. Visgi naujasis GLE atrodo šviežiai ir simpatiškai – priekyje didelės radiatoriaus grotelės suteikia solidumo taip reikalingo visureigiams, naujos formos galiniai žibintai suteikia žaismingumo, o didžiuliai ratai ir siluetas - sportiškumo. Gal ir neatrodo, tačiau Mercedes-Benz GLE turi puikų oro pasipriešinimo koeficientą, kurį leidžia pasiekti ir uždaromos radiatoriaus grotelės. Paskutinė modelio pavadinimo raidė sufleruoja, kad šis visureigis yra giminingas E klasės sedanui. Todėl interjere sutinkame labai panašaus dizaino ir analogiško kokybės lygio priekinę panele su dideliu ekranu centre. Žemiau jo akcentuojamos keturios oro apipūtimo angos, kurios visureigyje tapo stačiakampio formos. Mercedes leidžia mėgautis kokybe, kurią paryškina gausiai naudojami medžio intarpai ir žinoma oda. Apskritai Mercedes interjerai pastaruoju metu yra itin giriami ir tai didelis šio visureigio privalumas. Pirmą kartą modeliuose su šešių ir aštuonių cilindrų varikliais bei hibridiniame iš elektros tinklo įkraunamame automobilyje naudojama visiškai reguliuojama visų ratų pavara Torque on Demand („TonD“), kuri priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo sukimo momentą tarp priekinio ir galinio tiltų paskirsto nuo 0 iki 100 procentų. „TonD“ kartu su papildomu bekelės paketu, lėtinančiąja ir greitinančiąja pavaromis suteikia GLE iki šiol neregėtas galimybes bekelėje. Mercedes-Benz GLE 450 4MATIC yra pirmasis benzininis šešių cilindrų varikliu varomas modelis, kuris naudoja 48 voltų elektros technologiją. Šio variklio techniniai duomenys: 270 kW (367 AG) ir 500 Nm sukimo momentas, kuriuos panaudojant „EQ Boost“ galima padidinti dar 250 Nm ir 16 kW/22 AG. Integruotas starteris-generatorius (ISG) atlieka tokias hibridines funkcijas kaip „EQ Boost“ ar energijos rekuperacija, taip pat leidžia taupyti degalus bei bus naudojamas dar tik kuriamose hibridinėse technologijose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia AMG GLE 63 S 4MATIC+ versija turi 4 L V8 Biturbo variklį su 450 kW (612 AG) galia ir 850 Nm:




2019-11-11

„Mercedes-Benz“ ištyrė, kiek vidutiniškai automobilis nuvažiuoja kelionės metu

„Mercedes-Benz“ ištyrė, kiek vidutiniškai automobilis nuvažiuoja kelionės metu

Įkraunami (angl. „plug-in“) hibridiniai automobiliai šiandien siūlo geriausią ekologijos ir našumo derinį. Mieste toks automobilis gali važiuoti vien elektra, o užmiestyje šimtus kilometrų įveikti derindamas elektrinio ir vidaus degimo variklio darbą. Pastaraisiais metais sparčiai populiarėjantys tokie automobiliai įtikina, jog būtent įkraunami hibridai yra dabarties ir netolimos ateities technologija, pavyzdžiui, „Mercedes-Benz“ hibridų gamą jau dabar sudaro 16 modelių.

Kiekviename hibridiniame „Mercedes-Benz“ automobilyje įdiegta „EQ Ready App“ programa, matuojanti vairuotojų įpročius ir važiavimo duomenis. Remiantis jos sukauptais duomenimis, 90 proc. visų kelionių yra iki 50 kilometrų, 96 proc. – iki 100 km, o 99 proc. – iki 400 km.

Vidutinės kelionės ilgis skiriasi kiekvienoje rinkoje, pavyzdžiui, Honkonge vairuotojas vidutiniškai įveikia 8 km, o Nyderlanduose – 27. Įveikiamas atstumas atsako į klausimą, kodėl daugelio įkraunamų hibridinių automobilių elektrinė rida yra apie 50 km, o pirmojo elektrinio „Mercedes-Benz EQC“ modelio viena įkrova įveikiamas atstumas – 450 km.

Galia ir našumas kartu


Elektra varomi automobiliai yra ateitis ir su tokiu teiginiu sutinka kone visi gamintojai, pavyzdžiui, „Mercedes-Benz“ praėjusioje Frankfurto automobilių parodoje pranešė, jog nuo 2040 m. gamins tik tokius modelius. Tai buvo pirmas tokio dydžio gamintojo pareiškimas apie visišką vidaus degimo variklių atsisakymą su konkrečia data, kada tai bus padaryta.

Vis dėlto daugelis iki šiol gamintų elektra varomų transporto priemonių nebuvo praktiškos – nuvažiuojamo atstumo ir infrastruktūros trūkumas ribojo kai kurių automobilių pirkėjų mobilumą. Tačiau „plug-in“ technologija tai išsprendžia.

Pavyzdžiui, erdvus ir komfortiškas visureigis „Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC“ turi dyzelinį ir elektrinį variklius. Vidutinės tokio modelio degalų sąnaudos – 1,1 l/100 km, o CO₂ emisijos – 29 g/km.

Vien elektra, pavyzdžiui, įveikiant nedidelius atstumus, jis gali nuvažiuoti iki 106 kilometrų ir pasiekti didžiausią 160 km/val. greitį. Naudodamas 320 AG pajėgumą bei 700 Nm sukimo momentą pasiekiančią hibridinę abiejų tipų variklių sistemą, erdvus SUV modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,8 sek., o didelis degalų bakas leidžia nepapildžius jo įveikti šimtus kilometrų.



„Mercedes-Benz“ yra vienintelis „Premium“ automobilių gamintojas, suderinantis geriausią variklį ilgose kelionėse (dyzelinį) su geriausiu mieste (elektriniu). Be GLE visureigio, tokias hibridines jėgaines turi C ir E klasių sedanai bei universalai, o artimiausiu metu ji bus įmontuota ir į GLC visureigį.

Hibridinės benzininio ir elektrinio variklių sistemos montuojamos į daugelį kitų „Mercedes-Benz“ modelių – nuo kompaktiško A 250 e hečbeko iki prabangiausio hibridinio automobilio S 560 e.

ECO asistentas – didesniam efektyvumui

Šiuolaikiniuose automobiliuose diegiama jau trečios kartos hibridinė sistema, išsiskirianti gausesniu važiavimo režimų pasirinkimu („Electric“, „Battery Level“, „Comfort“, ECO, „Sport“ ir papildomu SUV modeliams „Offroad“) ir penkiais vairuotojo pasirenkamais energijos rekuperacijos lygiais.

Hibridinių automobilių efektyvumą dar padidina „ECO Assist“ programa, veikianti tarsi vairuotojo treniruoklis. Sistema stebi vairuotojo įpročius ir kartu su navigacijos duomenimis, kelio ženklų atpažinimo sistema bei išmaniaisiais saugumo asistentais reguliariai teikia patarimus, pavyzdžiui, jei artėjant greičio apribojimui verta atleisti akceleratorių.

Sistema taip pat yra išmani ir daug darbo atlieka be vairuotojo. Kai šis atleidžia akceleratorių ir automobilis rieda, „ECO Assist“ sistema pagal būsimą kelią, navigacijos bei eismo duomenis nusprendžia, ar verta toliau riedėti su minimaliu pasipriešinimu, ar priešingai – įjungti regeneracinį stabdymą ir įkrauti baterijas.

Jei automobilio radarų sistema užfiksuoja, jog artėjama prie lėtai judančio eismo, automobilyje automatiškai bus įjungiamas didesnis rekuperacinis stabdymas, o vėl pradėjus judėti greičiau, „ECO Assist“ grąžins riedėjimo režimą su minimaliu pasipriešinimu. Vairuotojui tokiomis situacijomis dažnai net nereikia prisiliesti prie pedalų.

Kai kuriuose hibridiniuose „Mercedes-Benz“ automobiliuose montuojamas kinestetinis (haptinis) akceleratoriaus pedalas, leidžiantis dar geresnę važiavimo ekonomiją. Pasiekus tam tikrą spaudimo lygį, pedalas atsiremia į savotišką „laiptelį“ – taip vairuotojas informuojamas, jog pasiekta didžiausia elektrinio variklio galia ir spaudžiant toliau bus įjungtas vidaus degimo variklis.

Didžiausio „Premium“ automobilių rinkoje hibridinių modelių gamintojo „Mercedes-Benz“ gamoje yra 16 įkraunamų hibridinių automobilių, o 2020 m. jų skaičius turėti viršyti 20.


Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt