Markės
1714 iš 1920
Toyota Auris (E180) 2013 - 2018
Toyota Auris, (E180) 2013 - 2018TOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.614% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 6
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patikimas
  • Gerai surinktas interjeras
  • Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Nėra galingesnių versijų
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nedidelė bagažinė
"Kadangi nuo pat pradžių Auris buvo projektuotas taip pat ir kaip hibridinis automobilis, todėl hibridinėse versijose baterijos neužima bagažinės ervdės"
Tokio automobilio kaip Toyota Auris premjera negali būti nepastebėta, nes tai vienas tų modelių, kurie diktuoja madas savo klasėje. Taigi naujasis Auris pasitinka pirkėjus su šviežiu, dinamiškesniu dizainu, kuris pabrėžia sportiškumą kurio taip trūko ankstesniems šios markės automobiliams. Toyota Auris priekis kiek primena naujajį Yaris bei Avensis modelius ir pasižymi aštresnėmis kiek netikėtomis linijomis. Galinė dalis yra beveik tiksli Lexus CT kopija, kas tikrai neliūdina. Naujame hečbeke Toyota toliau demonstruoja tik jai būdingą stilių ir suteikia jausmą, kad kompanijos dizaineriai žino ko siekia ir tai puikiai įgyvendina savo kūriniuose. Viduje automobilis turi interjerą, kuris išsyk primena sportiško Toyota GT-86 panelę. Tiesa, naudojamos medžiagos klasės lyderiams tokiems kaip Volkswagen Golf prilygti negali. Dėka šešiais centimetrais žemesnio kėbulo, žemesnio svorio centro ir maždaug 40-70 kg mažesnės masės Auris tapo geriau valdomas ir stabilesnis. Nepaisant žemiau suprojektuoto stogo, viduje automobilis tapo erdvesnis, o sėdynės yra nuleistos žemiau, todėl yra patogu ir aukštiems keleiviams. Erdvesnis tapo ir bagažo skyrius. Dabar jis siekia 380 litrus - toks pat kaip Volkswagen Golf ir gerokai didesnis nei 316 litrų Ford Focus skyrius. Kadangi nuo pat pradžių Auris buvo projektuotas ir kaip hibridinis automobilis, todėl hibridinėse versijose baterijos neužima bagažinės ervdės. Tai labai praktiškas patobulėjimas. Toyota Auris tapo dar tylesnis – tyliai dirba tiek pakaba, tiek varikliai. Vairo mechanizmas tapo „aštresnis“, tačiau vis dar ne toks tikslus kaip daugelio šios klasės atstovų. Naujasis Auris komplektuojamas su benzininiais (1.33 L ir 1.6 L), dyzeliniais (1.4 L ir 2.0 L) ir hibridiniu varikliais. Toyota kompanija tikisi, kad net trečdalį visų Auris pardavimų sudarys hibridai. Kaip minusą galima išskirti CVT pavarų dėžę, kuri garsiai dirba stipriau paspaudus akceleratoriaus pedalą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Algimantas | 2023-09-10
Geras automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškumas, itin patikimas ir praktiškai jokių problemų nesukeliantis
  • Ekonomiškas
  • Talpi bagažinė
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
Nuvilianti dinamika, ypatingai užmiestyje, komforto nėra labai daug
  • Silpnas variklis
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,2
Bendras automobilio aprašas
Pirkau naudotą, su 60 tūkst. rida. Šiaip automobilis tikrai geras ir patikimas, kuro sąnaudos pravažiavus 30.000 km. yra 6,2 l/100 km. Tačiau didelė dalis buvo autostradoje važiuojant 130, kita dalis mieste rytais ir vakarais vykstant po 2 km. tai nelabai net variklis spėdavo pašilt. jeigu važinėjant mieste ilgesnius atstumus be kondiškės ir pečiuko, tikrai galima tilpti į deklaruojamus 3,9 l. Kadangi automobilis universalas, tai vietos tikrai pakanka, stebuklingo komforto nėra, taip pat dinamika ir reakcija į gazą tikrai nėra labai smagi. Tačiau labai daug atperka automobilio patikimumas. Taip pat vidaus medžiagos nėra prabangios ar labai kokybiškos, tačiau atitinka automobilio kainą.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Realiai per 4 metus buvo 2 kartus pradėjusi leisti vandenį galinė lempa, buvo sugedęs kuro bako dangtelio fiksatorius (pakeitimas gal 20 eurų) bei reikėjo pakeisti valytuvo kažkokią dalį už 30 eurų. Visa kita - tik einamieji aptarnavimai. Nors rida jau 140.000, tačiau tepalo visiškai nevalgo - tarp tepalų keitimo kas 15.000 niekada netrūksta tepalo. Automobilio baterija po 8 metų yra šiek tiek pasidėvėjusi (nežymiai jaučiasi talpos skirtumas palyginus su tuo kaip buvo pradžioje, tačiau tas skirtumas tikrai minimalus, manau iki 10%)
Patarimai perkančiajam
patarčiau rinktis tik hibridinę versiją.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt