Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas
- Gera įranga
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Triukšmingas
- Pigios medžiagos interjere
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Dabar automobiliuko linijos šiek tiek primena Lexus modeliuose naudojamą dizaino stilių, o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas iki 0.285"
Naujas Toyta Yaris modelis tapo didesnis, erdvesnis, kokybiškesnis bei dailesnės išorės. Dabar automobiliuko linijos šiek tiek primena Lexus modeliuose naudojamą dizaino stilių, o oro pasipriešinimo koeficientas sumažintas iki 0.285. Didesnė automobilio ratų bazė leido padidinti erdvę galiniams keleiviams bei 25 % procentais pailginti bagažo skyrių. Naujieji modeliai turi 6,1 colio liečiamąjį ekraną „Toyota Touch“, kuris yra vienintelis toks kompaktinių automobilių klasėje. Ekrane patogu valdyti įvairias automobilio funkcijas. Taip pat jame pateikiamas ir važiavimo atbuline eiga kameros vaizdas. Interjere naudojamas mechaniniam poveikiui atsparus plastikas, tačiau jis yra kietas ir akivaizdžiai pigus – prastesnės kokybės nei pas konkurentus Ford Fiesta ar Volkswagen Polo. Galima rinktis vieną iš trijų variklių: 1,0 arba 1,33 litro VVT-i benzininių variklių ir 1,4 litro D-4D turbodyzelinio variklio. Nepaisant didesnių matmenų, naujas Yaris tapo 20 kg lengvesnis. Toyota inžinieriai ženkliai patobulino automobilio manevringumą ir valdymo savybes, tačiau automobilis nepasižymi komfortiškumu - net ant lygaus kelio ženkliai jaučiamas pakabos standumas ir kelio nelygumai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2011-05-10
Ar klientas yra pasiruošęs ir nori pirkti elektra varomus automobilius? Į klausimą „Ar klientas yra pasiruošęs ir nori pirkti elektra varomus automobilius?“ atsakoma nepriklausomame tyrime, paskelbtame 2011 m. kovo mėn. Šis tyrimas atskleidė, kad „Toyota“ kompaniją klientai geriausiai atpažįsta kaip hibridinių ir elektra varomų automobilių gamintoją. Bendrojo tyrimo metu automobilių pramonės tyrimo bendrovė „EurotaxGlass“ ir Jungtinėje Karalystėje įsikūręs rinkodaros ir tyrimų institutas „Harris Interactive“ atkreipė dėmesį į šį klausimą savo paskutiniajame tyrime „Automobilių pramonės elektrifikacija – Europos vartotojų nuomonė“ („Electrification of the Automotive Industry – the European Consumer’s View“).
Iš visų apklaustųjų, 30 proc. buvo susidomėję elektra varomais arba hibridiniais automobiliais. Paprašyti įvardyti elektra varomą arba hibridinį automobilį, 15 proc. tyrimo dalyvių įvardijo „Toyota“, ir tik 6 proc. paminėjo artimiausią hibridinių automobilių gamintojo konkurentą. Be to, įrodymas, kad „Toyota“ yra geriausia aplinkosaugos klausimų atžvilgiu, yra tai, jog šios kompanijos elektrinis ar hibridinis modelis yra geriausiai žinomas, nes 16 proc. apklaustųjų žino apie apdovanojimus laimėjusį „Prius“ ir tik 6 proc. nurodė artimiausių konkurentų automobilį. Vartotojų atvirumas apie pasirenkamas galios sistemas yra daug didesnis negu dabartinė šių galios sistemų tipų rinkos dalis. Ir tai yra tikras šuolis į visas didžiąsias Europos rinkas. „Toyota“, jau pardavusi daugiau nei 3 milijonus hibridinių automobilių visame pasaulyje, ir toliau gamyboje taiko visiškai hibridinę technologiją, apimančią pagrindinius Europos modelius. Po sėkmingo modelio „Auris HSD“ pristatymo 2010 m., kai jis tapo pirmuoju C segmente, su „Yaris HSD“ koncepcija, pristatyta Ženevos automobilių parodoje 2011 m., bendrovės „Toyota“ tikslas yra tapti geriausia „Hybrid Synergy Drive“ B segmente – didžiausiame segmente Europoje. „Prius+“, pirmasis Europoje visiškai hibridinis septynvietis, debiutavo tuo pačiu metu ir bus pateiktas Europos rinkai 2012 m. Praėjusiais metais „Toyota“ žengė naują žingsnį, siekdama tvaraus mobilumo, ir pristatė „Prius Plug-in Hybrid“ per pasaulinę riboto skaičiaus automobilių išperkamosios nuomos programą. Per 2012 m. „Toyota“ pristatys „Prius Plug-in“ hibridinį automobilį didžiajai rinkos daliai. Elektra varomo automobilio pardavimą vis dar apsunkina jo kaina, važiavimo nuotolis ir tinkamos krovimo infrastruktūros trūkumas, tačiau „Toyota“ vertina iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių technologiją kaip praktiškiausią galios sistemų elektrifikacijos technologinį sprendimą važiuojant trumpus ir vidutinius atstumus. |
Toyota Yaris TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis