Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas
- Geras kokybės ir kainos santykis
- Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
- Triukšmingi dyzeliniai varikliai
- Pigios medžiagos interjere
- Tiesiog nesimpatiškas dizainas
Toyota Auris yra kompaktiškas 3 arba 5 durų hečbekas, kuris dalijasi ta pačia E150 platforma su Toyota Corolla modeliu. Europoje Auris pakeitė Corolla hečbeką, tuo tarpu sedanas ir toliau gaminamas su Corolla pavadinimu. Lotyniškai žodis “Auris” reškia auksas. Su nauju patraukliu, dinamišku dizainu, kokybišku salonu ir patikimais varikliais "auksinis" Toyota Auris konkuruoja su brangiausiais “golf” klasės atstovais - Volkswagen Golf ir Alfa Romeo 147. Buvo gaminama hibridinė Toyota Auris Hybrid versija, kuri savo baterijomis ir elektros varikliu dalijasi su Toyota Prius modeliu. Pagal EuroNCAP Toyota Auris automobilis surinko 35 taškus (5 žvaigždutes) – tai aukščiausias įmanomas balas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Lotyniškai žodis “Auris” reškia auksas.
Buvo gaminama hibridinė Toyota Auris Hybrid versija, kuri savo baterijomis ir elektros varikliu dalijasi su Toyota Prius modeliu. Žurnalas „What Car?“ Toyota Auris Hybrid pripažino 2010 metų ekologiškiausiu metų automobiliu.
Buvo gaminama hibridinė Toyota Auris Hybrid versija, kuri savo baterijomis ir elektros varikliu dalijasi su Toyota Prius modeliu. Žurnalas „What Car?“ Toyota Auris Hybrid pripažino 2010 metų ekologiškiausiu metų automobiliu.
Patalpino: Vytautas | 2016-03-03 |
Vertas dėmesio automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Aukšta sėdėsena, ekonomija, patikimumas
Apžvalgos kampai
|
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilį turime jau du metus. Pirkau dyzelinį, nes visiškai nebuvo benzininių variantų. Pliusai, kad aukšta sėdėsena, dėl to atsiranda didesnė erdvė viduje. Pakankamai nemažas bagažinės skyrius kaip tokiam automobiliui. Patogios sėdynės, nuvažiavus 250Km nereikia rangytis ar kitaip atstatyti kūno formų. Labai patogus įlipti, išlipti. Lengvas vairas. Kas labiausiai nustebino tai stabilumas kelyje. Tikėjausi, kad trumpas automobilis nebus stabilus, tačiau autostrada važiuojant 130-150 nesijaučia jokio mėtymo, jokio nestabilumo. Gerai kimba su asfaltu. Dideli šoniniai veidrodėliai. Vietos daug ir priekyje ir gale. Minusai. Na yra keli. Vienas - priekinės panelės plastikas. jei bandysi valyti sausu skuduru, tai gausi pusiau juodą pusiau baltą. Valyti reikia tik su drėgna valymo priemone. antras minusas, kad kaip ir visoms mano žinomoms toyotoms negalima padaryti, kad vėjelis pustų į visas angas. Yra arba į kojas-stiklas, kojos-priekis ir atskirai po vieną, o jei nori kad į visur - deja, teks apsiriboti. Na ir trečias minusas, bet čia priprantama tai priekiniai statramsčiai "stojkės". Jos storos ir dar yra mažas stikliukas. Gaunama nemaža akla zona ir ta zona dažniausiai pasireiškia tuo, kad nematai pėsčiųjų. Per laiką pripranti, kad prieš darant manevrą reikia truputi atsilošti arba pasilenkti kad 100% įsitikintum, kad nieko nenumuši. Arba pradedi stebėti aplinką anksčiau prieš manevrą. Bendroje sumoje minusai nėra tokie svarūs. Ir automobilis toyotai gavosi labai geras. |
Variklis |
Variklis 1.4 D4D. Stovi grandinė. Pakankamai dinamiškas kai važiuoji vienas. Tiesa, prie ko reikia priprasti tai prie "duobės" nuo 1.4 iki 1.8 apsukų. Kartais kai reikia panaudoti "gazas-dugnas" gaunasi "gazas-dugnas-netraukia". Bet priprantama, tiesiog pripranti pavaras mėtyti prie aukštesnių apsukų. Kiek dar esu girdėjęs, kad 1.4 lėčiau šyla nei 2.0, bet neturėjau galimybės patikrinti. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per du metus nuvažiuot 15.000. kol kas niekas nekeista išskyrus oro filtrą (9EUR), niekas nesugedo, TA viskas gerai. Nuvertėjimas nedidelis. Pirktas buvo už 5000EUR, dabar kaina panaši. |
Patarimai perkančiajam |
Patikrinti dūmingumą. Kadangi toks auto dažniausiai perkamas miestui, o dyzelis mieste miršta :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 38)
Toyota Auris TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis