Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas
- Gerai surinktas interjeras
- Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
- Nėra galingesnių versijų
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Nedidelė bagažinė
"Kadangi nuo pat pradžių Auris buvo projektuotas taip pat ir kaip hibridinis automobilis, todėl hibridinėse versijose baterijos neužima bagažinės ervdės"
Tokio automobilio kaip Toyota Auris premjera negali būti nepastebėta, nes tai vienas tų modelių, kurie diktuoja madas savo klasėje. Taigi naujasis Auris pasitinka pirkėjus su šviežiu, dinamiškesniu dizainu, kuris pabrėžia sportiškumą kurio taip trūko ankstesniems šios markės automobiliams. Toyota Auris priekis kiek primena naujajį Yaris bei Avensis modelius ir pasižymi aštresnėmis kiek netikėtomis linijomis. Galinė dalis yra beveik tiksli Lexus CT kopija, kas tikrai neliūdina. Naujame hečbeke Toyota toliau demonstruoja tik jai būdingą stilių ir suteikia jausmą, kad kompanijos dizaineriai žino ko siekia ir tai puikiai įgyvendina savo kūriniuose. Viduje automobilis turi interjerą, kuris išsyk primena sportiško Toyota GT-86 panelę. Tiesa, naudojamos medžiagos klasės lyderiams tokiems kaip Volkswagen Golf prilygti negali. Dėka šešiais centimetrais žemesnio kėbulo, žemesnio svorio centro ir maždaug 40-70 kg mažesnės masės Auris tapo geriau valdomas ir stabilesnis. Nepaisant žemiau suprojektuoto stogo, viduje automobilis tapo erdvesnis, o sėdynės yra nuleistos žemiau, todėl yra patogu ir aukštiems keleiviams. Erdvesnis tapo ir bagažo skyrius. Dabar jis siekia 380 litrus - toks pat kaip Volkswagen Golf ir gerokai didesnis nei 316 litrų Ford Focus skyrius. Kadangi nuo pat pradžių Auris buvo projektuotas ir kaip hibridinis automobilis, todėl hibridinėse versijose baterijos neužima bagažinės ervdės. Tai labai praktiškas patobulėjimas. Toyota Auris tapo dar tylesnis – tyliai dirba tiek pakaba, tiek varikliai. Vairo mechanizmas tapo „aštresnis“, tačiau vis dar ne toks tikslus kaip daugelio šios klasės atstovų. Naujasis Auris komplektuojamas su benzininiais (1.33 L ir 1.6 L), dyzeliniais (1.4 L ir 2.0 L) ir hibridiniu varikliais. Toyota kompanija tikisi, kad net trečdalį visų Auris pardavimų sudarys hibridai. Kaip minusą galima išskirti CVT pavarų dėžę, kuri garsiai dirba stipriau paspaudus akceleratoriaus pedalą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Algimantas | 2023-09-10 |
Geras automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškumas, itin patikimas ir praktiškai jokių problemų nesukeliantis
Nuvilianti dinamika, ypatingai užmiestyje, komforto nėra labai daug
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,2 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirkau naudotą, su 60 tūkst. rida. Šiaip automobilis tikrai geras ir patikimas, kuro sąnaudos pravažiavus 30.000 km. yra 6,2 l/100 km. Tačiau didelė dalis buvo autostradoje važiuojant 130, kita dalis mieste rytais ir vakarais vykstant po 2 km. tai nelabai net variklis spėdavo pašilt. jeigu važinėjant mieste ilgesnius atstumus be kondiškės ir pečiuko, tikrai galima tilpti į deklaruojamus 3,9 l. Kadangi automobilis universalas, tai vietos tikrai pakanka, stebuklingo komforto nėra, taip pat dinamika ir reakcija į gazą tikrai nėra labai smagi. Tačiau labai daug atperka automobilio patikimumas. Taip pat vidaus medžiagos nėra prabangios ar labai kokybiškos, tačiau atitinka automobilio kainą. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Realiai per 4 metus buvo 2 kartus pradėjusi leisti vandenį galinė lempa, buvo sugedęs kuro bako dangtelio fiksatorius (pakeitimas gal 20 eurų) bei reikėjo pakeisti valytuvo kažkokią dalį už 30 eurų. Visa kita - tik einamieji aptarnavimai. Nors rida jau 140.000, tačiau tepalo visiškai nevalgo - tarp tepalų keitimo kas 15.000 niekada netrūksta tepalo. Automobilio baterija po 8 metų yra šiek tiek pasidėvėjusi (nežymiai jaučiasi talpos skirtumas palyginus su tuo kaip buvo pradžioje, tačiau tas skirtumas tikrai minimalus, manau iki 10%) |
Patarimai perkančiajam |
patarčiau rinktis tik hibridinę versiją. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Toyota Auris TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis