Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Technologiškai puikus interjeras
- Tolygiai veikiantys varikliai
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Blankus išorės dizainas
- Valdymo sąvybės neišskirtinės
- Brangus
"Naujoko dizainas deja nieko nenustebins"
Audi A4 pristatymas visada yra ypatingas įvykis. Tai vienas geriausiai parduodamų automobilių kogero pačioje konkurentiškiausioje klasėje, tad šis modelis yra sukurtas su ypatingu dėmesiu. Taip, naujoko dizainas nieko nenustebins - jis yra evoliucinis, nedaug besiskiriantis ne tik nuo pirmtako, bet ir nuo ankstesnių Audi A4 kartų. Naujais dizaino elementais galima pavadinti nebent žibintus. Tačiau ištiesų kiekviena kėbulo linija, kaip ir ant durelių perkelti šoniniai veidrodėliai sukurti tam, kad sumažinti oro pasipriešinimą, kuris yra rekordiškai geras šioje klasėje. Viduje matome priekinę panelę, kurios dizainas buvo pagaliau adaptuotas pagal kažkada BMW kompanijos pristatytą stilistiką. Čia matome kelias sąvybes būdingas naujiems Audi/Volkswagen modeliams – tai elektroninis prietaisų skydelis vadinamas „Virtual Cockpit“ ir oro apipūtimo angos išdėstytos per visą panelės plotį. Nors automobilis išliko panašių gabaritų, tačiau tapo gerokai erdvesnis viduje, o dėka plonesnių sėdynių keleivių galvos gavo kelis papildomus erdvės centimetrus. Tas pats pasakytina ir apie universalo bagažo skyrių, kuris yra geriausias tarp konkurentų - 505 litrai arba 1510 litrai esant nuleistoms sėdynėms. Audi A4 pagamintas ant Volkswagen MLB Evo platformos su išilgai montuojamu varikliu. Ši platforma leidžia drąstiškai sumažinti svorį – automobilis palengvėjo visais 120 kg ir yra lengvesnis už artimiausius konkurentus - 3 serijos BMW, Mercedes C klasę ar Jaguar XE. Kelyje Audi A4 yra itin stabilus automobilis ir šia sąvybe yra labai arti nuolatos giriamo 3 serijos BMW be to jis tapo ir komfortiškesnis. Galbūt šis Audi A4 modelis sėkmingai suderins sportiškumą ir komfortą?
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-08-24 |
2.0 TFSI Premium Plus quattro 4dr Sedan AWD (2.0L 4cyl Turbo 7AM) |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patogus ir gražus salonoas, gan geras pravažumas.
Per daug išaukiantis automobilio eksterjeras
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Aš peržiūrėjau daugelį prabangių sedanų šiame segmente: Mercedes C300 4Matic, Lexus IS AWD, BMW 330i X-Drive ir "Acura TLC A-Spec w / Super Handling AWD". Audi kainos ir ir kokybės santykis pranoko visus. Gyvenu aš kaime - AWD yra būtina, todėl pasirinkau "Quattro Premium Plus". Tinka ir apdaila puikiai. Taip, išorė gali būti šiek tiek konservatyvesnė, palyginti su kitais segmentais, tačiau ji yra madinga ir graži. Interjeras yra techninis stebuklas. Manau, kad "Virtual Cockpit" yra kažkas unikalaus ir nė vienas iš konkurentų negali suderinti "Audi" dabartinių technologijų ir "Google Earth" žemėlapių. "Apple Car Play" veikia neprilygstamai, o "MMI" sistema yra gana gera. Važiavimas ir valdymas yra labai geras, aišku ir BMW labai geras, bet atsilieka šioje srityje. Be to, A4 salonas yra labai tylus ir moderniai gražus. "19" garsiakalbių "Bang & Olufsen 3D" garso sistema yra puiki, ji skamba taip, lyg būtum gyvame koncerte. Audi A4 yra geras ir patogus vairuoti sedanas. Kadangi mano automobilis yra ganėtinai naujas, nieko negaliu pasakyti apie ilgaamžiškuma, bet tikiuosi, kad ateityje problemų neiškils |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis