Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Technologiškai puikus interjeras
- Tolygiai veikiantys varikliai
- Erdvus salonas
TRŪKUMAI
- Blankus išorės dizainas
- Valdymo sąvybės neišskirtinės
- Brangus
"Naujoko dizainas deja nieko nenustebins"
Audi A4 pristatymas visada yra ypatingas įvykis. Tai vienas geriausiai parduodamų automobilių kogero pačioje konkurentiškiausioje klasėje, tad šis modelis yra sukurtas su ypatingu dėmesiu. Taip, naujoko dizainas nieko nenustebins - jis yra evoliucinis, nedaug besiskiriantis ne tik nuo pirmtako, bet ir nuo ankstesnių Audi A4 kartų. Naujais dizaino elementais galima pavadinti nebent žibintus. Tačiau ištiesų kiekviena kėbulo linija, kaip ir ant durelių perkelti šoniniai veidrodėliai sukurti tam, kad sumažinti oro pasipriešinimą, kuris yra rekordiškai geras šioje klasėje. Viduje matome priekinę panelę, kurios dizainas buvo pagaliau adaptuotas pagal kažkada BMW kompanijos pristatytą stilistiką. Čia matome kelias sąvybes būdingas naujiems Audi/Volkswagen modeliams – tai elektroninis prietaisų skydelis vadinamas „Virtual Cockpit“ ir oro apipūtimo angos išdėstytos per visą panelės plotį. Nors automobilis išliko panašių gabaritų, tačiau tapo gerokai erdvesnis viduje, o dėka plonesnių sėdynių keleivių galvos gavo kelis papildomus erdvės centimetrus. Tas pats pasakytina ir apie universalo bagažo skyrių, kuris yra geriausias tarp konkurentų - 505 litrai arba 1510 litrai esant nuleistoms sėdynėms. Audi A4 pagamintas ant Volkswagen MLB Evo platformos su išilgai montuojamu varikliu. Ši platforma leidžia drąstiškai sumažinti svorį – automobilis palengvėjo visais 120 kg ir yra lengvesnis už artimiausius konkurentus - 3 serijos BMW, Mercedes C klasę ar Jaguar XE. Kelyje Audi A4 yra itin stabilus automobilis ir šia sąvybe yra labai arti nuolatos giriamo 3 serijos BMW be to jis tapo ir komfortiškesnis. Galbūt šis Audi A4 modelis sėkmingai suderins sportiškumą ir komfortą?
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Rytis | 2021-05-08 |
Audi A4 S-Line |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dinamika, komfortas, pakaba
Kaina
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilį turiu jau keturis metus, ieškojau tik S-Line. Automobilis išbaigtas iki beveik tobulybės - vokiečiai ištęstuoja ir apgalvoja kiekvieną smulkmeną – interjero kokybė nepriekaištinga, interjero LED apšvietimas sukuria jaukią atmosferą - iš pradžių žaidžiau, keičiau spalvas, tada parinkau gražią violetinę spalvą ir palikau. Labai patiko oda - maloni liesti, ne kieta. Itin geros šviesos - puikiai apšviečia kelią, o akys nepavargsta ilgose kelionėse tamsiais keliais. Bang&Oulfse aparatūra priverčia džiaugtis ir užlenkti garsą – jei tokią nusipirksite, maždaug 5 minutes tikrai sėdite automobilyje ir klausysitės :) Nors tai ne tas automobilis, kuriuo atkreipsite dėmesį, bet pirkau jį ne dėl kitų, dėl savęs. Beje, eismo spūstys nustoja egzistuoti. Nemaniau, kad taip gali atsitikti, bet nuo to momento, kai nusipirkau kamščiai nustojo mane taip erzinti :D Automobilyje būti labai malonu, A4 taip pat puikiai tinka šeimos reikalams – abu vaikai gale, jiems pakankamai vietos, didelė bagažinė aišku galėtų būti dar didesnė. Kuro sąnaudos mieste yra vidutinės, kažkuom nenustebino. Nesu lenktyninkas, man nėra svarbu trauka, bet automobilio dinamikos yra sočiai, kuro sąnaudos atitinka 190 AG. Variklio ir išmetamo sistemos garsas yra tylus ir neerzinantis. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Šiek tiek minusų. Antraisiais metais susidūriau su problema - chromuoti apvadai pasidengė dėmėmis, matyt buvo prastas padengimas. Nežinau ar taip atsitiko tik man ar tai sisteminė bėda. Bet išsprendžiau tiesiog nupoliruodamas atsargiai. Tačiau dabar matau vėl chromas “apsiniaukė”. Problemų su varikliu ar kitų rimtesnių bėdų neturėjau visai. Tai apibendrindamas galiu pasakyti, kad automobilis mane džiugina ir kol kas nesiruošiu jo keisti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis