Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiškas
- Erdvus salonas
- Gražus dizainas
TRŪKUMAI
- Silpni varikliai
- Automatinė pavarų dėžė
- Neinformatyvus vairas
Verso-S yra nedidukas penkiavietis miesto automobilis, kuris yra seniau gaminto Toyota Yaris Verso įpėdinis. Automobilis segmentuojamas kaip mini vienatūris ir šioje klasėje turi patį mažiausią ilgį, tačiau pasižymi ne tokia maža vidaus erdve. Verso-S turi išties modernų, malonų akiai dizainą labai nenukrypstantį nuo Toyota tradicijų. Buvo gaminamos versijos ir su pilnu panoraminiu stogu bei 16 colių ratlankiais. Verso-S interjeras yra funkcionalus, patrauklus ir su juo labai lengva susidraugauti. Bazinis variklis su kuriuo komplektuojamas šis mažylis yra gerai žinomas 1.33 VVT-i benzininis motoras, turintis padorią 98 AG galią bei 125 Nm sukimo momentą. Tokios galios pilnai pakanka jei tenka keliauti vienam, tačiau bent dalinai pakrovus automobilį, galios ims akivaizdžiai trūkti. Kitas variklis yra 1.4 D-4D dyzelinis su kiek mažesne 90 AG galia, bet gerokai didesniu sukimo momentu – 205 Nm. Abu varikliai yra komplektuojami su šešių pavarų mechaninėmis greičių dėžėmis. Automatinė kintamo perdavimo dėžė (CVT) yra siūloma tik su benzininiu varikliu, o dyzelinis variklis gali būti komplektuojamas su robotizuota mechanine. Nereikia manyti, kad šis mažylis pasižymės sportiškomis savybėmis, taigi posūkiuose slystantis priekis, dideli kėbulo posvyriai arba „lengvas“ vairas neturėtų labai stebinti. Kita vertus Verso-S kabliukas yra neįtikėtinai didelė erdvė sutalpinta į mažą kėbulą – net gale sėdintys aukšti suaugusieji nejaus jokio diskomforto. Viduje rasite net 19 įvairių dėtuvių daiktams, bagažo skyrius siekia net 429 litrus, o sulanksčius galines sėdynes gali būti padidintas iki 1388 litrų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2013-02-18
„Toyota Verso S“ – paprastas bet ne prastas Kiek žmonių, tiek nuomonių. Būtent todėl dažnas automobilių gamintojas stengiasi rinkai pasiūlyti skirtingų tipų ir dydžių modelių. „Toyota Verso S" pagal rinkos klasifikaciją priskiriamas mažiems vienatūriams. Tikėtina, kad prie to prisidėjo ir modelis „Verso", esantis vidutinių vienatūrių segmente (jame telpa 7 keleiviai), nes „Verso S" gerokai primena ir kai kuriuos mažesnius automobilius.
Tiesa, tik iš pirmo žvilgsnio. Taip pat tik iš pirmo žvilgsnio automobilis gali pasirodyti paprastutis. Net vidutinės sąrangos modeliai neturi elektra valdomų užpakalinių langų, spidometre sumontuoto informacinio kompiuteriuko perjungimas paliktas tame pačiame spidometre. Turint laiko ir apsidairius atidžiau požiūris, greičiausiai, pasikeis. Automobilio salono apdailai panaudotas minkštas kokybiškas plastikas, atskirą apšvietimą turi užpakalinių sėdynių keleiviai, kurių patogumui net sumontuotas atlenkiamas porankis. Informaciją apie automobilio greitį, kuro sąnaudas ir kt. galima stebėti skystųjų kristalų ekranėlyje centriniame panelyje. Kaip jau įprasta, jis kartu yra ir užpakalinio vaizdo kameros ekranas. Deja, kaip ir daugelyje kitų bandytų modelių, visa informacija pateikiama ne lietuvių kalba. Iš išorės gali pasirodyti, kad automobilis ankštokas, tačiau taip nėra. „Verso S" - erdvus ir aukštas, tad keleiviai jame gali įsitaisyti labai patogiai. Tiesa, vairuotojo vietos norėtųsi patogesnės. Vairuotojo sėdynės porankis sumontuotas per aukštai, tad jį dažniausiai teko laikyti užlenkta. Taip pat norėtųsi bent 5 cm daugiau erdvės dešinei kojai. Kadangi ji visą kelią dirbo, galimybė keisti padėtį ir leisti kojai pailsėti būtų tikrai pravertusi. Šiaip vairuotojas sėdi aukštai, matomumas neblogas, o visi pagrindiniai mygtukai, išskyrus esantį spidometre, lengvai pasiekiami ranka. Kadangi automobilis - vienatūris, tai ir taip talpią bagažinę dar labiau galima padidinti nulenkus užpakalines sėdynes. Turi bagažinė ir antrą dugną, po kurio galima slėpti vertingesnius daiktus. Tam, kad smulkesni daiktai nuo „palangės" nesukristų į bagažinę, jos uždengimas turi medžiagines prie užpakalinių sėdynių tvirtinamas klostes. Paprasta, bet patogu ir praktiška. Tiesa, užpakalinės sėdynes sulenktos nesudaro su bagažinės dugnu lygaus paviršiaus - vis tiek lieka kelių centimetrų slenksčiukas. Planuojant pervežti didesnius daiktus tai reiktų įvertinti. Taip pat dėl šios priežasties automobilio bagažinės nepavyks panaudoti kaip „dvigulės lovos" išvykoje į gamtą. Kadangi tokiais automobiliais, greičiausia, domėsis šeimos, jiems bus tikrai aktualu žinoti, kad automobilis turi kėbulo konstrukciją su itin tampriais plieno elementais ir smūgio energiją sugeriančius bamperius bei šoninius strypus. Vairuotojui aktualu bus sustumiama paminos atrama ir vairo kolonėlė bei SRS oro saugos pagalvė, sauganti jo kelius. Bandytas modelis turėjo 1,33 l variklį su variatoriumi. Pajudėjus pradžiugino tai, kad pavarų persijungimo nesijautė - apie variatoriaus darbą buvo galima spėti tik pagal variklio darbą. Automobilio garso izoliacija nebloga, ramiai važiuojant variklis dirbo tyliai, tačiau spustelėjus akceleratorių gaudimas girdėdavosi labai aiškiai. Beje, nors automobilis ir turi „Sport" režimą, „S" raidė pavadinime reiškią ne „Sportišką", o „small" (mažą) ir „spacious" (talpų). Neapsirikite. Kažkada pokalbyje apie dinamiką buvo pasakyta - viskas priklauso nuo to, iš kokio automobilio į kokį persėdi. Kadangi ir pats važinėju automobiliu su 1,3 l varikliu, man „Verso S" darbinis agregatas buvo smagesnis ir dinamiškesnis. Greičio užteko tiek mieste, tiek užmiestyje, o įjungus režimą „Sport" automobiliukas parodė, ką gali. Tiek važinėjimui po miestą, tiek kelionei su šeima prie jūros 1,33 l varikliuko visiškai užtenka. Juo labiau, kad nelakstant kuro sąnaudos taip pat nėra didelės. Eksperimentuojant su greičiais ir skirtingais važiavimo stiliais, mišriu režimu jos siekė 5,5 l, tačiau tikiu, kad važiuojant ramiai galima pasiekti ir gamintojo deklaruotus 5 l. Šeimyniniam automobiliui tai neblogai. Mieste vairui su elektriniu stiprintuvu priekaištų nebuvo, tačiau išsukus į užmiestį ir pasiekus leidžiamą keliuose greitį užsinorėjo didesnio jautrumo ir atgalinio ryšio. Maloniai nustebino automobiliuko pakaba, labai švelniai ir beveik be garso sugerianti beveik visus kelio dangos nelygumus. Gamintojai pasirūpino ir automobilio saugumu. Bazinė versija turi stabdžių antiblokavimo sistemą (ABS) su pagalbiniu stabdymo mechanizmu (BA) ir elektronine stabdymo jėgos paskirstymo sistemą (EBD). Taip pat sumontuota automobilio stabilumo kontrolės sistema „VSC+" ir traukos kontrolės sistema (TRC). Paprastas, bet neprastas. Būtent taip galima apibūdinti „Verso S". Gali būti, kad kai kam užklius konservatyvus automobilio stilius, tačiau techninės charakteristikoms ir praktiškumui tai įtakos neturi. Automobilis ganėtinai erdvus, dinamiškas ir ekonomiškas, tad rinktis Jums. Taip pat skaitykite:
|
Toyota Verso-S TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis