Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Praktiškas
- Kokybiškas interjeras
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Nuobodus kelyje
- Neišsiskiriantis dizainas
- Nedidelis variklių pasirinkimas
"Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu"
Trečios kartos Toyota Avensis dizainas suprojektuotas taip, kad būtų labiau aerodinamiškas ir labiau atletiškas. Nors automobilis gerokai pasikeitė, tačiau išlaikė savo pirmtakui būdingus bruožus. Avensis oro pasipriešinimo koeficientas (Cd) yra labai geras - 0.28 sedanui ir 0.29 universalui. Kitas tikslas buvo sukurti pačią komfortiškiausią pakabą klasėje, tačiau neprarandant gero valdymo. Avensis turi priekinę McPherson tipo pakabą ir galinę komfortišką dviejų skersinių svirčių. Automobilis labai saugus, turi standartines septynias oro pagalves, galinio susidūrimo atveju naudojami aktyvūs galvos atlošai, kad sumažintų kaklo sužalojimus. Itin stipriai stabdant automobilio galiniai žibintai turi mirksėjimo funkciją. Euro NCAP testavimuose Avensis gavo penkias žvaigždutes su bendru 81 % įvertinimu. Avensis buvo komplektuojamas su trimis benzininiais ir keturiais dyzeliniais varikliais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2022-12-28 |
Nuobodus, silpnas, neekonomiškas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
+
-
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Tai iškart ir pradėkim: Automobilis 2009m 2L dyzelis 93kw. Trauka apgailėtina, nuėjus EGR, jį išprogramavau, pjoviau lauk DPF ir pačipavau, biškį situacija pagerėjo. Bet be čipo, tai baisiai bukas auto, lėtas ir visiškai neekonomiškas. Garso izoliacija - nėra tokios. Važiuojant autostradoj 130 ir jeigu dar vėjuota diena, tai toks vaizdas, kad langai atidaryti. Komfortas - turim šeimoj Nissan QQ 2011m, galvojau, kad jis kietas.. Deja, avensis čia ir vėl pasirodo visu gražumu, kietas kaip akmuo, pajausit kiekvieną kelio nelygumą. Sėdynės pas mane odinės, visai patogios, ilgesnėj kelionėj nepavargsti. Vidus: tvarkingas, nuobodus, išdėstymas patogus, plastmasės atrodo gan pigiai, bet šiaip netraška labai, kokybės biškį yra. Kas patinka šiame auto, tai, kad tikrai greit pradeda šildyti tiek klima tiek sėdynė greit įšyla. Patinka dydis, universalas, tai bagažinė superinė, gale vietos žmonėms taip pat netrūksta. Gera komplektacija ir viskas veikia. Automobilis nėra blogas, bet asmeniškai automobilio draugui pirkti nerekomenduočiau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Toyota Avensis TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis