T | 2015-09-18 |
PRIUS 2005
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kokybė ir patikimumas, jokių fokusų ir nesąmonių
šiuo klausimu neturiu ką pasakyti
|
2005 PRIUSAS. Lietuvoje nuvažiuota 32.000 km. EKSPLOATACINĖS IŠLAIDOS: 3 kartus keisti tepalai ir tepalo filtras (keičiu kas 10.000 km, taip naudingiau variklio mazgams, bet galima keisti ir kas 15.000 km, būtinai pilasi pilnai sintetiniai tepalai, geriausia japoniški), oro ir salono filtrus pasikeičiu pats, priėjimas paprastas ir nieko ten sudėtingo. Nenumatytos išlaidos: reikėjo keisti galinio žibinto lemputę: tuokart mokėjau 1,50 lito (0,43 EUR ct). Stabdžių būklė po 30.000 buvo geriau nei norma.
DEGALŲ SĄNAUDOS: kurui išleidžiu apie 50-60 proc. mažiau pinigų nei su prieš tai turėtu 1,6 benzinu (paskutinę vasarą liepos - rugsėjo mėn.) iki euro įvedimo kurui tiksliai paskaičiavau, kad išleidau apie 3000 litų mažiau nei ankstesniais tais pačiais mėnesiais). Prius hibridas idealiausiai/ekonomiškiausiai veikia prie šilto ir sauso/karšto oro: tuomet naudoja 4,5-4,8 l/100 km. pasistengus galima ir dar sumažinti. Dėl vėsaus ir drėgno oro dažniau jungiasi benzininis variklis - sąnaudos didėja iki 5,2-5,6. Žiemą 6,1 ir 6,5 (šildymas, radija, lempos). Kuro sąnaudoms daug įtakos turi daug veiksnių, kurių visuma didina naudojamus litrus (oro temp,, lietus, drėgmė, mašinos apkrova, keliai (pvz., jei važinėjama po visą vilnių (kalnai į Naujanus, Lazdynus, Karolus, Šeškinę), tada sąnaudos truputį didėja ir nereikia tikėtis utopinių 3,5 ar 4 litrų, į kuriuos galima tilpti vienam važinėjant iš Antakalnio galo į VU centrinius rūmus, kur nėra didelių kalnų ir galima įlįsti į žalią koridorių. Bet bet kuriuo atveju truputį daugiau nei 5 litrai ar 5,5-5,8 yra norma važinėjant po visur (visas miestas+užmiestis; 2 ar 4 žmonės). SALONAS ir ERGONOMIKA: salonas gana erdvus: priekyje patogiai sėdi ir aukšti (1,90m) žmonės, gale vietos irgi per akis, tik aukštesniems žmonėms gali galva liestis prie galinio statramsčio, nes dėl aerodinamikos jis greitai žemėja. Bagažinė kaip tokios klasės mašinai nėra pati didžiausia ir ji per siaura didesnių gabaritų daiktams. vairuotojo vietoje jokių nereikalingų mygtukų, viską valdyti galima per liečiamą ekraną, kuris dabar jau šiek tiek archajiškai atrodo (gaila, kad jo atsisakyta kitos kartos priuse) ir vairo kontroliniais mygtukais. Tai yra privalumas, nes krūva mygtukų centrinėje konsolėje, kas dabar yra populiaru daugumoje mašinų, primena skaičiavimo mašinų gamyklą. variklis 1,5, vietoj pagrindinio diržo yra grandinė. Todėl atpuola rūpesčiai dėl diržo kaitaliojimo. Tepalus rekomenduotina keisti kas 10.000 km (tokia nuostata vyrauja angliškuose Prius interneto forumuose). Elektros variklio sukimo momento pilnai pakanka greitai startuoti sankryžoje, tačiau lenkiant visgi reikėtų jau būti perpratusiam hibridinės pavaros specifiką ir galimybes. Jaučiasi šioks toks lagas, kol elektronika supranta ko iš jos norima. Pagreitis tikrai geras, tereikia iki dugno spausti gazą ir viskas bus ok.
Elektros variklio baterija daugumai turbūt kelia didžiausią nerimą, bet aš kai pirkau savo priusą, nieko netikrinau, baterija veikia gerai, manau, geriausias jos būklės indikatorius - kuro sąnaudos. Jeigu sąnaudos didelės (pvz., apie 7 litrus ar daugiau), reiškia baterija gali būti benusibaiginėjanti. Bet šiaip apie ją nieko neišmanau ir nesuku galvos, ateis laikas (jeigu ateis), tada ir žiūrėsiu, bet kol kas ji, atrodo, veikia (mašinai jau 10 metų).
Paprasto (12v) akumas montuojamas bagažinėje, berods, prie dešinio galinio žibinto. Jo būklę galima patikrinti labai paprastai You tube yra filmukas (įrašyti how to check prius battery), aš pasitikrinau ir man rodė, kad 12V akumas yra geras. Tik svarbu iš pradžių visus žingsnius užsirašyti ant popieriaus lapo ir parepetuoti prieš pradedant tikrinti ant tikro priuso, kad nepridaryti to, ko nereikia. Už pastarąjį sakinį neprisiimu jokios atsakomybės. Kaštai minimalūs: per 2 metus kol kas tepalams filtrams išleidau apie 80 EUR +0,43 EUR ct sugedusiai lemputei, daugiau nieko daryti nereikėjo. PRIUSAS iki 2009 m. yra hibridų ikona, dėl techninių sprendimų, inovacijų ir aišku išvaizdos, todėl jei nusprendėte pirkti, neabejokite savo pasirinkimu.
Pats pirkau nieko netikrinęs iš pirkėjo, iš kurio dar kartą pirkčiau, nes mašinoje jokių siurprizų nebuvo ir ji tarnauja kaip man reikia, t. y. piniginės nežaloja ir jokių kaprizų nerodo. Patarimų galiu duoti tik tokių, kurių išgirdau, kai ieškojau sau priuso: 1. nebijoti ridos, 2. patikrinti, ar lygiai bamperiai pritvirtinti (jeigu šonuose nuo sparno biški atšokę gali būti remonto požymis, nes tvirtinimo mazgai labai brangūs), iš toliau pažiūrėti, ar nesiskiria durelių ir bamperių spalvos, 3. pažiūrėti , ar priekiniai žibintai nekliba ir ar jų tvirtinimas prie kėbulo nėra pažeistas ar klijuotas/lipdytas; 4. žinokit, ką perkat: europinį modelį ar JAV rinkai skirtą (jie abu vienodai geri, tik turi kai kurių skirtingų niuansų); 5. atkreipti dėmesį į padangų dydį ar R16 ar R17 ratai, nes padangų kainos R17 yra daug didesnės. Visus šiuos 5 punktus galima pačiam patikrinti. Visą kitą reikia jau vežti patikrai pas specialistus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ROCKY | 2015-09-08 |
Toyota Prius 2006
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patvarumas, kuro sanaudos, kokybiška garso aparatūra, nemažai vietos, manevringa.
Kietoka važiuoklė
|
Sveiki. Automobilį turiu pora mėnesių. Pirkau dėl patikimumo ir mažų kuro sanaudų. Bandžiau patikrinti kiek Priusas srebia 100 km, tai užpyliau pilną baką nuvažiavau 100 km ir vėl užpyliau pilną, tai sanaudos gavosi 4.6 litro (kompas rode 4.5). Mieste važiuota pagal taisykles apie 30 km ir 70 km užmiestyje apie 90-100 km/h. Nuvažiavau jau apie 3000 km didesnių sanaudų nei 4.9 litro nebuvo. Sakyčiau labai geros sanaudos. :) Važiuoja tikrai tyliai, maloniai, jaučiasi kietoka važiuoklė prsėdus iš volvo xc90.
Salonas labai neblogai surinktas, važiuojant žvyrkeliu niekas nebarška.
Variklio traukos pilnai pakanka važinejant pagal taisykles. Remontuoti dar neteko. Toyotos atstovybeje girdėjau pilnas aptarnavimas 150 Eur. Ieškoti su nedidele rida :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Saulius | 2015-04-12 |
Toyota Prius 2004
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, patikimas, saugus, puikus valdymas
Nėra
|
Tai geriausias automobilis, kokį esu turėjęs - atitinka visus man reikalingus kriterijus: ekonomiškas, patikimas, stabilus kelyje, gražus (čia,be abejo - skonio reikalas). Važinėju 2 metus ir vis dar tenka aplinkiniams aiškinti - kas čia per automobilis, kad be garso važiuoja ir t.t. Tiesą pasakius, prieš pirkdamas net nesitikėjau, kad, anot draugų, kolegų ir pažįstamų tapsiu "kosminio laivo" savininku. Sužavėjo patikimumas, važiuojant žiemos keliu.
Tai automobilis, su kuriuo reikia dažnai važinėti (jei kokį mėnesį nevažinėsi, gali kilti problemų su baterija). Kuriasi žiemą, vasarą idealiai, jokių problemų kol kas nebuvo. Per du važiavimo metus preiš TA keičiau priekinį guolį (85 eurai), stabdžių diskus ir kaladėles. Daugiau nieko remontuoti neteko.
Pigus KASKO draudimas. Per du metus draudimo vadybininkas automobilio kainos nesumažino.
Bendzino sąnaudos: aš daugiau važinėju užmiestyje, vid. 110 km/val. greičiu. Pravažiavau apie 30000 km. Pastebėjau, kad kompiuteris praktiškai kuro sąnaudų atžvilgiu nemeluoja, arba paklaida apie 0,2 l. Taigi vasaros metu kuro sąnaudų vidurkis apie 5 l., žiemą apie 6 l. Metinis vidurkis apie 5,5 l. Važinėju normaliai - kelyje nesidraskau, bet iš paskos irgi nesivelku... Prieš perkant automobilį pravaryti Toyota centre ir viskas bus aišku.
Patarimas nusipirkus:
Važiuoklės remontas nebrangus, kiek žinau, brangus kėbulo remontas, todėl vertėtų apsidrausti KASKO.
Automobilio dugną padengti antikorozine medžiaga (jei galvojate ilgiau su šiuo auto važinėti).
Net nebandykite su Prius užkurti kitą auto - per mažas akumuliatorius, turėsite daug bėdos.
Pasiskaitykite instrukciją, tikrai pravers.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rytis | 2015-02-17 |
Geriausias automobilis, kokį esu turėjęs.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kuro sąnaudos, patvarumas, malonumas valdyti.
minusų nėra
|
Automobilis kokybiškas, ypatingai patvarus ir ekonomiškas. Nustebino garso izoliacija - tikrai geresnė nei statistinės toyotos. Salonas pakankamai erdvus. Silpnybė - dizainas, tačiau čia jau skonio reikalas. Man asmeniškai jis gražus, ypač galas. O automobilio patvarumas dizaino trūkumo kartelę atsveria su milžinišku kaupu. Tai geriausias automobilis, kokį esu turėjęs. Nesakau, kad nėra geresnių, bet šioje klasėje ir už priuso kainą aš sau nieko geresnio tikrai nerasčiau. Variklis - didžiausias šio "puikuolio" privalumas. Visų pirma, tai NE dyzelinis automobilis, todėl žiemą ryte atsisėdus ir paspaudus "power" mygtuką per žandą nebėga skausm ašara dėl vos besisukančio starterio ir plerpiančių/tratančių triukšmų po kapotu. Visi mano automobiliai iki priuso buvo dyzeliniai, drąsiai teigiu - prie dyzelio nuo hibrido niekada nebegrįšiu. Variklis dirba kaip laikrodukas, o svarbiausia - tyliai. Dar vienas kriterijus, kurio negali įvertinti nevažiavęs su hibridu - ramiai važiuojant apsukos nekyla aukščiau 1400, tai man asmeniškai suteikia didelį malonumą ir komforto jausmą vairuojant. Šis automobilis mane pačiu geriausiu būdu išmokė nevairuoti agresyviai ( tik nepagalvokite, kad mieste važiuoju 40km/h greičiu :) ) Visos kalbos apie hibridinio automobilio gedimus - mitai. Visų pirma, tai - Toyota. Kas gyvenime turėjo bent vieną Toyotą, žino ką reiškia šis prekinis ženklas ir šių automobilių patikimumas. Netikite? Štai Vokietijos techninės apžiūros statistika http://www.anusedcar.com . Taigi 1. šis automobilis negenda, 2. Šio autombilio detalių kainos - 300€ variklis, 300€ ni-mh baterija, 300€ "greičių dėžė" , kuri iš tiesų yra keli dantračiai ir du elektriniai varikliai. Taigi pasikeisti VISĄ hibrido varančiąją dalį jums kainuoTŲ panašiai kaip suremontuoti pabirusį dyzelinį variklį. Gedimo tikimybė mažiausiai du kartus mažesnė už bent kokio dyzelinio variklio, NES: 1.5l benzininis variklis turi tik 57kw galios, taigi dirba su nedidelėmis apkrovomis, greičių dėžėje apskritai nėra kam gesti, nes ten tėra vos keli dantračiai, kurie visada "kietai" susieti tarpusavyje ir nesijunginėja, o elektriniai varikliai apskritai yra be galo patikimi. Toyotos NI-Mh baterijos darbins režimas yra tarp 30 ir 70 procentų baterijos įkrovimo, nors ekrane rodoma, kad baterija tuščia arba pilna. Taigi Toyotos inžinieriai projektavo sistemą taip, kad baterija tarnautų kiek įmanoma ilgiau. Netikite? Štai 10 metų senumo priuso testai: http://www.consumerreports.org/cro/news/2011/02/the-200-000-mile-question-how-does-the-toyota-prius-hold-up/index.htm . 2006 metų prius turi gražesnę vidaus apdailą, gražesnius priekinius žibintus ir geresnį multifunkcinį ekraną, prie kurio lengvai pasijungia pigios atbulinio vaizdo kameros. Jeigu renkiesi antros kartos prius, rinkis 2006-2009 metų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Autoboks | 2014-09-05 |
Kokybiškas patikimas negendantis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
PATIKIMAS, NEGENDANTIS ,DETALES PIGIOS
ISVASDOS TRUKUMAS, BET CIA TOKS MODELIS PADARYTAS KAD KO MAZESNIS PASIPRISINIMAS VEJUI BUTU
|
Labai puikus automobilis ilgam vaziniejimuisi mieste tiek ir ilgesnemis distancijomis.
Sis autobolis yra skitas tam kas tingi remuontoti tvarkyti autobili ir juokingos kainos sumoketi uz detales pvz- automatine deze deveta 500lt , maza kaina dielto kad jos negenda.
variklis 1.5 mieste lakstyti laisvai uztenka ir variklio kaina deveta 800lt ir seip si varikli netaip lengva butu uzdrosti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Algirdas | 2014-01-22 |
Labai kokybiskas ir patikimas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kokybiskas surinkimas, ekonomiskumas, patikimumas
isvaizda, daugiau nera
|
2006 metu t-spirit modelis, labai kokybiskas, kiek teko girdeti patikimiausias modelis is visu Toyotu. prikimstas elektronikos ir zaisliuku, galinio vaizdo kamera, pats parkuojasi ir .t.t. pirkom nes masina naudojama labai labai trumpiems atstumams mieste, reikejo kad butu ekonomiska ir t.t. tokiu rezimu vazinejant su dyzeliais turejom nemazai bedu jau su ne vienu, benziniai retenybe kad butu automatai ir su tokia komplektacija ir tokie patogus, tylus ir talpus. pakankamai nemazai vaziuoja tik elektriniu rezimu ir pakankamai greitai pasikrauna akumuliatoriai, kas nustebino. isvaizda nelaimetu grazuoliu konkurso bet pakankamai idomi ir neatrodo pasenusi nors ir naujasis modelis isejes. Galios tikrai pakanka, paspaudus gerai gaza veikia abu varikliai kartu o kas ismano elektros variklius zino ju sukimo momenta (400nm). bet ne lakstymam sita masina kurta. tiesiog smagumelis vaziuoti su ja ir tiesiog neatsistebiu kaip keiciasi mano vairavimo kultura ir iprociai prie prius vairo. hibridinis 1.5 benzininis + elektros variklis
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ekologija ima | 2009-04-16 |
Puikus ekonomiskas, praktiskas ir komfortiskas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai kokybiskas automobilis. Be abejo ekonomiskasir labai praktiskas. Nors tai paprastas automobilisbe jokiu imantrybiu, taciau turine mazai maloniu smulkmenu. Toks technologiskas automobilis. Be to Prius tikrai idomus vienaturio variantas.
Neaisku kaip automobilis tarnaus ateityje, nors kol kas nesimato jokiu Toyota klaidu ar pan. Brangus palyginti su ne hibridiniais konkurentais.
|
Ne paslaptis, kad sis automobilis sukurtas vaziuoti taupiai ir reklamuoti Toyota hibridines technologijas. Istiesu automobilis ekonomiskas. Taciau kas ne maziau svarbu automobilis labai praktiskas talpus ir patogus. Automobilio oro kondicionierius yra maitinamas elektra, o tai reiskia, kad ji galima naudoti net ir isjungus varikli. Taciau kondicionierius stipriai itakoja ekonomiskuma. Ekonomija itakoja ir padangu slegis, Prius turi sio slegio sekimo sistema ir pranesa jei slegis sumazeja uz leistinos ribos. Automobilis valdomas pakankamai neblogai (kelias yra jauciamas), taciau tai ne sportinis automobilis. Saugumas irgi nepamirstas – Prius turi 6 oro pagalves. Viduje originalus pruietaisu skydelis su daug detuviu. Greitis atvaizduojamas elektroniskai su dideliais skaitmenimis, Taciau cia kokybe ne pagrindinis kriterijus. Tai daugiau ekonomiskas automobilis. Sedima kiek aukstokai, todel apziura i viskas puses yra ideali. Viduje erdves sociai visiems keleiviams, net ir galiniams. Kaip S klases mersedese :) Ispudis didesnio automobilio nei istiesu Prius yra. Ant vairo begale mygtuku skirtu valdyti garso aparatura, temperatura, autopilota. Na, automobilis tiesiog sukurtas seimai ir turi daug ivairiausiu idomiu technologiju kaip aukstesnes klases automobilyje. Galu gale automobilio isvaizda irgi nera nuobodi ar negrazi. Variklis yra suporuotas benzininis motoras su elektros varikliu. Pats variklis dirba labai tolygiai ir svelniai. Didziausia ekonomija igaunama vaziuojant mazdaug 80-90 km/h, pasiekus tokigreiti reikia kiek atleisti gazo pedala ir taip ji laikyti. Greitinantis galima gana aktyviai, jei greitesi labai letai tai ekonmines naudos is to nebus. Stabdyti reikia svelniai ir is anksto, nes tokiu atveju stabdziu energija yra regeneruojama i baterijas, kurios stovi uz galines sedynes. Pradedant vaziuoti ir uzspaudus akseleratoriu, automobilis labai aktyviai reaguoja, kadangi tuomet dirba abu varikliai. Taigi ekonomiskumas labai priklauso nuo vairuotojo iprociu. Esu isspaudes ir 4.5l/100km skaiciukus. Nereikia pamirsti, kad Prius darir dinamiskas! Del patikimumo komentaru neturiu, viskas puiku.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Bilekas | 2007-10-02 |
Toyota Prius Hybrid
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai puikus ir super duper ekonomiskas automobilis... Mieste per kamscius naudojantis tik 4,5 ltr benzino, uzmiestyje apie 6 vaziuojant 100 km/h greiciu (kaip automatui tai isvis nerealu)... Traukia puikiai! Kaip ir yprastas 1,5 benzininis motoras... Vaziuokle laba minksta, nebarska, tiesiog malonu vaziuotu per gulincius policininkus ir pan... Didziausias prikolas tas kad sulauki labai didelio zmoniu demesio kai vaziuoji ant elektros ir automobilio motoras buna isjungtas. Visi stebisi kaip galima vaziuoti su neuzkurtu motoru :D... Bet va pasirodo galima ;)... Toyota Prius Mano mylimiausias vairuotas automobilis :)!!! Yra kondicionierius, televizoriukas vaizduojantis variklio, elektrinio motoro, baterijos ir ratu sukimosi principus, kuro sanaudas skaiciavimas, audio... Elektroninis spidometras... Benzininis 1,5ltr+ elektr Elektrinio motoro ausinimo sistemos issipletimo bakelio dangteli- nes pamirses uzsukt pameciau... Naujas kainavo 47lt toyota centre...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |